Mroczni Kapłani dla dwóch graczy od 36 lvl
na podstawie Tage
wykonał szpila3
Przygoda Informacje:
Poziom postaci: 26 +
Trudność: 3/10
Liczba graczy: 2
Czas trwania: 2 dni
Gdzie można uzyskać: Przygodę przynosi Odkrywca lub dostępny u kupca (sklep) za 150 fragmentów map.
Poradnik rozpisany na dwóch graczy i dwoma opcjami formacji
- Generał 200 z kusznikami i puszkarzami
- Weteran 250 z kusznikami i puszkarzami
Gracz 1 (Mroczna Forteca)
Strefa G1, G2, G4
Generał szybki z kusznikami dwa pełne bloki
Jeden Generał szybki(200)
Jeden Generał zwykły(200)
- Jednostki potrzebne: 262R, 100Ż, 173K, 88Ku (623)
- lub jeśli 1 fala na obóz 15(forteca) z łucznikami: 148R, 100Ż, 173K, 116Ł, 88Ku (625)
- Jednostki stracone, max: 261R
- Jednostki stracone z łucznikami, max: 148R, 116Ł
Generał szybki z puszkarzami dwa pełne bloki
Jeden Generał szybki(200)
Jeden Generał zwykły(200)
- Jednostki potrzebne: 215R, 100Ż, 173K, 1Eż, 100Pu, (589)
- Jednostki stracone, max: 215R, 9Ż
Weteran z kusznikami stosując dwa pełne bloki
Jeden Weteran(250)
Jeden Generał zwykły(200)
- Jednostki potrzebne: 208R, 100Ż, 173K, 18Ł, 148Ku, (647)
- Jednostki stracone, max: 207R, 18Ł
Weteran z puszkarzami stosując dwa pełne bloki
Jeden Weteran(250)
Jeden Generał zwykły(200)
- Jednostki potrzebne:234R, 100Ż, 173K, 94Pu, (601)
- Jednostki stracone, max: 231R
Gracz 2 (Kościana Katedra)
Strefa G3
Generał zwykłyz kusznikami
Jeden Generał zwykły(200) z kusznikami
- Jednostki potrzebne: 147R 193K 54Ku 1Ż (395)
- Jednostki stracone, max:144R 19K
Generał zwykły z puszkarzami
Jeden Generał zwykły(200)
- Jednostki potrzebne: 147R 193K 87Pu 1Ż (428)
- Jednostki stracone, max:179R
Weteran z kusznikami
Jeden Weteran(250) z kusznikami
- Jednostki potrzebne: 249K, 88Ku, 140R, 1Ż (478)
- Jednostki stracone, max:109R, 19K
Weteran z puszkarzami
Jeden Weteran(250) z puszkarzami
- Jednostki potrzebne: 249K, 183Pu, 140R, 1Ż (573)
- Jednostki stracone, max: 126R
Gracz 1 (Mroczna Forteca)
Strefa G1, G2, G4
Strefa G1(Obóz 5-6, blok)
- Pozycja A:Generał zwykły(200)(potrzebny do bloku)
- Pozycja B: Weteran, Generał szybki(200), Generał zwykły(200)
Jest to prawdopodobnie jeden z najprostszych bloków ze wszystkich przygód, to bardzo dobre miejsce do zastosowania swojego pierwszego bloku.
Od A do Obozu 5) 20 Łotr, 10 Hajduk
Blok Generał zwykły(200): [55K (-)] {120 - 180 sekund walki}
Blok Generał zwykły(200): [19Ż (-)] {120 - 200 sekund walki}
Blok Generał zwykły(200): [16E 1K (-)] {120 - 240 sekund walki}
Od B do obozu 6) 20 Łotr, 20 Hajduk, 20 Łowca, 1 Śmierdziel
Generał zwykły(200):[40R 100Ż (25R - 33R - 39R 1Ż)] {80 sekund walki}
Generał szybki(200): [40R 100Ż (25R - 33R - 39R 1Ż)] {40 sekund walki}
Weteran(250): [40R 100Ż (25R - 32R - 37R 1Ż)] {30 sekund walki}
Strefa G2(Obóz 11-12, blok)
- Pozycja A:Generał zwykły(200)(potrzebny do bloku)
- Pozycja B:Weteran, Generał szybki(200)
Od A do obozu 11)60 Kultysta, 20 Kapłan Mrocznego Kultu
Blok Generał zwykły(200): [124K (-)] {120 - 220 sekund walki}
Od B do obozu12)25 Kultysta, 25 Jeździec Mroku, 30 Fanatyk,10 Siewca Pożogi
Generał szybki(200): [54R 72Ż (44R - 51R - 54R 1Ż)] {30 sekund walki}
Strefa G4(Obóz 13-15)
Przenieś generała (Weteran, Generał szybki(200), Generał zwykły(200)) i co najmniej jednego zwykłego na straty do strefy G4:
Obóz 13a)30 Jeździec Mroku, 50 Fanatyk, 10 Siewca Pożogi
Generał zwykły(200):[31R (31R)]
Obóz 13b)
Generał zwykły(200):[173K(0K - 0K - 1K)]
Jeśli masz weterana lub puszkarzy, mroczna forteca powinna paść w jednej fali:
Obóz15)40 Kultysta, 40 Jeździec Mroku,40 Kapłan Mrocznego Kultu,1 Arcykapłan Mrocznego Kultu
Generał zwykły(200):[90R 9Ż 1E 100Pu (90R 4Ż - 90R 8Ż - 90R 9Ż)]
Weteran(250): [83R 1Ż 18B 148Ku (78R 5B - 82R 12B - 83R 18B)]
Weteran(250): [112R 1Ż 94Pu (100R - 110R - 112R)]
Jeśli nie masz generała weterana ani puszkarzy, trzeba będzie wysłać dwie fale.
Obóz 15a)40 Kultysta, 40 Jeździec Mroku,40 Kap. Mrocznego Kultu,1 Arcykapłan Mrocznego Kultu
Generał zwykły(200):[114R (114R)]
Generał zwykły(200):[116B (116B)]
Obóz 15b)
Generał zwykły(200):[23R 1Ż 88K 88Ku (20R - 22R - 23R)]
Gracz 2 (Kościana Katedra)
Strefa G3
Strefa G3(Obóz 7-10)
Obóz 7)30 Kultysta, 40 Kapłan Mrocznego Kultu
Generał zwykły(200):[7R 193K (2R - 4R - 6R)]
Weteran(250): [1Ż 249K (-)]
Atakujemy obóz 9 po drodze generał zostanie przechwycony przez obóz 8 spokojnie tak ma być potem za atakuje obóz 9.
Obóz 8-9)30 Jeździec Mroku, 30 Kapłan Mrocznego Kultu - 9)30 Kultysta, 20 Jeździec Mroku, 10 Siewca Pożogi
Generał zwykły(200):[140R (53R - 58R - 60R)]
Generał zwykły(200):[60R 65Ż (53R - 58R - 60R)]
Obóz10)40 Kultysta, 30 Kapłan Mrocznego Kultu,20 Jeździec Mroku, 1 Bagienna Wiedźma
Generał zwykły(200):[75R 1Ż 70K 54Ku (56R 4K - 70R 12K - 75R 19K)]
Generał zwykły(200):[112R 1Ż 87Pu (102R - 109R - 112R)]
Weteran(250): [49R 1Ż 112K 88Ku (36R 4K - 45R 12K - 49R 19K)]
Weteran(250): [66R 1Ż 183Pu (60R - 64R - 66R)]
Link Tage:
http://forum.thesettlersonline.com/t...l=1#post195501