Z garnizonu 2 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 2, zaraz po nim z garnizonu 3 puszczamy Zwykłego Generała na przywódce 4 (zostanie przechwycony przez obóz 3)
Z garnizonu 4 puszczamy MMA na przywódce 4.
Generałów wysyłamy bez pośpiechu.
6. 80Łotrzyk + 7. 80Mk - 12R 1EŻ 207K (11-12R) [MMA]
Wysyłamy atak na obóz 7, generał po drodze zniszczy obóz 6. 8. 30Łr +80Ha +50Ło - 75R 1EŻ 144Pu (66-75R) [MMA]
Z garnizonu 11 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 11, zaraz po nim z garnizonu 12 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 12
Z garnizonu 13 puszczamy Majora na przywódce 13
Mała podpowiedź skracająca czas przygody dla posiadających 2 x MMA, 4 x Tawerniak.
Po wylądowaniu w czasie podróży gienków z tawerny robimy obozy 6-8 + 9-10.
Ustawiamy MMA na G1, drugiego MMA na granicy przed G2, Majora + 2 x Tawerniak na G4.
Reszta już z górki
Powodzenia jeżeli komuś się przyda
Ostatnio edytowane przez Tatulo ; 30.12.2015 o 10:46Powód: aktualizacja grafik
Dzięki za podpowiedź, alternatywny skład wprowadzony
Niestety przy jednym MMA, oszczędność paru rekrutów wydłuży czas robienia przygody
Wybór ścieżki jest więc każdy znajdzie dla siebie najlepszą opcję
Jeszcze jedna drobna sugestia: G3 robiłbym Majorem, różnice w stratach rekrutów niewielkie a w czasie to jakieś 20-30 min (atakujemy MMA G1 i G2 a w tym czasie Majorem atakujemy G3 i częściowo G4). Na ostatni atak wysyłam 67 Ż zamiast prawie 200 R
Ostatnio edytowane przez zuzinek ; 31.07.2014 o 11:03Powód: nawias
Tornados,
racja, przygodę można zrobić liniowo trzymając się kolejności na mapie, wtedy 1x MMA 1x MAJOR 2x Tawerniak i wio
ja niestety nie mam czasu stąd podpowiedź jak skrócić cierpienia,
myslę że każdy sobie to i tak poukłada pod siebie i swoje militarne możliwości
Zuzinek,
można i tak, ale ja nie widzę u siebie straty czasu
jak puszczam wojo i za kwadrans wpadam na przygode, to zanim Tawerniaki wylądują już mam posprzątaną część wyspy i poustawianych generałów do wspólnego ataku z G1 i G4.
Co do składu na obóz 13, puszczam rekrutów bo stalowych nie robię (tylko to co wpadnie w dropie) ale nie przeszkadza to oczywiście w swobodnej modyfikacji pod własne możliwości.
Dzięki za zainteresowanie tematem
Im więcej takich sugestii tym lepiej, każdy znajdzie najlepsze składy i kolejność ataku
Wszystko super tylko komus sie pomylily pojecia "szybki drop" . Szybki drop jest wówczas gdy na mapie w chwili kończenia przygody jest przynajmniej jeden obóz bandytów - co nie jest mozliwe w przygodzie gdzie zadaniem jest likwidacja wszystkich obozow bandytów. Szybki drop to nie - szybciej robimy, bo wowczas kazde przyspieszenie przygody byłoby szybkim dropem. Inaczej mówiac, szybki drop jest wtedy gdy za przygode uzyskuje sie drop a suma przyznanych PD jest niższa od maksymalnej. W wypadku banitów to nie jest możliwe.
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.