Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: [Poradnik] Wir - Major - 48lvl

  1. #1
    Początkujący Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    2,843
    Serwer
    Nowa Ziemia

    [Poradnik] Wir - Major - 48lvl



    Wir
    Poziom trudności: 7/10
    Wymagany poziom: 46
    Czas trwania: 5 dni
    Ilość graczy: 4
    EXP: Max 11676 lub 117 GM


    Możliwy drop


    Mapka taktyczna
    Otwórz w nowej karcie grafikę aby powiększyć.




    Zanim zaczniecie to tak,
    Rozwalenie pierwszego lidera u:
    -gracza 1 powoduje otwarcie palisady u gracza 4 (gracz 4 przenosi garnizon w miejsce oznaczone G1 i atakuje od tyłu)
    -gracza 2 powoduje otwarcie palisady u gracza 1
    -gracza 3 powoduje otwarcie palisady u gracza 2 (gracz 2 przenosi garnizon w miejsce oznaczone G1 i atakuje od tyłu)
    -gracza 4 powoduje otwarcie palisady u gracza 3

    Gracz 1 i 3 po rozwaleniu Wewnętrznych fortów otwierają palisadę dla gracza 2 i 4
    Gracz 2 i 4 po rozwaleniu Wewnętrznych fortów otwierają palisadę graczowi 1 aby ubił Umocniony Magazyn
    Ostatni atak może przeprowadzić każdy gracz, musi jedynie przenieść swoje garnizony do strefy gracza 1.

    Numery graczy odpowiadają kolejności Przyjmowania zaproszeń.

    Major - 48 poziom
    Spoiler

    Gracz 1
    Spoiler

    G1
    Spoiler

    Blok
    1. 100Ł + 100Łw - 11E + 174K
    2. 120Ło + 80Łw - 50E + 130K
    3. 100Ł + 50PS + 50Łw - 99R + 1E + 170Pu (82-99)


    Z garnizonu 1 wysyłamy generała z tawerny na obóz 1, z garnizonu 2 generała z tawerny na obóz 2, na końcu Majora (garnizon 3) na obóz nr 3. Nie spieszyć sie z wysyłaniem generałów.
    Po pokonaniu tego lidera Gracz 4 przenosi garnizon w miejsce oznaczone na mapie G1.


    4. 200Ło - 130R + 14Z + 1E + 125Pu (130R 2-14Z)
    5. 50Ło + 50PS + 100Łw - 135R + 135Pu (107-135R)
    Blok
    6. 80Ło + 100PS + 20Łw - 44E + 146K
    7. 100Ło + 99Łw + 1JB - 65O + 1E + 139K + 65Pu (52-65O)


    Z garnizonu 6 wysyłamy generała z tawerny na obóz 6, po nim Majora na obóz 7.


    G2
    Spoiler

    8. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    9. 70PS + 70Op + 50Łw - 108R + 1E + 141Pu (89-108R)
    10. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 1. 50K 2. 28Z + 1E + 111K + 130Pu (50K 19-28Z)


    G3
    Spoiler

    11. 200MK - 105R + 1E + 164K (83-105R)
    12. 1Ch + 50PS + 100Op + 50Łw - 1. 50K 2. 43Z + 1E + 62K + 100Ku + 64Pu (50K 33-42Z)

    Podsumowanie
    670R 65O 84Z 310K 70E 100Ku 170Pu (563-670R 52-65O 54-84Z 100K)


    Gracz 2
    Spoiler

    G1
    Blok
    1. 80Ło + 100PS + 20Łw - 44E + 146K bez bloku 100R + 1E + 169Pu (81-100R)
    2. 100Ło + 99Łw + 1JB - 65O + 1E + 139K + 65Pu (52-65O)


    Z garnizonu 1 wysyłąmy generała z tawerny na obóz 1, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na mapie wysyłamy Majora na obóz 2

    Blok
    3. 120Ło + 80Łw - 50E + 130K bez bloku 94R + 1E + 114K + 61Pu (74-94R)
    4. 100Ł + 50PS + 50Łw - 99R + 1E + 170Pu (82-99)


    Z garnizonu 3 wysyłamy generała z tawerny na obóz 3 i jak dojdzie we wskazane miejsce na mapie wysyłamy Majora (garnizon 4) na obóz 4.

    5. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    6. 70PS + 70Op + 50Łw - 108R + 1E + 141Pu (89-108R)
    7. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 1. 50K 2. 28Z + 1E + 111K + 130Pu (50K 19-28Z)

    Podsumowanie
    300R 65O 28Z 285K 51E 170Pu (243-300R 52-65O 19-28Z 50K)
    bez bloku, nie wiem po co bo bloki z prędkości zrobiłem szybkimi gienkami, ale proszę 494R 65O 28Z 285K 51E 170Pu (455-494R 52-65O 19-28Z 50K)


    Gracz 3
    Spoiler

    G1
    Spoiler

    Blok
    1. 100Ł + 100Łw - 11E + 174K
    2. 120Ło + 80Łw - 50E + 130K
    3. 100Ł + 50PS + 50Łw - 99R + 1E + 170Pu (82-99)


    Z garnizonu 1 wysyłamy generała z tawerny na obóz 1, z garnizonu 2 generała z tawerny na obóz 2, na końcu Majora (garnizon 3) na obóz nr 3. Nie spieszyć sie z wysyłaniem generałów.
    Po pokonaniu tego lidera Gracz 2 przenosi garnizon w miejsce oznaczone na mapie G1.


    4. 200Ło - 130R + 14Z + 1E + 125Pu (130R 2-14Z)
    5. 50Ło + 50PS + 100Łw - 135R + 135Pu (107-135R)
    Blok
    6. 80Ło + 100PS + 20Łw - 44E + 146K
    7. 100Ło + 99Łw + 1JB - 65O + 1E + 139K + 65Pu (52-65O)


    Z garnizonu 6 wysyłamy generała z tawerny na obóz 6, po nim Majora na obóz 7.


    G2
    Spoiler

    8. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    9. 70PS + 70Op + 50Łw - 108R + 1E + 141Pu (89-108R)
    10. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 1. 50K 2. 28Z + 1E + 111K + 130Pu (50K 19-28Z)

    Podsumowanie
    565R 65O 42Z 310K 70E 170Pu (480-565R 52-65O 21-42Z 50K)


    Gracz 4
    Spoiler

    G1
    1. 100Ło + 99Łw + 1JB - 65O + 1E + 139K + 65Pu (52-65O)
    2. 100Ł + 50PS + 50Łw - 99R + 1E + 170Pu (82-99)
    3. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    4. 70PS + 70Op + 50Łw - 108R + 1E + 141Pu (89-108R)
    5. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 1. 50K 2. 28Z + 1E + 111K + 130Pu (50K 19-28Z)

    Podsumowanie
    300R 65O 28Z 1E 170K 170Pu (243-300R 52-65O 19-28Z 50K)



    Major + Mistrz Sztuk Walk(MMA) - 48 poziom
    Spoiler

    Gracz 1
    Spoiler

    G1
    Spoiler

    Blok
    1. 100Ł + 100Łw - 11E + 174K
    2. 120Ło + 80Łw - 50E + 130K
    3. 100Ł + 50PS + 50Łw - 83R + 1E + 136Pu (67-83R) - Atakujemy MMA


    Z garnizonu 1 wysyłamy generała z tawerny na obóz 1, z garnizonu 2 generała z tawerny na obóz 2, na końcu Mistrza Sztuk Walk (garnizon 3) na obóz nr 3. Nie spieszyć sie z wysyłaniem generałów.
    Po pokonaniu tego lidera Gracz 4 przenosi garnizon w miejsce oznaczone na mapie G1.


    4. 200Ło - 130R + 14Z + 1E + 125Pu (130R 2-14Z)
    5. 50Ło + 50PS + 100Łw - 112R + 1E + 107Pu (87-112R) - Atakujemy MMA
    Blok
    6. 80Ło + 100PS + 20Łw - 44E + 146K
    7. 100Ło + 99Łw + 1JB - 63O + 1E + 90K + 66Pu (51-63O) - Atakujemy MMA


    Z garnizonu 6 wysyłamy generała z tawerny na obóz 6, po nim Majora na obóz 7.


    G2
    Spoiler

    8. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    9. 70PS + 70Op + 50Łw - 101R + 1E + 118Pu (79-100R) - Atakujemy MMA
    10. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 130R + 15Z + 75Pu (130R 0-15Z) - Atakujemy MMA


    G3
    Spoiler

    11. 200MK - 105R + 1E + 164K (83-105R)
    Każdy gracz przestawia swojego Mistrza Sztuk Walki do strefy Gracza 1 i atakuje Umocniony magazyn 1R.
    12. 1Ch + 50PS + 100Op + 50Łw - 1. 1R 2. 1R 3. 1R 4. 1R 5. 74R + 1E + 195Ku (59-78R)

    Podsumowanie
    829R 63O 29Z 304K 170Pu 195Ku 65E (709-829R 51-63O 2-29Z)


    Gracz 2
    Spoiler

    G1
    Blok
    1. 80Ło + 100PS + 20Łw - 44E + 146K
    2. 100Ło + 99Łw + 1JB - 63O + 1E + 90K + 66Pu (51-63O) - Atakujemy MMA


    Z garnizonu 1 wysyłąmy generała z tawerny na obóz 1, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na mapie wysyłamy Majora na obóz 2

    Blok
    3. 120Ło + 80Łw - 50E + 130K
    4. 100Ł + 50PS + 50Łw - 83R + 1E + 136Pu (67-83R) - Atakujemy MMA


    Z garnizonu 3 wysyłamy generała z tawerny na obóz 3 i jak dojdzie we wskazane miejsce na mapie wysyłamy Mistrza Sztuk Walk (garnizon 4) na obóz 4.

    5. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    6. 70PS + 70Op + 50Łw - 101R + 1E + 118Pu (79-100R) - Atakujemy MMA
    7. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 130R + 15Z + 75Pu (130R 0-15Z) - Atakujemy MMA

    Podsumowanie
    404R 63O 15Z 236K 51E 158Pu (350-404R 51-63O 0-15Z)


    Gracz 3
    Spoiler

    G1
    Spoiler

    Blok
    1. 100Ł + 100Łw - 11E + 174K
    2. 120Ło + 80Łw - 50E + 130K
    3. 100Ł + 50PS + 50Łw - 83R + 1E + 136Pu (67-83R) - Atakujemy MMA


    Z garnizonu 1 wysyłamy generała z tawerny na obóz 1, z garnizonu 2 generała z tawerny na obóz 2, na końcu Mistrza Sztuk Walk (garnizon 3) na obóz nr 3. Nie spieszyć sie z wysyłaniem generałów.
    Po pokonaniu tego lidera Gracz 2 przenosi garnizon w miejsce oznaczone na mapie G1.


    4. 200Ło - 130R + 14Z + 1E + 125Pu (130R 2-14Z)
    5. 50Ło + 50PS + 100Łw - 112R + 1E + 107Pu (87-112R) - Atakujemy MMA
    Blok
    6. 80Ło + 100PS + 20Łw - 44E + 146K
    7. 100Ło + 99Łw + 1JB - 63O + 1E + 90K + 66Pu (51-63O) - Atakujemy MMA


    Z garnizonu 6 wysyłamy generała z tawerny na obóz 6, po nim Majora na obóz 7.


    G2
    Spoiler

    8. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    9. 70PS + 70Op + 50Łw - 101R + 1E + 118Pu (79-100R) - Atakujemy MMA
    10. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 130R + 15Z + 75Pu (130R 0-15Z) - Atakujemy MMA

    Podsumowanie
    646R 63O 29Z 304K 62E 158Pu (567-646R 51-63O 2-29Z)


    Gracz 4
    Spoiler

    G1
    1. 100Ło + 99Łw + 1JB - 63O + 1E + 90K + 66Pu (51-63O) - Atakujemy MMA
    2. 100Ł + 50PS + 50Łw - 83R + 1E + 136Pu (67-83R) - Atakujemy MMA
    3. 100PS + 90Op - 91R + 1E + 158Pu (74-91R)
    4. 70PS + 70Op + 50Łw - 108R + 1E + 141Pu (89-108R)
    5. 1ZZ + 50PS + 60Op + 80Łw - 130R + 15Z + 75Pu (130R 0-15Z) - Atakujemy MMA

    Podsumowanie
    404R 63O 15Z 90K 1E 158Pu (350-404R 51-63O 0-15Z)






    Podziękowania dla wszystkich udzielających sie w temacie dzięki czemu mogłem stworzyć lepszy poradnik.
    Ostatnio edytowane przez set2g ; 25.04.2014 o 16:20 Powód: aktualizacja

  2. #2
    Osadnik Awatar Stochlik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    241
    Serwer
    Nowy Świat
    jak mozna bylo by prosic napisanie lacznie armi jaka potrzeba na przygode wiem ze moge sobie dodac ale wiadomo nie kazdemu by sie chcialo wiec jak ktos obliczyl niech napisze z laski swojej Ja i gracze ktorym sie nie chce mysle ze beda wdzieczni !

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    548
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Przecież jest napisane.
    Dobra robota

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.12.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Poprawić podsumowanie wojska i będzie OK

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    830
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A ja mam takie może głupie pytanie, czy gracze losowo trafiają na rożne części wyspy?

  6. #6
    Osadnik Awatar DZOOZEF
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    180
    Serwer
    Kolonia
    gracze trafiaja tak jak sie ich zaprosi czyli 4ty gracz ma najłatwiej.... (szybie dropy przenoszac garnizony) ( jak 1 odblokuje 4, 3 odblokuje 2) u gracza 2 jest sciagajace pole od te strony u 4tego droga wolna
    Ostatnio edytowane przez DZOOZEF ; 22.03.2014 o 01:22

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.02.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Koniecznie trzeba poprawić składy do wysłania, ponieważ nie ma uwzględnionych EŻ. Chciałem przetestować poradnik, ale ostatecznie musiałem odpuścić i skorzystać z innego.

  8. #8
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.09.2012
    Posty
    253
    Serwer
    Złota Góra
    U gracza 2 nie ma pokazanego jednego obozu ten przed 3 ponieważ zostaje przejmowany przez obóz bandytów dodatkowo. u gracza 3 są źle przeliczone konie potrzeba 304 konnych a nie 200 .

  9. #9
    Początkujący Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    2,843
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzięki za uwagi poprawki naniesione, jak by jeszcze coś było nie tak pisać.

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.10.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    jako gracz z numerem 4, nie musiałem atakować pierwszego obozu.
    Ataki 2-3-4-5-6

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów