Wyspa Piratów do lvl 47:
Ja tą przygodę robię tak, część ataków zaczerpnięta z poradnika Poznańczyka, inne sprawdzane na żywo.
Potrzebne Wojsko:
330R, 70Ku, 180K, 10Ż, 267EŻ - oraz Mistrz, Weteran i 2*Zwykły Generał
Straty:
w kilku próbach max 260R.
Ataki:
1: Mistrz - 1 EŻ, 180K
2: Blok - Zwykły Generał - 45EŻ (jak u Poznańczyka)
3: Mistrz - 50R, 170EŻ (wysyłamy w momencie jak zwykły generał dodrepta do miejsca oznaczonego kółkiem na obrazku)
4: Blok - Zwykły Generał - 5R, 5Ż, 53EŻ
5: Blok - Zwykły Generał - 5R, 5Ż, 40EŻ (wysyłamy w momencie jak 1 zwykły generał dodrepta do miejsca oznaczonego kółkiem na obrazku)
6: Mistrz - 51R, 169EŻ (wysyłamy w momencie jak 2 zwykły generał dodrepta do miejsca oznaczonego kółkiem na obrazku)
7: Mistrz - 52R, 168EŻ
8: Las - Mistrz - 21R lub Weteran - 23R, 99EŻ (ja puszczam Weterana zaraz po wysłaniu MMA na obóz 7
9: Mistrz - 54R, 166EŻ
10: Blok - Zwykły Generał - 54EŻ
11: 1 atak - Mistrz - 85R (wysyłamy w momencie jak zwykły generał dodrepta do miejsca oznaczonego kółkiem na obrazku)
11: 2 atak - Weteran - 5R,1EŻ,174K,70Ku (jak z poradnika Poznańczyka) - po Mistrzu wysyłamy od razu Weterana
Oznaczenia:
EŻ - Elitarny Żołnierz
K - Konny
R - Rekrut
Ż - Żołnierz
Ku - Kusznik