Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Przygody do zaliczenia zadan gildii.

  1. #1
    Osadnik Awatar szpila3
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    41
    Serwer
    Czarci Gaj

    Przygody do zaliczenia zadan gildii.

    Przygody do zadań Gildii
    wersja rozwojowa

    W miejscu tym mam zamiar przedstawić przygody które trzeba przejść aby wykonać zadania gildii jak tez przygody które według mnie szybko i przyjemnie można skończyć z małymi stratami zaliczając zadanie w stylu "Ukończ przygodę tracąc mniej niż 100 rekrutów".
    Zadania gildii są uzależnione od ilości członków i stopnia zaawansowania i tak np. w gildii liczącej od 35 do 55 członków w zadaniach może sie trafić przygoda:
    Wyspa Piratów od 36 do 46 lvl
    Mroczni Kapłlani od 46 do 50 lvl
    Wikingowie od 46 do 50 lvl
    Po więcej szczegółów co do zadań gildii odsyłam tutaj.
    Ale często w zadani mamy nie określoną przygodę i wtedy trzeba zaliczyć jaką kolwiek i tu właśnie powinien zadziałać mój zbiór przygód, będę się starał opisać jak szybko i sprawnie można zaliczyć przygodę a jeśli przygoda jest na więcej osób to opis będzie rozbity na kilku członków aby można było troszkę zaoszczędzić wojska i czasu .

    Przygody występujące w zadaniach gildii:


    Wyspa Piratów od 41 lvl Wyspa piratów od 26 lvl
    Mroczni Kapłani 36+ na dwoje Mroczni Kapłani mniej niż 50R straty
    Czarni Rycerz MMA Szybki drop z Elitarnymi 42+


    Moje propozycje na szybkie zaliczenie:



    Słonce Tropików z MMA Major od 41 lvl
    Na końskim grzbiecie od 36 lvl

    Masz jakieś ciekawe szybkie albo łatwiejsze podejście podziel się, czekam na propozycje .

    Przygody opracowano na podstawie:
    TAGE i własnego podejścia do tematu .
    Ostatnio edytowane przez szpila3 ; 18.05.2014 o 19:32

  2. #2
    Osadnik Awatar szpila3
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    41
    Serwer
    Czarci Gaj

    Mroczni Kapłani dla dwóch graczy od 36 lvl

    Mroczni Kapłani dla dwóch graczy od 36 lvl
    na podstawie Tage
    wykonał szpila3

    Przygoda Informacje:
    Poziom postaci: 26 +
    Trudność: 3/10
    Liczba graczy: 2
    Czas trwania: 2 dni
    Gdzie można uzyskać: Przygodę przynosi Odkrywca lub dostępny u kupca (sklep) za 150 fragmentów map.







    Generał zwykły(200):
    Generał z tawerny
    Generał szybki(200): Doświadczony, Szlom,Ponury Żniwiarz
    Weteran(250): Weteran od kupca

    Poradnik rozpisany na dwóch graczy i dwoma opcjami formacji
    • Generał 200 z kusznikami i puszkarzami
    • Weteran 250 z kusznikami i puszkarzami
    Gracz 1 (Mroczna Forteca)
    Strefa G1, G2, G4

    Generał szybki z kusznikami dwa pełne bloki
    Jeden Generał szybki(200)
    Jeden Generał zwykły(200)
    • Jednostki potrzebne: 262R, 100Ż, 173K, 88Ku (623)
    • lub jeśli 1 fala na obóz 15(forteca) z łucznikami: 148R, 100Ż, 173K, 116Ł, 88Ku (625)
    • Jednostki stracone, max: 261R
    • Jednostki stracone z łucznikami, max: 148R, 116Ł
    Generał szybki z puszkarzami dwa pełne bloki
    Jeden Generał szybki(200)
    Jeden Generał zwykły(200)
    • Jednostki potrzebne: 215R, 100Ż, 173K, 1Eż, 100Pu, (589)
    • Jednostki stracone, max: 215R, 9Ż
    Weteran z kusznikami stosując dwa pełne bloki
    Jeden Weteran(250)
    Jeden Generał zwykły(200)
    • Jednostki potrzebne: 208R, 100Ż, 173K, 18Ł, 148Ku, (647)
    • Jednostki stracone, max: 207R, 18Ł
    Weteran z puszkarzami stosując dwa pełne bloki
    Jeden Weteran(250)
    Jeden Generał zwykły(200)
    • Jednostki potrzebne:234R, 100Ż, 173K, 94Pu, (601)
    • Jednostki stracone, max: 231R
    Gracz 2 (Kościana Katedra)
    Strefa G3

    Generał zwykłyz kusznikami
    Jeden Generał zwykły(200) z kusznikami
    • Jednostki potrzebne: 147R 193K 54Ku 1Ż (395)
    • Jednostki stracone, max:144R 19K
    Generał zwykły z puszkarzami
    Jeden
    Generał zwykły(200)
    • Jednostki potrzebne: 147R 193K 87Pu 1Ż (428)
    • Jednostki stracone, max:179R
    Weteran z kusznikami
    Jeden Weteran(250) z kusznikami
    • Jednostki potrzebne: 249K, 88Ku, 140R, 1Ż (478)
    • Jednostki stracone, max:109R, 19K
    Weteran z puszkarzami
    Jeden Weteran(250) z puszkarzami
    • Jednostki potrzebne: 249K, 183Pu, 140R, 1Ż (573)
    • Jednostki stracone, max: 126R



    Gracz 1 (Mroczna Forteca)
    Strefa G1, G2, G4

    Strefa G1(Obóz 5-6, blok)
    • Pozycja A:Generał zwykły(200)(potrzebny do bloku)
    • Pozycja B: Weteran, Generał szybki(200), Generał zwykły(200)


    Jest to prawdopodobnie jeden z najprostszych bloków ze wszystkich przygód, to bardzo dobre miejsce do zastosowania swojego pierwszego bloku.

    Od A do Obozu 5) 20 Łotr, 10 Hajduk
    Blok Generał zwykły(200): [55K (-)] {120 - 180 sekund walki}
    Blok Generał zwykły(200): [19Ż (-)] {120 - 200 sekund walki}
    Blok Generał zwykły(200): [16E 1K (-)] {120 - 240 sekund walki}

    Od B do obozu 6) 20 Łotr, 20 Hajduk, 20 Łowca, 1 Śmierdziel
    Generał zwykły(200):[40R 100Ż (25R - 33R - 39R 1Ż)] {80 sekund walki}
    Generał szybki(200): [40R 100Ż (25R - 33R - 39R 1Ż)] {40 sekund walki}
    Weteran(250): [40R 100Ż (25R - 32R - 37R 1Ż)] {30 sekund walki}

    Strefa G2(Obóz 11-12, blok)
    • Pozycja A:Generał zwykły(200)(potrzebny do bloku)
    • Pozycja B:Weteran, Generał szybki(200)


    Od A do obozu 11)60 Kultysta, 20 Kapłan Mrocznego Kultu
    Blok Generał zwykły(200): [124K (-)] {120 - 220 sekund walki}

    Od B do obozu12)25 Kultysta, 25 Jeździec Mroku, 30 Fanatyk,10 Siewca Pożogi
    Generał szybki(200): [54R 72Ż (44R - 51R - 54R 1Ż)] {30 sekund walki}

    Strefa G4(Obóz 13-15)

    Przenieś generała (Weteran, Generał szybki(200), Generał zwykły(200)) i co najmniej jednego zwykłego na straty do strefy G4:


    Obóz 13a)30 Jeździec Mroku, 50 Fanatyk, 10 Siewca Pożogi
    Generał zwykły(200):[31R (31R)]
    Obóz 13b)
    Generał zwykły(200):[173K(0K - 0K - 1K)]

    Jeśli masz weterana lub puszkarzy, mroczna forteca powinna paść w jednej fali:

    Obóz15)40 Kultysta, 40 Jeździec Mroku,40 Kapłan Mrocznego Kultu,1 Arcykapłan Mrocznego Kultu
    Generał zwykły(200):[90R 9Ż 1E 100Pu (90R 4Ż - 90R 8Ż - 90R 9Ż)]
    Weteran(250): [83R 1Ż 18B 148Ku (78R 5B - 82R 12B - 83R 18B)]
    Weteran(250): [112R 1Ż 94Pu (100R - 110R - 112R)]

    Jeśli nie masz generała weterana ani puszkarzy, trzeba będzie wysłać dwie fale.

    Obóz 15a)40 Kultysta, 40 Jeździec Mroku,40 Kap. Mrocznego Kultu,1 Arcykapłan Mrocznego Kultu
    Generał zwykły(200):[114R (114R)]
    Generał zwykły(200):[116B (116B)]
    Obóz 15b)
    Generał zwykły(200):[23R 1Ż 88K 88Ku (20R - 22R - 23R)]


    Gracz 2 (Kościana Katedra)
    Strefa G3


    Strefa G3(Obóz 7-10)



    Obóz 7)30 Kultysta, 40 Kapłan Mrocznego Kultu
    Generał zwykły(200):[7R 193K (2R - 4R - 6R)]
    Weteran(250): [1Ż 249K (-)]

    Atakujemy obóz 9 po drodze generał zostanie przechwycony przez obóz 8 spokojnie tak ma być potem za atakuje obóz 9.

    Obóz 8-9)30 Jeździec Mroku, 30 Kapłan Mrocznego Kultu - 9)30 Kultysta, 20 Jeździec Mroku, 10 Siewca Pożogi
    Generał zwykły(200):[140R (53R - 58R - 60R)]
    Generał zwykły(200):[60R 65Ż (53R - 58R - 60R)]

    Obóz10)40 Kultysta, 30 Kapłan Mrocznego Kultu,20 Jeździec Mroku, 1 Bagienna Wiedźma
    Generał zwykły(200):[75R 1Ż 70K 54Ku (56R 4K - 70R 12K - 75R 19K)]
    Generał zwykły(200):[112R 1Ż 87Pu (102R - 109R - 112R)]
    Weteran(250): [49R 1Ż 112K 88Ku (36R 4K - 45R 12K - 49R 19K)]
    Weteran(250): [66R 1Ż 183Pu (60R - 64R - 66R)]



    Link Tage:
    http://forum.thesettlersonline.com/t...l=1#post195501
    Ostatnio edytowane przez szpila3 ; 14.03.2014 o 10:59

  3. #3
    Osadnik Awatar szpila3
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    41
    Serwer
    Czarci Gaj

    Mroczni Kapłani mniej niż 50 rekrutów straty szybki drop



    Mroczni Kapłani
    szybki drop
    mniej niż 50 rekrutów straty

    Przygoda Informacje:
    Poziom postaci: 26 +
    Trudność: 3/10
    Liczba graczy: 2
    Czas trwania: 2 dni
    Gdzie można uzyskać: Przygodę przynosi Odkrywca lub dostępny u kupca (sklep) za 150 fragmentów map.













    Generał zwykły(200): Generał z tawerny
    Generał szybki(200): Doświadczony, Szlom,Ponury Żniwiarz
    Weteran(250): Weteran od kupca



    Weteran z kusznikami
    Jeden Weteran(250)
    Jeden Generał zwykły(200)

    • Jednostki potrzebne: 45R, 100Och, 65Ż/EŻ, 235K, 135Ł, 200Ku, (786)
    • Jednostki stracone, max: 45R, 135Ł, 65Och, 17K




    Strefa G1

    1)Weteran(250):[55 Och 195K (14 Och)]

    2a)Generał zwykły(200):[135Ł (135Ł)]
    2b)Weteran(250):[50K 200Ku (0)]



    Strefa G2

    Z G2 puszczamy weterana na obóz 5 po drodze zmieni cel i zniszczy obozy 3 i 4 .
    3,4,5)Weteran(250):[ 14 Och 1Eż 235K (2)]

    Z G2 puszczamy weterana na obóz 7 po drodze zmieni cel i zniszczy obóz 6.
    6,7)
    Weteran(250):[45R 14 Och 65Eż(45R 14 Och)]


    8)
    Weteran(250):[40 Och 130K 80Ku (35 Och 17K)]

  4. #4
    Osadnik Awatar szpila3
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    41
    Serwer
    Czarci Gaj

    Na konskim Grzbiecie tłumaczenie Tage

    Na końskim Grzbiecie od 36 lvl
    Średnie straty (Weteran z kusznikami): 266R 90B
    Średnie straty (Weteran z puszkarzami): 352R
    na podstawie Tage
    wykonał szpila3


    Przygoda Informacje:
    Poziom postaci: 26 +
    Trudność: 2/10
    Liczba graczy: 1
    Czas trwania: 2 dni
    Gdzie można uzyskać: Przygodę przynosi Odkrywca lub dostępna u Kupca(sklep) za 100 fragmentów map.








    Generał zwykły(200): Generał z Tawerny
    Generał szybki(200): Doświadczony, Szlom,Ponury Żniwiarz
    Weteran(250): Weteran od kupca
    Blok Generał zwykły(200): bloki wykonujemy zawsze generałem z Tawerny

    Proszę pamiętać!
    Nawet jeśli wolisz korzystać z elitarnych żołnierzy zamiast zwykłych żołnierzy, zalecam, wysyłać dodatkowo 62Ż do bloku 107Ł na obozie 7.



    Generał szybki z kusznikami dwa pełne bloki i jeden stratny 1R
    Jeden Generał szybki(200)
    Dwóch Generałów zwykłych(200)

    • Jednostki potrzebne, max: 402R 168Ż 1K 90Ł 77Ku (738 szt.)
    • Jednostki stracone, max: 402R 90Ł 6Ż
    Generał szybki(200) z puszkarzami trzy pełne bloki
    Jeden Generał szybki(200)
    Dwóch Generałów zwykłych(200)


    • Jednostki potrzebne, max: 440R 167Ż 83K 83Pu (773 szt.)
    • Jednostki stracone, max: 440R

    Weteran z kusznikami trzy pełne bloki
    Jeden Weteran(250)
    Dwóch Generałów zwykłych(200)

    • Jednostki potrzebne, max: 279R 233Ż 83K 90Ł 138Ku (823 szt.)
    • Jednostki stracone, max: 279R 90Ł 4Ż
    Weteran z puszkarzami trzy pełne bloki
    Jeden Weteran(250)
    Dwóch Generałów zwykłych(200)

    • Jednostki potrzebne, max: 366R 233Ż 83K 142Pu (824 szt.)
    • Jednostki stracone, max: 366R 4Ż
    Strefa G1 (Obóz 18-20, blok)
    • Pozycja A: Generał zwykły(200)(potrzebne dla opcjonalnego bloku, jeśli masz weterana)
    • Pozycja B: Generał zwykły(200)(potrzebne do bloku)
    • Pozycja C: Weteran(250) Generał szybki(200) lub Generał zwykły(200)

    Blok A robimy tylko jeśli mamy weterana albo szybkiego generała z puszkarzami.

    Od A do obozu 19) 70 Nomada, 40 Włócznik Konny
    Blok Generał zwykły(200): [53Ż 7K(-)] { 120 - 240 sekund walki, 0.1% szans na 100 sekund }
    Blok Generał zwykły(200): [47Eż 3K (-)] { 140 - 240 sekund walki, <0,1% szansy 120 sekund }

    Poczekaj, aż generał wyjdzie z garnizonu i dopiero wyślij generałów z garnizonu B i C.

    Od B do obozu 18) 40 Konna Gwardia Amazońska,70 Nomada
    Blok Generał zwykły(200): [26Ż 76K (-)] { 120 - 180 sekund walki, <0,1% szans na 100 sekund }
    Blok Generał zwykły(200): [25Eż 67K (-)] { 120 - 200 sekund walki }
    Wyślij generała C zaraz po generale B:

    Od C do obozu 20) 90 Konna Gwardia Amazońska,10 Wściekły Byk
    Generał szybki(200): [117R 83Pu (115R - 116R - 117R)] {60 sekund walki}
    Weteran(250): [21R 90Ł 1Ż 138Ku (20R 90B - 21R 90B - 21R 90B)] {50 sekund walk}


    Jeśli nie masz weterana obóz 19 zniszcz jako pierwszy.

    Od B do obozu 19) 70 Nomada, 40 Włócznik Konny
    Generał zwykły(200) [46R 110Ż (38R - 44R - 46R 1Ż)]

    W następnym bloku stratnym 1R wysłać obu generałów tuż po sobie:

    Od B do obozu 18) 40 Konna Gwardia Amazońska,70 Nomada
    Blok Generał zwykły(200):[1R (1R)] {20 sekund walki}

    Od C do obozu 20) 90 Konna Gwardia Amazońska,10 Wściekły Byk
    Generał zwykły(200): [32R 90Ł 1Ż 77Ku (30R 90B - 32R 90B - 32R 90B)]

    Strefa G1
    (Obóz 10)



    Obóz
    10) 70 Nomada, 20 Katafrakt
    Generał zwykły(200) [47R 90Ż (42R - 46R - 47R 1Ż)]

    Strefa G2 (Obóz 16)

    • Pozycja A: Generał zwykły(200)(potrzebne do bloku)
    • Pozycja B: Generał zwykły(200)(potrzebne do bloku)
    • Pozycja C: Weteran(250) Generał szybki(200) lub Generał zwykły(200)


    Od C do 16)60 Nomada, 40 Włócznik Konny,60 Strzelec
    Generał zwykły(200) [42R 158Ż (35R - 40R - 42R 1Ż]


    Strefa G2
    (Obóz 7-8, blok)


    Wyślij obu generałów tuż po sobie:

    Od B do obozu 7) 30 Konna Gwardia Amazońska,40 Łucznik Konny
    Blok Generał zwykły(200): [62Ż (-)] { 120 - 140 sekund walki }
    Blok Generał zwykły(200): [58R 31Eż 11K (-)] { 100 - 160 sekund walki }

    Obóz z C do 8) 60 Nomada, 75 Łucznik Konny
    Generał zwykły(200) [115R 85Ż (80R - 102R - 115R 1Ż)] {80 sekund walk}
    Generał szybki(200) ogólne: [115R 85Ż (80R - 102R - 115R 1Ż)] {40 sekund walki}
    Weteran(250): [96R 135Ż (80R - 90R - 96R 1Ż)] {30 sekund walki}

    Strefa G2
    (Obóz 3-5, blok)



    Wyślij obu generałów tuż po sobie:

    Od A do obozu 3) 60 Włócznik Konny
    Blok Generał zwykły(200): [31Ż 1K (-)] { 120 - 200 sekund walki }
    Blok Generał zwykły(200): [27Eż 3K (-)] { 140 - 220 sekund walki, 0,4% szansy 120 sekund }

    Od C do obozu 5)80 Włócznik Konny, 120 Strzelec
    Generał szybki(200):
    [81R 119Ż (57R - 71R - 81R 1Ż)] {40 sekund walki}
    Weteran(250): [37R 200Ż (30R - 36R - 37R 1Ż] {30 sekund walki}

    Po zniszczeniu obozów 3 i 5 atakujemy ostatni obóz przywódcy 4:

    Od C do obozu 4) 90 Nomada, 90 Strzelec
    Generał zwykły(200): [38R 162Ż (29R - 33R - 38R 1Ż)]
    Weteran(250): [36R 175Ż (28R - 33R - 36R)]


    Link Tage:
    http://forum.thesettlersonline.com/threads/16332-Killste-Collected-Adventure-Guides-by-Various-Authors?p=194033&viewfull=1#post194033
    Ostatnio edytowane przez szpila3 ; 21.04.2014 o 11:02

  5. #5
    Osadnik Awatar szpila3
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    41
    Serwer
    Czarci Gaj

    Wyspa piratów od 26 lvl Średnie straty(najlepsza wersja) :387 R na podstawie Tage


    Wyspa piratów od 26lvl
    Średnie straty(najlepsza wersja) :387R
    na podstawie Tage

    wykonał szpila3


    Przygoda Informacje:
    Poziom postaci: 26 +
    Trudność: 3/10
    Liczba graczy: 1
    Czas trwania: 3 dni
    Przygoda z zasobami
    Gdzie można uzyskać:
    Przygodę przynosi Odkrywca lub dostępna u Kupca(sklep) za 150 fragmentów map.







    Generał zwykły(200): Generał z Tawerny
    Generał szybki(200): Doświadczony, Szlom,Ponury Żniwiarz
    Weteran(250): Weteran od kupca
    Blok Generał zwykły(200): bloki wykonujemy zawsze generałem z Tawerny
    Dwóch Generałów zwykłych blok stratny 1R
    • Jednostki potrzebne, max: 553R 109Ż 47Eż 192K 33WL (934 szt.)
    • Jednostki stracone, średnia: 496R
    • Jednostki stracone, max: 553R 6Ż

    Generał szybki z łucznikami dwa pełne bloki
    Jeden Generał szybki(200)
    Jeden
    Generał zwykły(200)
    • Jednostki potrzebne, max: 508R 1och 152Ż 47Eż 192K 33WL (932 szt.)
    • Jednostki stracone, średnia: 456R
    • Jednostki stracone, max: 508R

    Weteran trzy pełne bloki
    Jeden Weteran(250)
    Dwóch Generałów zwykłych (200)
    • Jednostki potrzebne, max: 448R 1och 168Ż 56Eż 249K (921 szt.)
    • Jednostki stracone, średnia: 409R
    • Jednostki stracone, max: 448R 4Ż

    Weteran trzy pełne bloki
    Jeden
    Weteran(250)
    Jeden Generał szybki(200)
    Dwóch Generałów zwykłych(200)
    • Jednostki potrzebne, max: 421R 1och 168Ż 56Eż 249K 100WL/68Ku (994 szt.)
    • Jednostki stracone, średnia: 387R
    • Jednostki stracone, maksymalne: 421R 4Ż



    Strefa lądowania

    Jeśli wysłałeś więcej niż 4 generałów tylko czterech z nich pojawi się na wyspie. Piąty będzie miał rozładowane wojska, i jest dostępny
    w gwiezdzie do umieszczenia później, kiedy zwolni się miejsce. .



    Strefa G1 (Obóz 1)
    Pozycja A: NORMALNY ogólne (potrzebne dla opcjonalnego bloku)
    Pozycja B: Weteran, Generał szybki(200), lub Generał zwykły(200)


    Jeśli masz szczęście, to na pozycji B pojawi się odpowiedni garnizon weteran, szybki.
    Postępuj zgodnie z obrazkiem aby przestawić swoich generałów i przygotować do bloku.
    Najpierw zwykłego generała z pozycji Y wyślij na wyspę domową a potem z pozycji X przestaw generała jak najbliżej wody teraz z Z postaw zwykłego na pozycji A do bloku.

    Strefa G1 (Obóz 1)

    Od B do Obozu 1)100 Majtek, 50 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [12R 188CK (7R - 9R - 11R)]
    Generał zwykły(200): [9R 1Ż 190K (7R - 9R - 9R)]
    Generał zwykły(200): [8R 1Eż 191K (7R - 8R - 8R)]
    Weteran(250):[1Ż 249K (0 - 0 - 1 S)]
    Weteran(250):[249K 1Eż (-)]



    Jeśli zdecydujesz się nie korzystać z bloku:

    Obóz 2)50 Kolce, 100 Majtek
    Generał zwykły(200): [165R (28R - 36R - 44R)]
    Generał zwykły(200): [40R 125Ż (28R - 36R - 40R 1Ż)]

    Obóz 3) 50 Kolce, 100 Łupieżca, 50 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [200R (69R - 81R - 94R)]
    Generał zwykły(200): [91R 109Ż (69R - 79R - 91R 1Ż)]
    Weteran(250):[74R 168Ż(60R - 68R - 74R 1Ż)]


    Jeśli zdecydujesz się korzystać z bloku, wyślij generałów tuż po sobie:

    Od A do obozu 2) 50 Kolce, 100 Majtek
    Blok Generał zwykły(200): [53Ż (-)] {5 - 6.6 - 10 rund walki}
    Blok Generał zwykły(200): [47Eż (-)] {5 - 6.6 - 11 rund walki}

    Od B do obozu 3) 50 Kolce, 100 Łupieżca, 50 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [200R (69R - 81R - 94R)] {2 rundy walki}
    Generał zwykły(200): [91R 109Ż (69R - 79R - 91R 1Ż)] {2 rundy walki}
    Weteran(250):[74R 168Ż(60R - 68R - 74R 1Ż)] {1 runda walki}

    Strefa G2 (Obóz 4)


    • Pozycja A:Generał zwykły(200)(potrzebny do bloku)
    • Pozycja B: Weteran, Generał szybki(200)


    Obóz 4) 60 Kolce, 60 Majtek, 60 Nożownik
    Generał zwykły(200): [200R (40R - 48R - 56R)]
    Generał zwykły(200): [53R 147Ż (40R - 47R - 53R 1Ż)]

    Strefa G2 (Obóz 5-6, blok)



    Jeśli zdecydujesz się nie korzystać z bloku:

    Obóz 5) 40 Kolce, 40 Łupieżca, 40 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [145R (34R - 40R - 48R)]
    Generał zwykły(200): [45R 100Ż (34R - 40R - 45R 1Ż)]

    Obóz 6) 80 Kolce, 80 Łupieżca, 2 Piracki Oficer
    Generał zwykły(200): [200R (36R - 43R - 56R)]
    Generał zwykły(200): [50R 150Ż (36R - 43R - 50R 1Ż)]

    Jeśli zdecydujesz się korzystać z bloku (zalecane, jeśli masz szybkiego, weterana), wysyłać generałów tuż po sobie:

    Od A do obozu 5) 40 Kolce, 40 Łupieżca , 40 Ogniomistrz
    Blok Generał zwykły(200): [54Ż (-)] {4 - 5,0 - 7 rund walki}
    Blok Generał zwykły(200): [47Eż (-)] {4 - 5,6 - 8 rund walki}

    Od B do obozu 6) 80 Kolce, 80 Łupieżca, 2 Piracki Oficer
    Generał szybki(200): [50R 150Ż(36R - 43R - 50R 1Ż)] {1 runda walki}
    Weteran(250):[50R 155Ż (36R - 43R - 50R 1Ż)] {1 runda walki}

    Strefa G2 (Obóz 7-8)



    Obóz 7) 90 Kolce, 90 Łupieżca
    Generał zwykły(200): [200R (36R - 49R - 62R)]
    Generał zwykły(200): [59R 141Ż (36R - 48R - 58R 1Ż)]
    Weteran(250):[52R 175Ż(36R - 46R - 52r 1Ż)]

    Pułapka T1) 100 Kolce
    Generał zwykły(200): [127R (7R - 16R - 27R)]
    Generał zwykły(200): [23R 100Ż (7R - 16R - 23R 1Ż)]

    Stanowisko garnizonu Z może być w dowolnym miejscu na mapie.


    Od Z do obozu 8) 30 Kolce, 100 Majtek, 40 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [38R (38R)]

    Od B do obozu 8) 92-100 Majtek, 40 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [10R 190K (5R - 7R - 9R)]
    Generał zwykły(200): [8R 1Ż 191K (4R - 6R - 8R)]
    Generał zwykły(200): [7R 1Eż 192C (4R - 6R - 7R)]
    Weteran(250):[1R 249K(-)]


    Jeśli nie masz żadnego wolnego generała, albo chcesz zakończyć przygodę, tak szybko, jak to możliwe, można zabić obóz 8 w jednym ataku, bez fali samobójczej. Stracisz 15R więcej lub kilku konnych.

    Obóz 8) 30 Kolce, 100 Majtek, 40 Ogniomistrz
    Generał zwykły(200): [180R (48R - 53R - 59R)]
    Generał zwykły(200): [57R 125Ż (48R - 53R - 57R 1Ż)]
    Generał zwykły(200): [13R 1Ż 186K (10R 1K - 12R 10K - 13R 20K)]
    Generał zwykły(200): [12R 1Eż 187K (10R 1K - 12R 10K - 12R 20K)]
    Weteran(250):[4R 1Ż 245K (3R 1K - 4R 10K - 4R 19K)]
    Weteran(250):[3R 1Eż 246K (3R 1K - 3R 10K - 3R 19K)]

    Strefa G2 (Obóz 9-10, blok)

    Przenieś generała z pozycji B do pozycji D, a na C ustaw Szybkiego generała:
    • Pozycja A:Generał zwykły(200)(potrzebny do bloku)
    • Pozycja C: Weteran, Generał szybki(200)
    • Pozycja D: Weteran, Generał szybki(200)


    Przede wszystkim, zanim cokolwiek innego zrobisz , upewnij się, że rzeczywiście zabiłeś pułapkę T1.

    Jeśli zdecydujesz się nie korzystać z bloku :

    Od D do obozu 9) 100 Kolce, 70 Łupieżca
    Generał zwykły(200):[200R(31R - 41R - 56R)]
    Generał zwykły(200):[50R 150Ż (31R - 41R - 50R 1Ż)]
    Weteran(250):[48R 168Ż (31R - 41R - 48R 1Ż)]

    Od C do obozu 10)100 Łupieżca, 70 Ogniomistrz, 10 Podoficerów, 1 Zwariowany Kuchta
    Generał zwykły(200):[117R (117R)]

    Od D do obozu 10) 70 Strzelcy, 10 Podoficerów, 1 Zwariowany Kuchta
    Generał zwykły(200):[15R 152K 33WL (10R - 13R - 15R)]
    Generał zwykły(200):[13R 1Ż 153K 33WL (10R - 12R - 13R)]
    Weteran(250):[6R 1Ż 175K 68Ku (5R - 6R - 6R)]

    Jeśli zdecydujesz się korzystać z bloku (zalecane jeśli masz dwóch szybkich generałów), wyślij wszystkich trzech generałów tuż po sobie:

    Od A obozu 9)100 Kolce, 70 Łupieżca
    Blok Generał zwykły(200):[1och 62Ż (-)] {5 - 6.7 - 11 rund walki}
    Blok Generał zwykły(200):[56Eż (-)] {5 - 6.4 - 12 rund walki}


    Od C do obozu 10) 100 Łupieżca, 70 Strzelców, 10 Podoficerów, 1 Zwariowany Kuchta
    Generał szybki(200):
    [117R (117R)] {2 rundy walki}

    Od D do obozu 10)70 Strzelcy, 10 Podoficerów, 1 Zwariowany Kuchta
    Generał szybki(200):[13R 1Ż 153K 33WL (10R - 12R - 13R)] {2 rundy walki}
    Weteran(250):[6R 1Ż 143K 100WL (5R - 6R - 6R 12K)] {1 runda walki}
    Weteran(250):[6R 1Ż 175K 68Ku (5R - 6R - 6R)] {1 runda walki}

    Jeśli masz weteran, ale nie masz szybkiego generała, może zabić obóz 10 w jednej fali.
    Pozwoli to zaoszczędzić 10 sekund walki, ale można też stracić jakieś 22 więcej rekrutów:

    Od A do obozu 9)100 Kolce, 70 Łupieżca Kolce
    Blok Generał zwykły(200):[1och 62Ż (-)] {5 - 6.7 - 11 rund walki}
    Blok Generał zwykły(200):[56Eż (-)] {5 - 6.4 - 12 rund walki}

    Od C do obozu 10)100 Łupieżca, 70 Strzelców, 10 Podoficerów, 1 Zwariowany Kuchta
    Weteran(250):[150R 100Ż (137R - 145R - 150R)] {2 rundy walki}

    Link Tage:http://forum.thesettlersonline.com/t...l=1#post193625
    Ostatnio edytowane przez szpila3 ; 17.03.2014 o 17:04

  6. #6
    Osadnik Awatar szpila3
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    41
    Serwer
    Czarci Gaj

    Słonce Tropików narazie MMA z Kusznikamii -150R

    Słonce Tropików
    MMA - 150R straty

    Przygoda Informacje:
    Poziom postaci: 26+
    Trudność: 4/10
    Liczba graczy: 1
    Czas trwania: 2 dni
    Gdzie można uzyskać: Przynosi odkrywca






    Generał zwykły(200): Generał z tawerny
    Generał szybki(200): Doświadczony, Szlom,Ponury Żniwiarz
    Weteran(250): Weteran od kupca
    Major(270): Major dostępny za fasolki u kupca
    Mistrz sztuk walki(220):Od kupca (Dostępny z eventu wielkanocnego za jajka)
    Blok Generał zwykły(200): bloki wykonujemy zawsze generałem z Tawerny


    Pamiętaj tylko Chuck Norris i Van Damme wykonują bloki Weteranem !!!



    Weteran z puszkami
    Jeden Weteran(250):
    Trzech Generałów zwykłych(200):

    • Jednostki potrzebne: -
    • Jednostki stracone, max: -
    Major z puszkami
    Jeden Major(270):
    Dwóch Generałów zwykłych(200):

    • Jednostki potrzebne: 300R 230Eż
    • Jednostki stracone, max: 229R
    Mistrz z kusznikami (Podesłane przez Toreskiego Link do orginału .)
    Jeden Mistrz sztuk walki(220):

    • Jednostki potrzebne: 212R 161K 193Eż 24Ku (587)
    • Jednostki stracone,min: 143R
    • Jednostki stracone,max:213R
    Strefa G1

    Spoiler
    Od W do obozu 1)-
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):
    [197(0)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):[132K(0)]{- rundy}


    Strefa G2
    Spoiler
    Od W do obozu 2) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[50R 220Eż(17-20R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):[16R 65Eż (13-17R)]{- rundy}

    Od W
    do obozu 3) -

    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[57R 213(37-49R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):[34R 186Eż (24-34R)]{- rundy}


    Strefa G3
    Spoiler
    Od W do obozu 4) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[40R 50Eż(20-28R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):
    [25R 85Eż (15-25R)]{- rundy}


    Strefa G4
    Spoiler
    Od W do obozu 5) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[50R 200Eż(33-43R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):
    [17R 100Eż (10-17R)]{- rundy}

    Od W do obozu 6) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[45R 225Eż(32-44R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):
    [27R 50Eż (16-27R)]{- rundy}


    Od W
    do obozu 7) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[60R 50Eż 160K(30-40R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):
    [34R 1Eż 24Ku 161K (27-34R)]{- rundy}


    Od W
    do obozu 8) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[50R 220Eż(26-39R)]{30-36R rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):
    [25R 50Eż (15-25R)]{- rundy}


    Od W do obozu 9) -
    Weteran(250):[-(-)]{- rundy}
    Major(270):[50R 220Eż(26-35R)]{- rundy}
    Mistrz sztuk walki(220):
    [32R 188Eż (23-32R)]{- rundy}



    Podziękowanie dla wszystkich udzielających się przy tworzeniu poradnika


    Ostatnio edytowane przez szpila3 ; 18.05.2014 o 19:28 Powód: Dodano ataki na Majora.

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.