Jeśli w obozie pozostanie 1 Chuck + 1 Śmierdziel to atakujemy wsparciem dystansowym.
Jeśli w obozie pozostanie 100 Łotr + 1 z bossów to atakujemy kolejną miksturą słabego punktu, po tym ataku jeśli dalej zostaje 100 Łotr to musimy użyć kolejnej mikstury, jeśli natomiast zostanie 1 z bossów to używamy mikstury słabego punktu lub wsparcia dystansowego.
Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 3 Majora na obóz Przywódcy 3.
Potrzebne wojsko - 125R 183K 1EŻ 144Pu (104-125R)
G4
Spoiler
BLOK C. Obóz bandytów średni (60 Pies strażniczy + 80 Oprych + 60 Łowca) - blok 44EŻ 156K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 5 - min. 176 sek. D. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - blok 29EŻ 171K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 10 - min. 193 sek. 4. Przywódca bandytów (1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel) - 99R 1EŻ 168Ku 2Pu (69-99R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 25 - max. 113 sek.
Po wygranej walce mamy minute czasu na zakończenie przygody!!! Należy nacisnąć strzałkę "wykonane zadanie", zakończyć przygodę i powrócić na własną wyspę.
lub bez blokowania
Spoiler
C. Obóz bandytów średni (60 Pies strażniczy + 80 Oprych + 60 Łowca) - 122R 1EŻ 147Pu (99-122R) D. Obóz bandytów średni (60 Pies strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 105R 1EŻ 164Pu (86-105R) 4. Przywódca bandytów (1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel) - 98R 5EŻ 167Ku (76-98R)
Z garnizonu C wysyłamy Zwykłego Generała na obóz C, następnie z garnizonu D wysyłamy Zwykłego Generała na obóz D, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 4 Majora na obóz Przywódcy 4.
BLOK Aa. Obóz kultystów łatwy (40 Jeździec Mroku + 50 Siewca Pożogi) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście generała B przez 4 paliki B. Obóz kultystów łatwy (90 Kultysta + 30 Tańczący Derwisz) - blok 93EŻ (0) - blok 3 rundy + zwycięstwo 40 + droga 46 - min. 252 sek. Ab. Obóz kultystów łatwy (40 Jeździec Mroku + 50 Siewca Pożogi) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Majora przez 4 paliki 2. Przywódca kultystów (50 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 35 Kapłan Mrocznego Kultu) - 47R 1EŻ 150K 72Pu (36-47R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 51(60) - max. 228 sek.
Atak puszczamy na obóz B, generał zostanie przechwycony przez obóz A, po wygranej walce dajemy odwrót
BLOK B. Obóz kultystów łatwy (90 Kultysta + 30 Tańczący Derwisz) - blok 93EŻ (0) - blok 3 rundy + zwycięstwo 40 + droga 46 - min. 252 sek. 2. Przywódca kultystów (50 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 35 Kapłan Mrocznego Kultu) - 47R 1EŻ 150K 72Pu (36-47R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 51(60) - max. 228 sek.
Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kółkiem z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2.
Z garnizonu Aa wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B (zostanie on przejęty przez obóz A), jak tylko wyjdzie z on z garnizonu (niebieskie kółko) to puszczamy z garnizonu B Zwykłego Generała na obóz B, gdy dojdzie on do oznaczonego czerwonym kółkiem miejsca puszczamy z garnizonu Ab Zwykłego Generała na obóz B (zostanie on przejęty przez obóz A), gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2.
Z garnizonu C wysyłamy Zwykłego Generała na obóz C, zaraz po nim z garnizonu 4 puszczamy Majora na Przywódce 4, następnie z garnizonu D puszczamy Zwykłego Generała na obóz D, i zaraz po nim z garnizonu 5 puszczamy Weterana na przywódce 5.
Z garnizonu E wysyłamy Zwykłego Generała na obóz E, następnie z garnizonu F wysyłamy Zwykłego Generała na obóz F, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 6 Majora na obóz Przywódcy 6.
BLOK A. Obóz bandytów średni (50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - blok 10EŻ 144K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 8) - min. 166 sek. B. Obóz bandytów średni (150 Ochotnik dezerter) - blok 60EŻ 140K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 8) - min. 166 sek. 1. Przywódca bandytów (40 Ochotnik dezerter + 40 Konny dezerter + 60 Kusznik dezerter) - 100R 1EŻ 149Pu (90-100R) - (blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 30) - max. 112 sek.
lub bez blokowania
Spoiler
A. Obóz bandytów średni (50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - 79R 171EŻ (65-79R) B. Obóz bandytów średni (150 Ochotnik dezerter) - 109R 1EŻ 60K 100Pu (89-109R) 1. Przywódca bandytów (40 Ochotnik dezerter + 40 Konny dezerter + 60 Kusznik dezerter) - 100R 1EŻ 149Pu (90-100R)
Z garnizonu A puszczamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim z garnizonu B puszczamy Zwykłego Generała na obóz B, następnie z garnizonu 1 puszczamy Majora\Weterana na przywódce 1.
Potrzebne wojsko - 100R 71EŻ 284K 149Pu (90-100R)
G2
Spoiler
BLOK C. Obóz bandytów średni (80 Rekrut dezerter + 80 Wyborowy Łucznik dezerter) - blok 20EŻ 101K (0) - (blok 4 rund + zwycięstwo 40 + droga 9) - min. 150 sek. 2. Przywódca bandytów (50 Rekrut dezerter + 50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 50 Wyborowy Łucznik dezerter) - 111R 1EŻ 158Pu (93-111R) - (blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 22) - max. 93 sek.
Z garnizonu C puszczamy Zwykłego Generała na obóz C, następnie z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2.
Potrzebne wojsko - 111R 21EŻ 101K 158Pu (93-111R)
G3
Spoiler
3. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Łucznik dezerter) - 51R 1EŻ 204K 14Pu (39-51R)
BLOK D. Obóz bandytów średni (90 Ochotnik dezerter + 90 Wyborowy Łucznik dezerter) - blok 15EŻ 185K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 19) - min. 203 sek. 4. Przywódca bandytów (80 Rekrut dezerter + 1 Wielka Berta) - 46R 1EŻ 223Pu (36-46R) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 37) - max. 152 sek.
lub bez blokowania
Spoiler
D. Obóz bandytów średni (90 Ochotnik dezerter + 90 Wyborowy Łucznik dezerter) - 64R 1EŻ 164K 41Ku (51-64R) 4. Przywódca bandytów (80 Rekrut dezerter + 1 Wielka Berta) - 46R 1EŻ 223Pu (36-46R)
Z garnizonu D puszczamy Zwykłego Generała na obóz D, następnie z garnizonu 4 puszczamy Majora na przywódce 4.
Potrzebne wojsko - 97R 16EŻ 204K 223Pu (75-97R)
G4
Spoiler
BLOK E. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Kusznik dezerter) - blok 5EŻ 191K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 40) - min. 272 sek. 5. Przywódca bandytów (100 Konny dezerter + 1 Wielka Berta) - 27R 1EŻ 242Pu (19-27R) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 56) - max. 215 sek.
lub bez blokowania
Spoiler
E. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Kusznik dezerter) - 56R 1EŻ 147K 66Pu (42-56R) 5. Przywódca bandytów (100 Konny dezerter + 1 Wielka Berta) - 27R 1EŻ 242Pu (19-27R)
Z garnizonu E puszczamy Zwykłego Generała na obóz E, następnie z garnizonu 5 puszczamy Majora na przywódce 5.
Potrzebne wojsko - 27R 6EŻ 191K 242Pu (19-27R)
G5
Spoiler
BLOK F. Obóz bandytów średni (70 Ochotnik dezerter + 40 Elitarny żołnierz dezerter) - blok 26EŻ 174K (0) - (blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 8) - min. 206 sek. G. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - blok 108EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 23(31)) - min. 242 sek. 6. Przywódca kultystów (1 Bagienna wiedźma + 100 Jeździec Mroku + 100 Kapłan Mrocznego Kultu) - 40R 95Ż 135Pu (40R 88-92Ż 1-2Pu) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 30(38)) - max. 155 sek.
lub bez blokowania
Spoiler
F. Obóz bandytów średni (70 Ochotnik dezerter + 40 Elitarny żołnierz dezerter) - 88R 1EŻ 161Ku (70-88R) G. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - 108R 1EŻ 161Pu (90-108R) 6. Przywódca kultystów (1 Bagienna wiedźma + 100 Jeździec Mroku + 100 Kapłan Mrocznego Kultu) - 40R 92Ż 135Pu (40R 88-92Ż 1-2Pu)
Z garnizonu F puszczamy Zwykłego Generała na obóz F, gdy wejdzie on do obozu F z garnizonu G puszczamy Zwykłego Generała na obóz G, a następnie z garnizonu 6 puszczamy Majora na przywódce 6.
Z garnizonu I puszczamy Zwykłego Generała na obóz I, zaraz po nim z garnizonu J puszczamy Zwykłego Generała na obóz J, następnie z garnizonu 10a puszczamy Weterana na przywódce 10, gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kołem z garnizonu 10b puszczamy Majora na przywódce 10
Do przygody nie wysyłamy generałów!!! Używamy tylko mikstur słabego punktu i wsparcia dystansowego.
Całą przygodę wykonujemy w kilka minut.
Osoba na locie może także użyć mikstury, wsparcia lub katapulty do ataku.
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.