Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Czas niszczenia obozów wroga

  1. #1
    Odkrywca Awatar Kranderga
    Dołączył
    08.04.2012
    Posty
    590
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Czas niszczenia obozów wroga

    Po zakończonej walce jeśli nasz generał zwycięży i pozostanie z nim co najmniej jedna jednostka następuje niszczenie budynku (obozu) wroga.
    Budynki wroga w zależności od rodzaju mają różne ilości punktów życia:
    Obóz bandytów: 250
    Biały zamek: 250
    Strażnica: 1000
    Wzmocniona strażnica: 1500
    Kamienna Wieża: 2000
    Wieża Wiedźmy: 2000
    Mroczna Forteca: 2000
    Kościany Kościół: 2000

    Nasze jednostki zadają różne uszkodzenia:
    Generał: 120 – 120
    Mistrz Sztuk Walki 450 - 500
    Rekrut: 15 - 30
    Ochotnik: 20 - 40
    Żołnierz: 20 - 40
    Elitarny Żołnierz: 20 - 40
    Łucznik: 20 - 40
    Wyborny Łucznik: 30 - 60
    Kusznik: 45 - 90
    Konny: 5 – 10
    Puszkarz: 120 – 240 (posiada premię do uszkodzeń budynków i zadaje obrażenia x2).

    Aby obliczyć uszkodzenia budynku w jednej rundzie należy dodać do siebie uszkodzenia wszystkich rodzajów jednostek jakie pozostaną w naszym garnizonie po zakończonej właściwej walce. Bez względu na ilość pozostałych jednostek uszkodzenia budynkom zadaje tylko jedna jednostka każdego rodzaju.
    Przykład:
    po zakończonej walce zostają nam:
    1G 1R 1EŻ 100Pu
    Możliwe obrażenia:
    G: 120 - 120
    R: 15- 30
    EŻ: 20 - 40
    Pu: 120 -240
    razem:
    275 – 430
    taki skład zniszczy Obóz bandytów w 1. rundzie, a Wieże Wiedźmy w 5 - 6 (8) rund.
    Walka 7 i 8 rund ze względu na celność naszych jednostek jest praktycznie nieprawdopodobna.

    Gdyby zamiast generała był Mistrz Sztuk Walk to:
    G: 450 - 500
    R: 15- 30
    EŻ: 20 - 40
    Pu: 120 - 240
    razem:
    605 – 825 Wieża Wiedźmy jest zniszczona w 3 - 4 rundy.

    Ilość rund oraz czas niszczenia podany jest w symulatorze w tabeli [Czas niszczenia budynków], tabela ta pojawia się tylko w przypadku gdy w symulatorze jest 100% szans na zwycięstwo.
    Jak powszechnie wiadomo 1 runda trwa 20 lub 10 sekund, generał w czasie 10 sekund przechodzi 3 paliki, po wejściu generała do obozu wroga walka zaczyna się po 5 sekundach.
    Animacja wyjścia z obozu trwa ok. 8-9 sekund i pojawia się jeśli na wyspie przygody pojawi się generał któregoś z zaproszonych lub wejdzie on na mapę przygody.
    Oczywiście, nasz dział techniczny pracuje nad wyeliminowaniem poprawnego działania gry, jednak nie możemy przewidzieć jak długo prace te potrwają. Stan: To nie jest bug.

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    750
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Kranderga Zobacz posta
    Animacja wyjścia z obozu trwa ok. 8-9 sekund i pojawia się jeśli na wyspie przygody pojawi się generał któregoś z zaproszonych lub wejdzie on na mapę przygody.
    Tu pokusiłbym się o stwierdzenie że już samo przyjęcie zaproszenia przez znajomego powoduje taki lagi, a przynajmniej z 10 razy już na CR to trafiłem i trzeba zapraszać dopiero po rozbiciu G1.

  3. #3
    Osadnik Awatar Rademenesik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    156
    Serwer
    Nowy Świat
    Każdą przygodę kilku osobowa robimy sami do ostatniej chwili ale jeśli są dobrze opracowane bloki to i z zaproszonymi ten kilku sekundowy poślizg nie robi żadnej różnicy
    Poradniki Generał 200,WETERAN oraz Major

    NOWOŚCI Z Testowego

    Wczoraj jest historią, jutro jest tajemnicą, dziś jest darem...

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.05.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Van-de-Lord Zobacz posta
    Tu pokusiłbym się o stwierdzenie że już samo przyjęcie zaproszenia przez znajomego powoduje taki lagi, a przynajmniej z 10 razy już na CR to trafiłem i trzeba zapraszać dopiero po rozbiciu G1.
    Nie, nie masz racji, samo przyjęcie zaproszenie nic nie powoduje.
    Dopiero wejście do przygody znajomego lub jego generała włącza animację.

    Jeśli bloki są opracowane na wypuszczanie generała jednego za drugim to nie ma znaczenia, ale jak trzeba w określonym miejscu to trzeba zrobić poprawkę.

  5. #5
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    18.04.2012
    Posty
    458
    Serwer
    Słoneczny Gród
    W kolejnych zakazanych eksperymentach lagi w ogóle nie występują aż do pojawienia się garnizonu zaproszonej osoby. Przynajmniej ja w ostatnich kilku nie miałem tego.

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.