Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Hor4cy - Zbiór poradników dla poziomów 48+

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj

    Hor4cy - Zbiór poradników dla poziomów 48+

    (Pytania i uwagi na PW)

    Poradniki zawierać będą cztery wersje równolegle: (1) Weteran, (2) Major, (3) Major + Mistrz, (4) Mistrz

    Ostatnie aktualizacje :


    11.01.2016 - wersja specjalna do przygody Banici. wersja dla 2-3 x MSW oraz premii Grad Strzał.
    11.01.2016 - zaktualizowano poradnik Zaginiona Czaszka w opcji 3 (Major + MSW), zredukowano straty do max 76R ! /(thx: Maskot1803)
    10.01.2016 - dodano przygodę Mroczni Kapłani
    10.01.2016 - zaktualizowano opis dropów w poradnikach
    01.01.2016 - wszystkie poradniki są aktualne
    23.09.2014 - dodano przygodę Okradać Bogatych
    19.09.2014 - dodano przygodę Mroczne Bractwo (wersja Szybki drop z użyciem premii Skrytobójca)
    18.09.2014 - zaktualizowano poradnik do Bagienna Wiedźma, zmniejszenie strat dla wersji nr.3 czyli Major + Mistrz
    29.06.2014 - dodano przygodę Uśpiona Rafa


    Słowem wstępu:
    Spoiler

    Słowem wstępu... Zbiór poradników, którymi postanowiłem się podzielić jest mieszanką wszystkiego niemalże co możliwe. Znajdą się więc w nich ustawienia, bloki, składy i strategie innych graczy, moje własne, moje inspirowane innymi pomysłami. Niektóre z nich są przeniesione dokładnie (bo po co modyfikować skoro już wymyślono doskonałe rozwiązanie), większość składów jest jednak przekalkulowana osobiście. Autorów oryginalnych pomysłów nie sposób wymienić, tylu ich było, tylu mnie natchnęło, w podzięce za ich wkład, dorzucam swoje rozwiązania, które zaowocują tu zgromadzonymi poradnikami.


    Komentarze i uwagi:
    Spoiler

    Komentarze i uwagi proszę słać na PW. Proszę o przemyślane uwagi i konstruktywną krytykę. Hejterów i spamerów proszę o wysyłanie skarg do rzecznika praw obywatelskich.


    Ogólnik o strategii zawartej w poradnikach moich:
    Spoiler

    - Strategie są przemyślane i nie jest to bezmyślne kopiowanie i powielanie. Równoległe przedstawienie kilku opcji, pozwala łatwo skorzystać z alternatywnych ataków innymi posiadanymi generałami.
    - Nierzadko spotkacie się ze śmiercią Weteranów czy Mistrzów. Zwłaszcza Mistrz będzie czasem ginął (nawet kilka razy). Nie jestem fanem robienia przygód na wyścigi. Jeśli przejście przygody i tak zajmuje zazwyczaj kilka godzin, to można czasem poświęcić Mistrza aby zaoszczędzić spore ilości wojsk. Dla osób o odmiennej strategii, doskonale sprawdzi się równoległe dobranie ataków z udziałem innych generałów.
    - Bloki zawsze wykonujemy zwykłym Generałem (tym z Tawerny). Atak główny dowolnym szybkim który pomieści dany skład (przykładowo, jeśli jest w ataku 230 jednostek można użyć Weterana lub Majora). Atak Mistrzem w mieszanych poradnikach oznaczony jest literą M. Jeśli gdzieś spotkasz się w składzie z literką G to oznacza to generała szybkiego (200 jednostek, czyli Doświadczony, Szłom lub Żniwiarz).


    Dotychczas dodane przygody:




    Przygody oczekujące na dodanie:


    c.d.n. ...
    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.02.2016 o 14:57 Powód: aktualizacja

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Zaginiona Czaszka

    Poziom trudności: 2/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    Doświadczenie: 3320 lub Gwiezdne Monety: 34



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Nasze oddziały lądują w miejscu oznaczonym "G". Kolejno przeprowadzamy ataki zgodnie z podanymi składami.
    Ataki przeprowadzać możemy z miejsca lądowania jak również, można się przesuwać stopniowo do przodu.

    "R" na mapie, oznacza miejsca gdzie znajdują się Ruiny, które należy zebrać gdy pojawi się takie zadanie.




    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 11.01.2016 o 05:23 Powód: aktualizacja dropów, zmniejszenie strat w Major+MSW

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Zdrajcy

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 3 dni
    Ilość graczy: 1
    Doświadczenie: 8710 lub Gwiezdne Monety: 88



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Nasze oddziały lądują w miejscu oznaczonym "G". Ustawiamy się w sektorze G1 i przeprowadzamy ataki 1-3 zgodnie z podanymi składami.
    Po podbiciu tego sektora, przestawiamy się do G2 i przeprowadzamy finalny atak na Zamek.

    G1
    Spoiler


    Ataki na obóz 1 i 2 można przeprowadzać z dowolnego miejsca w sektorze G1, również z pozycji 3.
    Ataki na obozy A, B, 3, przeprowadzamy kolejno, bezpośrednio po sobie.



    G2
    Spoiler


    Ataki na obozy C, D, 4, przeprowadzamy kolejno, bezpośrednio po sobie.




    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.01.2016 o 16:28 Powód: aktualizacja dropów

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Słońce Tropików

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    Doświadczenie: 3600 lub Gwiezdne Monety: 36



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Nasze oddziały lądują w miejscu oznaczonym "G". Kolejno przeprowadzamy ataki zgodnie z podanymi składami.
    Ataki przeprowadzać możemy z miejsca lądowania jak również, można się przesuwać stopniowo do przodu co znacznie przyśpiesza wykonanie przygody.

    "PO" na mapie, oznacza miejsca gdzie znajdują się Pirackie Okręty, które należy zebrać gdy pojawi się takie zadanie.




    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.01.2016 o 16:29 Powód: aktualizacja dropów

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Wyspa Piratów

    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    Doświadczenie: 2752 lub Gwiezdne Monety: 28



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Nasze oddziały lądują w miejscu oznaczonym "G". Miejsce lądowania ma mocno ograniczoną pojemność dlatego najlepszym rozwiązaniem jest na początek wysłanie gotowych składów do ataku na pierwszy sektor.
    Po zdobyciu pierwszego sektora, zwiększa nam się pole manewru i pozostałe dwa sektory w zasadzie podbijamy rozstawiając obozy i bloki w tym samym obszarze. Przestawianie na czas jednego ataku na dalsze pola, nie przyniesie żadnych oszczędności czasu ani wojsk.

    G1
    Spoiler


    Po przeprowadzeniu ataku na obóz 1, można odesłać oddział z Konnymi, nie będą oni już potrzebni. Atak na obozy A i 2, przeprowadzamy pozpośrednio po sobie.




    G2
    Spoiler


    Ataki na obozy B, C, 3, przeprowadzamy kolejno, bezpośrednio po sobie.




    G3
    Spoiler


    Zaczynamy od wysłania ataku dowolnym generałem, z dowolnej pozycji na obóz 4 (jest to ukryta pułapka w lesie). Po powyższym zwycięstwie, rozstawiamy wojsko wedle wskazówek, do finalnego ataku z potrójnym blokiem.
    Uwaga ! Przypatrz się uważnie atakowi, którym generałem zaczynamy i na które obozy ślemy ataki bo generał D nie jest pierwszym w szeregu. Najpierw startuje D, który jest drugi w formacji
    Blok jest mało elastyczny. Aby mieć pewność, że dobrze zostali generałowie wysłani, każdy kolejny należy wysłać zanim jeszcze się skończą fanfary z wysłania poprzedniego.




    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.01.2016 o 16:30 Powód: aktualizacja dropów

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Wiktor Podstępny

    Poziom trudności: 8/10
    Czas trwania: 8 dni
    Ilość graczy: 3
    Doświadczenie: 27482 lub Gwiezdne Monety: 275



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Są trzy miejsca gdzie można wylądować na tej wyspie. Jeśli wylądowaliśmy w G1, to dobrze, przechodzimy do walk. Jeśli gdzieś indziej, najpierw zaczynamy do przeniesienia potrzebnych generałów do strefy oznaczonej G1.

    G1
    Spoiler


    Obozy 1 i 2 rozbijamy z dowolnej pozycji w tej okolicy. Uważaj aby nie postawić generałów pomiędzy blokującymi A i B a atakującym 3, mogłoby to nadwyrężyć blok. Atak na obóz 3: wysyłamy generała A, gdy dotrze do zaznaczonego na czerwono miejsca, w tym momencie puszczamy reszte, czyli "B" i "3"




    G2
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce. Przy Mistrzu, można go ustawić na dowolnej pozycji (4.1 lub 4.2).




    G3
    Spoiler


    Obóz 5 niszczymy dowolnym generałem. Kolejne ataki wypuszczamy zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G4
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G5
    Spoiler


    Trzech blokujących Generałów, wysyłamy zaczynając od środkowego. Wysyłka każdego generała nie później niż zakończenie fanfarów z poprzedniego. Poprawne rozstawienie i wysłanie, gwarantuje bezpieczny blok.
    Mistrz ! W przypadku walki Mistrzem bez posiadania Weterana czy Majora, najpierw idzie Mistrz a drugi generał to dowolny szybki ! (czyli Doświadczony, Szłom lub Żniwiarz)




    G6
    Spoiler


    Atak na te dwa obozy (9 i 10) można przeprowadzić również wcześniej. W niemal dowolnym momencie.
    Zostawia się je na koniec z reguły po to aby dołączające osoby miały blisko by ubić dropa. Jeśli używasz weterana, pokonaj ten sektor przed finałowym atakiem na ostatniego przywódcę.
    Atak można przeprowadzić z niemalże dowolnego miejsca wśród podbitych sektorów, ta lokacja jest przykładowa tylko.





    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.01.2016 o 16:40 Powód: aktualizacja dropów

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Bagienna Wiedźma

    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    Doświadczenie: 5663 lub Gwiezdne Monety: 57



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Szybki drop dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Nasze oddziały lądują w miejscu oznaczonym "G1", przeprowadzamy z tego miejsca pierwsze trzy ataki.
    Następnie, przenosimy nasze oddziały w rejon G2, dowolnie rozstawiając tam wojska. Celem przestawienia jest aby generałom skrócić czas wędrówek. Przeprowadzamy reszte ataków z tego rejonu.



    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.01.2016 o 16:31 Powód: aktualizacja dropów

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Zakazane Eksperymenty

    Poziom trudności: 9/10
    Czas trwania: 10 dni
    Ilość graczy: 3
    Doświadczenie: 39935 lub Gwiezdne Monety: 400



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi !: Lądowanie na wyspie jest jedno i z niego zaczynamy ataki na pierwszy sektor. Większość ataków jest 2-3 falowa i z blokami. Przygoda do łatwych przez to nie należy, gdyż musi zginąć tutaj sporo generałów, co może zniechęcać niecierpliwych graczy.
    Mistrz - wersje z Mistrzem Sztuk Walki zakładają jego wielokrotną śmierć. Oczywiście można go uśmiercić więcej razy i trochę więcej zaoszczędzić wojska. Przyjąłem strategię, że uśmiercam tam gdzie warto, gdzie przyniesie to wymierne oszczędności wojska.
    Dzięki takiej formie tabelek i różnych wersji generałów, można sobie elastycznie dobierać alternatywne wersje ataków przy użyciu innych generałów.
    Weteran - wersja dla Weterana, zakłada posiadanie dwóch Weteranów. Da się to jednak obejść.

    G1
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G2
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce. Jeśli wybrana wersja zawiera atak tylko dwóch generałów a mapka wskazuje trzy pozycje, wtedy pomijamy ostatnią pozycję.




    G3
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.
    Uwaga !: Wykonując atak na obóz nr.5 (dwufalowy) należy zwrócić szczególną uwagę na generałów 5.1 i 5.2. Aby atak wyszedł poprawnie, powinni iść minimalnie za sobą, dosłownie milimetry. Dopuszczalne jest nawet aby koń drugiego nachodził na zad pierwszego. Dlatego wysyłając atak, zbliżyć mapkę i przyjrzeć się. Jeśli kolejność będzie nieodpowiednia, zawrócić i jeszcze raz puścić. Ma to znaczenie aby obaj przeszli przez chwilowo blokowaną strefę obozu "D". Gdyby nastąpiło przechwycenie, bez stresu odwrócić przechwyconego generała.




    G4
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G5
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce. Wszystkich trzech puszczamy kolejno, bez przerw, jeden za drugim! Zablokowany obóz "I" pozwoli obu generałom zniszczyć od razu dwa obozy.




    G6
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G7
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G8
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G9
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G10
    Spoiler


    Ten sektor, choć przy początku mapy, specjalnie zostawiłem na sam koniec. Sprzedając lub wymieniając drop z przygody, zaproszeni gracze będą mieli blisko do ubicia wrogów, zamiast biegać po mapie i mieszać nam w blokach. Wystarcza kilku rekrutów i po wylądowaniu, każdy gość atakuje najbliższy obóz a nam to nie przeszkodzi w blokach w tym sektorze.
    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.





    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 11.01.2016 o 05:36 Powód: finalne korekty / aktualizacja dropa

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Banici

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 4 dni
    Ilość graczy: 1
    Doświadczenie: 14020 lub Gwiezdne Monety: 141



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Pełna dla poziomów 48+
    Spoiler


    Uwagi: Lądujemy w centralnej części mapy, czego efektem jest dość elastyczne w jakiej kolejności będziemy podbijać większość sektorów. Przedstawiona przeze mnie kolejność, daje pozwala stosunkowo niewiele się nachodzić generałami. Przygoda i bloki dość proste i łatwe. W przypadku wersji z MSW, proszę zachować względną kolejność, by nie zginął MSW przed wykonaniem wszystkich swoich ataków.

    G1
    Spoiler


    Uwaga: Możemy użyć premii "Grad strzał" na przywódcy sektora (obóz 4) i w ten sposób wyeliminować cały sektor bez walki.
    Kolejno przeprowadzamy ataki, zgodnie ze składem.




    G2
    Spoiler


    Uwaga ! : Generała D wysyłamy na obóz D. Generała E ślemy na przywódce 5 ! (zostanie on przechwycony automatycznie przez obóz E. Generała 5 ślemy na obóz 5.
    Generałów wysyłamy normalnie, jeden za drugim, pamiętaj o powyższym sposobie ataku !




    G3
    Spoiler


    Dzięki poprzedniemu blokowi, przeciwnika zachodzimy od tyłu i pokonujemy przywódce jednym prostym atakiem.




    G4
    Spoiler


    Pierwszy atak wypuszczamy bezpośrednio na obóz 8. Po drodze do niego, generał zmieni cel i pokona obóz numer

    7. Dwie pieczenie na jednym rożnie




    G5
    Spoiler


    Ataki wykonujemy zgodnie z podanym składem i kolejnością. W wersji Major + Mistrz, atak na obóz 11 jest dwufalowy, uśmiercamy tam mistrza ale w ostatnim ataku nie będzie nam już on potrzebny a dzięki temu manewrowi oszczędzamy sporo rekrutów, nic nie tracąc.





    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:





    Wersja Pełna dla poziomów 48+ : Grad strzał + 2/3 x MSW + Major
    Spoiler


    Uwagi: Proszę zachować kolejność, by nie zginęli wszyscy MSW przed czasem. Przygoda i bloki dość proste i

    łatwe.

    G1
    Spoiler

    Zalecam na początek użyć premii "Grad strzał" na obozie 1. Później będzie to z głowy. Użycie tej premii, eliminuje cały cektor.
    Można bez premii pokonać ten sektor, proszę wykonać ataki zgodnie z podstawowym poradnikiem dla tej przygody.



    Uwaga ! : Generała A wysyłamy na obóz A. Generała B ślemy na przywódce 2 ! (zostanie on przechwycony automatycznie przez obóz B. Generała 2 ślemy również na obóz 2.
    Generałów wysyłamy normalnie, jeden za drugim, pamiętaj o powyższym sposobie ataku !




    G2
    Spoiler


    Dzięki poprzedniemu blokowi, przeciwnika zachodzimy od tyłu i pokonujemy przywódce prostym atakiem.




    G3
    Spoiler


    Pierwszy atak wypuszczamy bezpośrednio na obóz 5. Po drodze do niego, generał zmieni cel i pokona obóz numer

    4. Dwie pieczenie na jednym rożnie




    G4
    Spoiler



    Ataki wykonujemy zgodnie z podanym składem i kolejnością. W wersji Major + Mistrz, atak na obóz 11 jest dwufalowy, uśmiercamy tam ostatniego mistrza ale w ostatnim ataku nie będzie nam już on potrzebny a dzięki temu manewrowi oszczędzamy sporo rekrutów, nic nie tracąc.





    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 11.01.2016 o 06:55 Powód: aktualizacja dropów

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    176
    Serwer
    Czarci Gaj
    Czarni Rycerze

    Poziom trudności: 9/10
    Czas trwania: 8 dni
    Ilość graczy: 3
    Doświadczenie: 28175 lub Gwiezdne Monety: 282



    Możliwy drop i przybliżone szanse na poszczególne nagrody:



    Wersja Szybki drop dla poziomów 48+
    Spoiler


    Szybki drop, czyli pokonanie minimalnej liczby obozów aby zakończyć przygodę. Pierwszy blok wygląda trochę skomplikowanie ale jest prosty i skuteczny, wystarczy się zastosować dokładnie do jego opisu.

    G1
    Spoiler


    Generała A wysyłamy na obóz A. Od razu po tym, Generała B wysyłamy na obóz B. Gdy Generał B dotrze do oznaczonego miejsca, wysyłamy Generała C na obóz C i generała 1 na przywódcę 1.
    Generałów puszczać dość precyzyjnie ponieważ pierwszy blok ma ledwie kilkanaście sekund zapasu więc normalną rzeczą będzie, że pojawi się na nim pasek przed końcem ataku na przywódce.




    G2
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki, zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    G3
    Spoiler


    Kolejno wypuszczamy ataki generał E na obóz E oraz generała 6 na Zamek (obóz 6), zgodnie ze składem i kolejnością jak w tabelce.




    Podsumowanie wojsk wysłanych i straconych:



    Ostatnio edytowane przez Hor4cy ; 10.01.2016 o 17:01 Powód: aktualizacja dropów

Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.