Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 60

Wątek: masakra z marmurem i kamieniem

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    30.11.2012
    Posty
    188
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Pinoccio Zobacz posta
    Zakup, najlepiej kilkudziesięciu tys. klejnocików za żywą gotówkę i doładowania złóż i po problemie! :-)
    no to by było jakieś wytłumaczenie, my tu lamentujemy, jak można sobie złoża przecież doładować za klejnoty i o co chodzi?

  2. #22
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    136
    Serwer
    Nowa Ziemia
    u mnie tez kamieniarz 1 lvl nie załatwił sprawy mimo ze zatrzymałem 5 lvl obok. chodził ale zloza nie ubywalo. Potem jednak 3 takie złoza nagle sie wyczerpały.

  3. #23
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,317
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A u mnie mimo że mam marmurników tylko 5lvl to złoża 4marmuru w koncu jakoś sie wyczerpały jak byłem wylogowany

  4. #24
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Informacja, którą otrzymałem kilka chwil temu:
    problem z kamieniem/marmurem (np. tylko jedna jednostka kamienia w złożu i same warsztaty kamieniarza z poziomem 2+) może się pojawić wyłącznie w przypadku złóż, które istniały jeszcze przed konserwacja. Co więcej, jest to problem tylko tymczasowy.

    Wystarczy wylogować się z gry na około 30 minut oraz upewnić się, że nikt nie będzie odwiedzał wyspy. Utrudnienie to jest związane z procesem "przejściowym" pomiędzy wersjami i występuje tylko raz.

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.01.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowa Ziemia
    upewnić się że nikt nie będzie odwiedzał mapy. hahahahahaha , uwaga chcę się upewnić...

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.07.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Kolonia
    Poprzednio było tak, że gdy zatrzymało się jakiś budynek to czas produkcji dochodził do końca i stawał, po uruchomieniu był gotowy do przeniesienia gotowego towaru do magazynu. Teraz gdy zatrzyma się produkcję czas jest cofany do początku produkcji - strasznie to irytujące. Istotne to było przy rzeczach, które długo się produkują - np. cieśla ma cykl ponad 35 min. Przy rzuceniu półmiska ryb, cieśla wychodził raz i premia była zaliczona (gdy znajomy rzucał taką premię można było zrobić na niej dwa cykle). Teraz to niemożliwe. Popsuli dobrze działającą grę.
    Ostatnio edytowane przez Grigu17 ; 04.02.2014 o 15:39

  7. #27
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia
    hesar1975, niestety tak, odwiedzenie wyspy przez znajomego zrestartuje "licznik 30 minut".

  8. #28
    Osadnik
    Dołączył
    18.09.2013
    Posty
    88
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    hesar1975, niestety tak, odwiedzenie wyspy przez znajomego zrestartuje "licznik 30 minut".

    To to zmieńcie jak już wiecie że głupio pomyślane. To nie jest działanie zależne od gracza.

  9. #29
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Kolonia
    BB_xaar a nie można tego wyjaśnienia na głównej umieścić i dodatkowo w oknie zmian po logowaniu ?
    Informacja "na wejściu" umożliwiłaby szybszą reakcję graczy na występującą niedogodność ...

  10. #30
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.12.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    A czy już ktoś wpadł jak naprawić problem ze znikającymi przygodami i generałami?

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.