u mnie tez kamieniarz 1 lvl nie załatwił sprawy mimo ze zatrzymałem 5 lvl obok. chodził ale zloza nie ubywalo. Potem jednak 3 takie złoza nagle sie wyczerpały.
A u mnie mimo że mam marmurników tylko 5lvl to złoża 4marmuru w koncu jakoś sie wyczerpały jak byłem wylogowany
Informacja, którą otrzymałem kilka chwil temu:
problem z kamieniem/marmurem (np. tylko jedna jednostka kamienia w złożu i same warsztaty kamieniarza z poziomem 2+) może się pojawić wyłącznie w przypadku złóż, które istniały jeszcze przed konserwacja. Co więcej, jest to problem tylko tymczasowy.
Wystarczy wylogować się z gry na około 30 minut oraz upewnić się, że nikt nie będzie odwiedzał wyspy. Utrudnienie to jest związane z procesem "przejściowym" pomiędzy wersjami i występuje tylko raz.
upewnić się że nikt nie będzie odwiedzał mapy. hahahahahaha , uwaga chcę się upewnić...
Poprzednio było tak, że gdy zatrzymało się jakiś budynek to czas produkcji dochodził do końca i stawał, po uruchomieniu był gotowy do przeniesienia gotowego towaru do magazynu. Teraz gdy zatrzyma się produkcję czas jest cofany do początku produkcji - strasznie to irytujące. Istotne to było przy rzeczach, które długo się produkują - np. cieśla ma cykl ponad 35 min. Przy rzuceniu półmiska ryb, cieśla wychodził raz i premia była zaliczona (gdy znajomy rzucał taką premię można było zrobić na niej dwa cykle). Teraz to niemożliwe. Popsuli dobrze działającą grę.
Ostatnio edytowane przez Grigu17 ; 04.02.2014 o 15:39
hesar1975, niestety tak, odwiedzenie wyspy przez znajomego zrestartuje "licznik 30 minut".
BB_xaar a nie można tego wyjaśnienia na głównej umieścić i dodatkowo w oknie zmian po logowaniu ?
Informacja "na wejściu" umożliwiłaby szybszą reakcję graczy na występującą niedogodność ...
A czy już ktoś wpadł jak naprawić problem ze znikającymi przygodami i generałami?