Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 139

Wątek: Zbiór poradników - Major 270 od 48 lvl

  1. #51
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Zdradzony Mały Krawiec
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:20

  2. #52
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Powrót do Azylu bandytów

    Poziom trudności: 5/10
    Czas trwania: 10 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP:

    Opłacalność:
    Najlepsza nagroda/drop:
    Średnia nagroda/drop:
    Najgorsza nagroda/drop:




    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 478R 341K 15EŻ 167Ku 144Pu (383-478R 50K)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    BLOK
    A. Obóz bandytów łatwy (80 Łotr + 20 Pies strażniczy + 80 Łowca) - blok 184K 14EŻ (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 16 - min. 193 sek.
    1a. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 48R (48R) - blok 1 runda
    1b. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 60R 1EŻ 157K 52Pu (42-60R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 30(28) - max. 132 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz bandytów łatwy (80 Łotr + 20 Pies strażniczy + 80 Łowca) - 127R 1EŻ 142Pu (106-127)
    1a. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 48R (48R)
    1b. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 60R 1EŻ 157K 52Pu (42-60R)


    Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 1 Majora na obóz Przywódcy 1

    Potrzebne wojsko - 108R 341K 15EŻ 52Pu (90-108R)


    G2
    Spoiler

    2. Przywódca bandytów (80 Łotr + 80 Łowca) - 51R 1EŻ 200K 18Pu (39-51R)

    Potrzebne wojsko - 51R 1EŻ 200K 18Pu (39-51R)


    G3
    Spoiler

    BLOK
    B. Obóz bandytów łatwy (50 Łotrzyk + 70 Pies strażniczy + 50 Łowca) - blok 183K (0) - blok 4 rundy + zwycięstwo 40 + droga 8 - min. 146 sek.
    3. Przywódca bandytów (50 Pies strażniczy + 100 Oprych + 50 Łowca) - 125R 1EŻ 144Pu (104-125R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 14 - max. 76 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    B. Obóz bandytów łatwy (50 Łotrzyk + 70 Pies strażniczy + 50 Łowca) - 80R 170Pu (65-80R)
    3. Przywódca bandytów (50 Pies strażniczy + 100 Oprych + 50 Łowca) - 125R 1EŻ 144Pu (104-125R)



    Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 3 Majora na obóz Przywódcy 3.

    Potrzebne wojsko - 125R 183K 1EŻ 144Pu (104-125R)


    G4
    Spoiler

    4a. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 50 Pies strażniczy + 60 Oprych + 80 Łowca) - 50K (50K)
    4b. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 50 Pies strażniczy + 60 Oprych + 80 Łowca) - 96R 1EŻ 104K 69Pu (74-96R)

    Potrzebne wojsko - 96R 1EŻ 154K 69Pu (74-96R 50K)


    G5
    Spoiler

    5. Przywódca bandytów (1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel) - 98R 5EŻ 167Ku (76-98R)

    Potrzebne wojsko - 98R 5EŻ 167Ku (76-98R)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 478R 341K 15EŻ 167Ku 144Pu (383-478R 50K)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 2 dni 3 godziny 7 minut
    Ludzie - 1 139
    Chleb - 28 475
    Napitek - 28 345
    Miecze z brązu - 4 930
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 12 840
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 1 700
    Miecze damasceńskie - 150
    Armaty - 1 400
    Monety - 2 745


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 6 godzin 54 minuty
    Ludzie - 440
    Chleb - 11 000
    Napitek - 3 450
    Miecze z brązu - 3 900
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 2 000
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 390


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 7 godzin 55 minut
    Ludzie - 543
    Chleb - 13 575
    Napitek - 3 965
    Miecze z brązu - 4 930
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 2 000
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 470


    Potrzebne wojsko - 478R 341K 15EŻ 167Ku 144Pu (383-478R 50K)



    Szybka nagroda/drop z użyciem wsparcia dystansowego i mikstury słabego punktu
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 3 Mikstura 1 Wsparcie (1-3 Mikstura 0-1 Wsparcie)

    Do przygody nie wysyłamy generałów!!! Używamy tylko mikstur słabego punktu i wsparcia dystansowego.
    Całą przygodę wykonujemy w kilka minut.

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Przywódca bandytów (1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel) - 3 Mikstura 1 Wsparcie (1-3 Mikstura 0-1 Wsparcie)

    Najpierw używamy mikstury słabego punktu.

    Jeśli w obozie pozostanie 1 Chuck + 1 Śmierdziel to atakujemy wsparciem dystansowym.

    Jeśli w obozie pozostanie 100 Łotr + 1 z bossów to atakujemy kolejną miksturą słabego punktu, po tym ataku jeśli dalej zostaje 100 Łotr to musimy użyć kolejnej mikstury, jeśli natomiast zostanie 1 z bossów to używamy mikstury słabego punktu lub wsparcia dystansowego.

    Potrzebne wojsko - 3 Mikstura 1 Wsparcie (1-3 Mikstura 0-1 Wsparcie)

    Potrzebne wojsko - 3 Mikstura 1 Wsparcie (1-3 Mikstura 0-1 Wsparcie)



    Szybka nagroda/drop Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 383R 331K 74EŻ 168Ku 144Pu (302-383R)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    BLOK
    A. Obóz bandytów łatwy (80 Łotr + 20 Pies strażniczy + 80 Łowca) - blok 184K 14EŻ (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 16 - min. 193 sek.
    1a. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 48R (48R) - blok 1 runda
    1b. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 60R 1EŻ 157K 52Pu (42-60R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 30(28) - max. 132 sek.

    lub

    Mistrz - 1a. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 1R (1R + Mistrz) - blok 1 runda
    Major - 1b. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 59R 1EŻ 141K 69Pu (42-60R) - blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 30(28) - max. 122 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz bandytów łatwy (80 Łotr + 20 Pies strażniczy + 80 Łowca) - 127R 1EŻ 142Pu (106-127)
    1a. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 48R (48R)
    1b. Przywódca bandytów (40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca) - 60R 1EŻ 157K 52Pu (42-60R)


    Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 1 Majora na obóz Przywódcy 1

    Potrzebne wojsko - 108R 341K 15EŻ 52Pu (90-108R)

    G2
    Spoiler

    2. Przywódca bandytów (80 Łotr + 80 Łowca) - 51R 1EŻ 200K 18Pu (39-51R)

    Potrzebne wojsko - 51R 1EŻ 200K 18Pu (39-51R)

    G3
    Spoiler

    BLOK
    B. Obóz bandytów łatwy (50 Łotrzyk + 70 Pies strażniczy + 50 Łowca) - blok 183K (0) - blok 4 rundy + zwycięstwo 40 + droga 8 - min. 146 sek.
    3. Przywódca bandytów (50 Pies strażniczy + 100 Oprych + 50 Łowca) - 125R 1EŻ 144Pu (104-125R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 14 - max. 76 sek.

    lub

    Mistrz - 3. Przywódca bandytów (50 Pies strażniczy + 100 Oprych + 50 Łowca) - 112R 1EŻ 107Pu (87-112R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 14 - max. 76 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    B. Obóz bandytów łatwy (50 Łotrzyk + 70 Pies strażniczy + 50 Łowca) - 80R 170Pu (65-80R)
    3. Przywódca bandytów (50 Pies strażniczy + 100 Oprych + 50 Łowca) - 125R 1EŻ 144Pu (104-125R)



    Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 3 Majora na obóz Przywódcy 3.

    Potrzebne wojsko - 125R 183K 1EŻ 144Pu (104-125R)

    G4
    Spoiler

    BLOK
    C. Obóz bandytów średni (60 Pies strażniczy + 80 Oprych + 60 Łowca) - blok 44EŻ 156K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 5 - min. 176 sek.
    D. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - blok 29EŻ 171K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 10 - min. 193 sek.
    4. Przywódca bandytów (1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel) - 99R 1EŻ 168Ku 2Pu (69-99R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 25 - max. 113 sek.

    Po wygranej walce mamy minute czasu na zakończenie przygody!!! Należy nacisnąć strzałkę "wykonane zadanie", zakończyć przygodę i powrócić na własną wyspę.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    C. Obóz bandytów średni (60 Pies strażniczy + 80 Oprych + 60 Łowca) - 122R 1EŻ 147Pu (99-122R)
    D. Obóz bandytów średni (60 Pies strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 105R 1EŻ 164Pu (86-105R)
    4. Przywódca bandytów (1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel) - 98R 5EŻ 167Ku (76-98R)



    Z garnizonu C wysyłamy Zwykłego Generała na obóz C, następnie z garnizonu D wysyłamy Zwykłego Generała na obóz D, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 4 Majora na obóz Przywódcy 4.

    Potrzebne wojsko - 99R 331K 74EŻ 168Ku 2Pu (69-99R)


    Potrzebne wojsko - 383R 331K 74EŻ 168Ku 144Pu (302-383R)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 24.11.2014 o 12:11

  3. #53
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Skradzione Sanie - wersja z serwera testowego

    Poziom trudności: 5/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP:

    Opłacalność:
    Najlepsza nagroda/drop:
    Średnia nagroda/drop:
    Najgorsza nagroda/drop:




    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 318R 74Ż 253EŻ 376K 164Ku 149Pu (251-318R)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Obóz kultystów łatwy (30 Pies Strażniczy + 40 Łowca) - 39R 110EŻ (30-39R)

    BLOK
    Aa. Obóz kultystów łatwy (40 Jeździec Mroku + 50 Siewca Pożogi) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście generała B przez 4 paliki
    B. Obóz kultystów łatwy (90 Kultysta + 30 Tańczący Derwisz) - blok 93EŻ (0) - blok 3 rundy + zwycięstwo 40 + droga 46 - min. 252 sek.
    Ab. Obóz kultystów łatwy (40 Jeździec Mroku + 50 Siewca Pożogi) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Majora przez 4 paliki
    2. Przywódca kultystów (50 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 35 Kapłan Mrocznego Kultu) - 47R 1EŻ 150K 72Pu (36-47R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 51(60) - max. 228 sek.

    lub bez blokowania obozu A
    Spoiler

    Aa. Obóz kultystów łatwy (40 Jeździec Mroku + 50 Siewca Pożogi) - 54R 146EŻ (51-54R)

    Atak puszczamy na obóz B, generał zostanie przechwycony przez obóz A, po wygranej walce dajemy odwrót

    BLOK
    B. Obóz kultystów łatwy (90 Kultysta + 30 Tańczący Derwisz) - blok 93EŻ (0) - blok 3 rundy + zwycięstwo 40 + droga 46 - min. 252 sek.
    2. Przywódca kultystów (50 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 35 Kapłan Mrocznego Kultu) - 47R 1EŻ 150K 72Pu (36-47R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 51(60) - max. 228 sek.


    Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kółkiem z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    Aa. Obóz kultystów łatwy (40 Jeździec Mroku + 50 Siewca Pożogi) - 54R 146EŻ (51-54R)

    Atak puszczamy na obóz B, generał zostanie przechwycony przez obóz A, po wygranej walce dajemy odwrót

    B. Obóz kultystów łatwy (90 Kultysta + 30 Tańczący Derwisz) - 30R 1EŻ 140K 99Ku (26-30R)
    2. Przywódca kultystów (50 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 35 Kapłan Mrocznego Kultu) - 47R 1EŻ 150K 72Pu (36-47R)


    Z garnizonu Aa wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B (zostanie on przejęty przez obóz A), jak tylko wyjdzie z on z garnizonu (niebieskie kółko) to puszczamy z garnizonu B Zwykłego Generała na obóz B, gdy dojdzie on do oznaczonego czerwonym kółkiem miejsca puszczamy z garnizonu Ab Zwykłego Generała na obóz B (zostanie on przejęty przez obóz A), gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2.

    Potrzebne wojsko - 88R 110EŻ 150K 72Pu (68-88R)


    G2
    Spoiler

    3. Obóz kultystów łatwy (40 Żołnierz dezerter + 20 Wyborowy łucznik dezerter) - 15R 1EŻ 254K (9-15R)

    BLOK
    C. Obóz kultystów łatwy (70 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter) - blok 74Ż (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 24 - min. 219 sek.
    4. Przywódca kultystów (1 Żelaznozębny + 40 Oprych + 40 Łowca) - 31R 1EŻ 71K 164Ku 3Pu (22-31R) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 33 - max. 139 sek.
    D. Obóz kultystów łatwy (120 Kolce + 25 Piracki Oficer) - blok 66EŻ (0) - blok 4 rundy + zwycięstwo 40 + droga 21 - min. 189 sek.
    5. Przywódca kultystów (1 Zwariowany Kuchta + 30 Ogniomistrz + 30 Piracki Oficer) - 64R 186EŻ (56-64R) - blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 36 - max. 139 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    C. Obóz kultystów łatwy (70 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter) - 64R 1EŻ 185Pu (51-64R)
    4. Przywódca kultystów (1 Żelaznozębny + 40 Oprych + 40 Łowca) - 31R 1EŻ 71K 164Ku 3Pu (22-31R)
    D. Obóz kultystów łatwy (120 Kolce + 25 Piracki Oficer) - 61R 139EŻ (43-61R)
    5. Przywódca kultystów (1 Zwariowany Kuchta + 30 Ogniomistrz + 30 Piracki Oficer) - 64R 186EŻ (56-64R)



    Z garnizonu C wysyłamy Zwykłego Generała na obóz C, zaraz po nim z garnizonu 4 puszczamy Majora na Przywódce 4, następnie z garnizonu D puszczamy Zwykłego Generała na obóz D, i zaraz po nim z garnizonu 5 puszczamy Weterana na przywódce 5.

    Potrzebne wojsko - 318R 253EŻ 376K 164Ku 149Pu (251-318R)


    G3
    Spoiler

    BLOK
    E. Obóz kultystów łatwy (70 Żołnierz dezerter + 40 Kusznik dezerter) - blok 4EŻ 196K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 28 - min. 252 sek.
    F. Obóz kultystów łatwy (80 Kultysta + 40 Siewca Pożogi) - blok 4EŻ 180K (0) - blok 4 rundy + zwycięstwo 40 + droga 49 - min. 282 sek.
    6. Przywódca bandytów (80 Konny dezerter + 40 Elitarny żołnierz dezerter + 30 Kusznik dezerter + 1 Zrzęda) - 120R 1EŻ 149Pu (96-120R ?) - blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 63 - max. 238 sek. - brak dokładnej symulacji

    lub bez blokowania
    Spoiler

    E. Obóz kultystów łatwy (70 Żołnierz dezerter + 40 Kusznik dezerter) - 52R 1EŻ 162K 55Pu (35-52R)
    F. Obóz kultystów łatwy (80 Kultysta + 40 Siewca Pożogi) - 30R 1EŻ 239K (26-30R)
    6. Przywódca bandytów (80 Konny dezerter + 40 Elitarny żołnierz dezerter + 30 Kusznik dezerter + 1 Zrzęda) - 120R 1EŻ 149Pu (96-120R ?)



    Z garnizonu E wysyłamy Zwykłego Generała na obóz E, następnie z garnizonu F wysyłamy Zwykłego Generała na obóz F, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 6 Majora na obóz Przywódcy 6.

    Potrzebne wojsko - 120R 376K 9EŻ 149Pu (96-120R)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 318R 74Ż 253EŻ 376K 164Ku 149Pu (251-318R)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 3 dni 9 godzin 31 minut
    Ludzie - 1 334
    Chleb - 33 350
    Napitek - 42 280
    Miecze z brązu - 3 180
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 15 040
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 740
    Kusze - 1 640
    Miecze damasceńskie - 2 530
    Armaty - 1 490
    Monety - 4 450


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 2 godziny 30 minut
    Ludzie - 251
    Chleb - 6 275
    Napitek - 1 255
    Miecze z brązu - 2 510
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 195


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 3 godziny 10 minut
    Ludzie - 318
    Chleb - 7 950
    Napitek - 1 590
    Miecze z brązu - 3 180
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 246


    Potrzebne wojsko - 318R 74Ż 253EŻ 376K 164Ku 149Pu (251-318R)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 03.12.2013 o 20:55

  4. #54
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Uratuj Wieczerze Wigilijną 2013 - serwer testowy

    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP:

    Opłacalność:
    Najlepsza nagroda/drop:
    Średnia nagroda/drop:
    Najgorsza nagroda/drop:



    Możliwa nagroda



    Major 270 - wersja 2013r. - serwer testowy
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 132R 269K 159EŻ 195Pu (94-132R)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Przywódca kultystów (40 Łotr + 40 Miotacz kamieni) - 8R 1EŻ 261K (3-8R)

    Potrzebne wojsko - 8R 1EŻ 261K (3-8R)


    G2
    Spoiler

    BLOK
    A. Obóz kultystów łatwy (40 Kultysta + 40 Jeździec Mroku) - blok 25EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 17) - min. 196 sek.
    2. Przywódca kultystów (60 Łotrzyk + 50 Miotacz kamieni) - 9R 1EŻ 260K (6-9R) - (blok 1 runda + zwycięstwo 20 + droga 30) - min. 129 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz kultystów łatwy (40 Kultysta + 40 Jeździec Mroku) - 23R 77EŻ (20-23R)
    2. Przywódca kultystów (60 Łotrzyk + 50 Miotacz kamieni) - 9R 1EŻ 260K (6-9R)




    Z garnizonu A puszczamy zwykłego Generała na obóz A, następnie z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2

    Potrzebne wojsko - 9R 26EŻ 260K (6-9R)


    G3
    Spoiler

    3. Obóz kultystów łatwy (20 Łotr + 20 Łowca + 40 Konny dezerter) - 41R 159EŻ (31-41R)
    4. Obóz kultystów łatwy (20 Łotrzyk + 20 Kultysta + 20 Nomada) - 1R 269K (0)
    5. Przywódca bandytów (70 Włócznik konny + 70 Karl + 1 Zrzęda) - 74R 1EŻ 195Pu (54-74R)

    Potrzebne wojsko - 115R 269K 159EŻ 195Pu (85-115R)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 132R 269K 159EŻ 195Pu (94-132R)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 2 dni 5 godzin 55 minut
    Ludzie - 755
    Chleb - 18 875
    Napitek - 26 430
    Miecze z brązu - 1 320
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 10 760
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 740
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 1 590
    Armaty - 1 950
    Monety - 1 609


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 56 minut
    Ludzie - 94
    Chleb - 2 350
    Napitek - 470
    Miecze z brązu - 940
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 73


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 1 godzina 19 minut
    Ludzie - 132
    Chleb - 3 300
    Napitek - 660
    Miecze z brązu - 1 320
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 102

    Potrzebne wojsko - 132R 269K 159EŻ 195Pu (94-132R)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 03.12.2013 o 21:24

  5. #55
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Kolejne Zakazane Eksperymenty

    Poziom trudności: 7/10
    Czas trwania: 10 dni
    Ilość graczy: 2
    EXP:

    Opłacalność:
    Najlepsza nagroda/drop:
    Średnia nagroda/drop:
    Najgorsza nagroda/drop:



    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 742R 108Ż 301EŻ 284K 242Pu (620-742R 88-92Ż 130K 1-2Pu)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    BLOK
    A. Obóz bandytów średni (50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - blok 10EŻ 144K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 8) - min. 166 sek.
    B. Obóz bandytów średni (150 Ochotnik dezerter) - blok 60EŻ 140K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 8) - min. 166 sek.
    1. Przywódca bandytów (40 Ochotnik dezerter + 40 Konny dezerter + 60 Kusznik dezerter) - 100R 1EŻ 149Pu (90-100R) - (blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 30) - max. 112 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz bandytów średni (50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - 79R 171EŻ (65-79R)
    B. Obóz bandytów średni (150 Ochotnik dezerter) - 109R 1EŻ 60K 100Pu (89-109R)
    1. Przywódca bandytów (40 Ochotnik dezerter + 40 Konny dezerter + 60 Kusznik dezerter) - 100R 1EŻ 149Pu (90-100R)




    Z garnizonu A puszczamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim z garnizonu B puszczamy Zwykłego Generała na obóz B, następnie z garnizonu 1 puszczamy Majora\Weterana na przywódce 1.

    Potrzebne wojsko - 100R 71EŻ 284K 149Pu (90-100R)


    G2
    Spoiler

    BLOK
    C. Obóz bandytów średni (80 Rekrut dezerter + 80 Wyborowy Łucznik dezerter) - blok 20EŻ 101K (0) - (blok 4 rund + zwycięstwo 40 + droga 9) - min. 150 sek.
    2. Przywódca bandytów (50 Rekrut dezerter + 50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 50 Wyborowy Łucznik dezerter) - 111R 1EŻ 158Pu (93-111R) - (blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 22) - max. 93 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    C. Obóz bandytów średni (80 Rekrut dezerter + 80 Wyborowy Łucznik dezerter) - 24R 1EŻ 245K (19-24R)
    2. Przywódca bandytów (50 Rekrut dezerter + 50 Ochotnik dezerter + 50 Konny dezerter + 50 Wyborowy Łucznik dezerter) - 111R 1EŻ 158Pu (93-111R)




    Z garnizonu C puszczamy Zwykłego Generała na obóz C, następnie z garnizonu 2 puszczamy Majora na przywódce 2.

    Potrzebne wojsko - 111R 21EŻ 101K 158Pu (93-111R)


    G3
    Spoiler

    3. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Łucznik dezerter) - 51R 1EŻ 204K 14Pu (39-51R)

    BLOK
    D. Obóz bandytów średni (90 Ochotnik dezerter + 90 Wyborowy Łucznik dezerter) - blok 15EŻ 185K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 19) - min. 203 sek.
    4. Przywódca bandytów (80 Rekrut dezerter + 1 Wielka Berta) - 46R 1EŻ 223Pu (36-46R) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 37) - max. 152 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    D. Obóz bandytów średni (90 Ochotnik dezerter + 90 Wyborowy Łucznik dezerter) - 64R 1EŻ 164K 41Ku (51-64R)
    4. Przywódca bandytów (80 Rekrut dezerter + 1 Wielka Berta) - 46R 1EŻ 223Pu (36-46R)




    Z garnizonu D puszczamy Zwykłego Generała na obóz D, następnie z garnizonu 4 puszczamy Majora na przywódce 4.

    Potrzebne wojsko - 97R 16EŻ 204K 223Pu (75-97R)


    G4
    Spoiler

    BLOK
    E. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Kusznik dezerter) - blok 5EŻ 191K (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 40) - min. 272 sek.
    5. Przywódca bandytów (100 Konny dezerter + 1 Wielka Berta) - 27R 1EŻ 242Pu (19-27R) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 56) - max. 215 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    E. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Kusznik dezerter) - 56R 1EŻ 147K 66Pu (42-56R)
    5. Przywódca bandytów (100 Konny dezerter + 1 Wielka Berta) - 27R 1EŻ 242Pu (19-27R)




    Z garnizonu E puszczamy Zwykłego Generała na obóz E, następnie z garnizonu 5 puszczamy Majora na przywódce 5.

    Potrzebne wojsko - 27R 6EŻ 191K 242Pu (19-27R)


    G5
    Spoiler

    BLOK
    F. Obóz bandytów średni (70 Ochotnik dezerter + 40 Elitarny żołnierz dezerter) - blok 26EŻ 174K (0) - (blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 8) - min. 206 sek.
    G. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - blok 108EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 23(31)) - min. 242 sek.
    6. Przywódca kultystów (1 Bagienna wiedźma + 100 Jeździec Mroku + 100 Kapłan Mrocznego Kultu) - 40R 95Ż 135Pu (40R 88-92Ż 1-2Pu) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 30(38)) - max. 155 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    F. Obóz bandytów średni (70 Ochotnik dezerter + 40 Elitarny żołnierz dezerter) - 88R 1EŻ 161Ku (70-88R)
    G. Obóz bandytów średni (80 Ochotnik dezerter + 80 Konny dezerter + 40 Łucznik dezerter) - 108R 1EŻ 161Pu (90-108R)
    6. Przywódca kultystów (1 Bagienna wiedźma + 100 Jeździec Mroku + 100 Kapłan Mrocznego Kultu) - 40R 92Ż 135Pu (40R 88-92Ż 1-2Pu)




    Z garnizonu F puszczamy Zwykłego Generała na obóz F, gdy wejdzie on do obozu F z garnizonu G puszczamy Zwykłego Generała na obóz G, a następnie z garnizonu 6 puszczamy Majora na przywódce 6.

    Potrzebne wojsko - 40R 95Ż 134EŻ 174K 135Pu (40R 88-92Ż 1-2Pu)

    G6
    Spoiler

    7. Przywódca bandytów (150 Ochotnik dezerter + 1 Wielka Berta) - 131R 1EŻ 138Pu (105-131R)



    W tym miejscu musimy ustawić Majora by nie został przejęty przez żaden inny obóz.

    Potrzebne wojsko - 131R 1EŻ 138Pu (105-131R)

    G7
    Spoiler

    BLOK
    H. Obóz bandytów średni (120 Elitarny żołnierz dezerter) - blok 75EŻ 125K (0) - (blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 13) - min. 223 sek.
    8. Przywódca bandytów (70 Elitarny żołnierz dezerter + 70 Kusznik dezerter) - 56R 1EŻ 144K 69Pu (43-56R) - (blok 1 runda + zwycięstwo 10 + droga 48) - max. 178 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    H. Obóz bandytów średni (120 Elitarny żołnierz dezerter) - 100R 1EŻ 75K 94Pu (75-100R)
    8. Przywódca bandytów (70 Elitarny żołnierz dezerter + 70 Kusznik dezerter) - 56R 1EŻ 144K 69Pu (43-56R)




    Z garnizonu H puszczamy Zwykłego Generała na obóz H, a następnie z garnizonu 8 puszczamy Majora na przywódce 8.

    Potrzebne wojsko - 56R 76EŻ 269K 69Pu (43-56R)

    G8
    Spoiler

    9. Przywódca bandytów (60 Konny dezerter + 60 Wyborowy łucznik dezerter + 1 Wielka Berta) - 70R 1EŻ 199Pu (51-70R)



    W tym miejscu musimy ustawić Majora by nie został przejęty przez żaden inny obóz.

    Potrzebne wojsko - 70R 1EŻ 199Pu (51-70R)

    G9
    Spoiler

    BLOK
    I. Obóz kultystów trudny (100 Kultysta + 100 Kapłan Mrocznego Kultu + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu) - blok 16Ż 138EŻ 46K (0) - (blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 16) - min. 233 sek.
    J. Obóz kultystów trudny (100 Jeździec Mroku + 80 Siewca Pożogi + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu) - blok 162EŻ 38K (0) - (blok 8 rund + zwycięstwo 40 + droga 24) - min. 279 sek.
    10a. Przywódca kultystów (1 Pomiot Piekielny + 30 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi) - 130K (130K) - (1 runda + droga 31)
    10b. Przywódca kultystów (1 Pomiot Piekielny + 30 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi) - 110R 1EŻ 159Pu (104-110R) - (blok 2 rundy + zwycięstwo 10 + 10a + droga 31) - max. 142 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    I. Obóz kultystów trudny (100 Kultysta + 100 Kapłan Mrocznego Kultu + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu) - 88Ż 1EŻ 70K 111Ku (78-88Ż)
    J. Obóz kultystów trudny (100 Jeździec Mroku + 80 Siewca Pożogi + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu) - 136R 1EŻ 133Pu (126-136R)
    10a. Przywódca kultystów (1 Pomiot Piekielny + 30 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi) - 130K (130K)
    10b. Przywódca kultystów (1 Pomiot Piekielny + 30 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi) - 110R 1EŻ 159Pu (104-110R)




    Z garnizonu I puszczamy Zwykłego Generała na obóz I, zaraz po nim z garnizonu J puszczamy Zwykłego Generała na obóz J, następnie z garnizonu 10a puszczamy Weterana na przywódce 10, gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kołem z garnizonu 10b puszczamy Majora na przywódce 10

    Potrzebne wojsko - 110R 16Ż 301EŻ 214K 159Pu (104-110R 130K)

    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 742R 108Ż 301EŻ 284K 242Pu (620-742R 88-92Ż 130K 1-2Pu)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 3 dni 13 godzin 5 minut
    Ludzie - 1 677
    Chleb - 41 925
    Napitek - 41 000
    Miecze z brązu - 7 420
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 11 360
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 1 080
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 3 010
    Armaty - 2 420
    Monety - 5 244


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 17 godzin 37 minut
    Ludzie - 839
    Chleb - 20 975
    Napitek - 8 370
    Miecze z brązu - 6 200
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 5 200
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 880
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 10
    Monety - 956


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 19 godzin 6 minut
    Ludzie - 966
    Chleb - 24 150
    Napitek - 9 090
    Miecze z brązu - 7 420
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 5 200
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 920
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 20
    Monety - 1 070

    Potrzebne wojsko - 742R 108Ż 301EŻ 284K 242Pu (620-742R 88-92Ż 130K 1-2Pu)



    Szybka nagroda/drop z użyciem wsparcia dystansowego i mikstury słabego punktu
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 3 Mikstura 5 Wsparcie (2-3 Mikstura 3-5 Wsparcie)

    Do przygody nie wysyłamy generałów!!! Używamy tylko mikstur słabego punktu i wsparcia dystansowego.
    Całą przygodę wykonujemy w kilka minut.
    Osoba na locie może także użyć mikstury, wsparcia lub katapulty do ataku.

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Przywódca kultystów (1 Bagienna wiedźma + 100 Jeździec Mroku + 100 Kapłan Mrocznego Kultu) - 3 Mikstura 1 Wsparcie (2-3 Mikstura 0-1 Wsparcie)

    Najpierw używamy 2x mikstury słabego punktu.

    Jeśli w obozie pozostanie 100 Jeździec Mroku lub 100 Kapłan Mrocznego Kultu to atakujemy kolejną miksturą słabego punktu.

    Jeśli w obozie pozostanie 1 Bagienna wiedźma to atakujemy kolejną miksturą słabego punktu lub wsparciem dystansowym.

    Potrzebne wojsko - 3 Mikstura 1 Wsparcie (2-3 Mikstura 0-1 Wsparcie)


    G2
    Spoiler

    2. Przywódca kultystów (1 Pomiot Piekielny + 30 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi) - 4 Wsparcie (2-4 Wsparcie)

    Obóz atakujemy kolejno wsparciami dystansowymi jeśli mamy szczęście do ubicia obozu wystarczą 2 wsparcia, jeśli pecha należy zużyć aż 4 wsparcia

    Procentowo kształtuje się to następująco:
    5% - 2 x wsparcie dystansowe
    85% - 3 x wsparcie dystansowe
    10% - 4 x wsparcie dystansowe

    Potrzebne wojsko - 4 Wsparcie (2-4 Wsparcie)


    Potrzebne wojsko - 3 Mikstura 5 Wsparcie (2-3 Mikstura 2-5 Wsparcie)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 19.12.2013 o 12:00

  6. #56
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    wersja dla Majora z blokami i bez wraz z grafikami

    wersja dla Weterana z blokami i bez wraz z grafikami

    wersja dla Mistrza sztuk walk z blokami i bez wraz z grafikami


    Traper Garrun

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 8 586

    Potrzebne wojsko - 383R 269EŻ 256K 1Pu (318-383R) - Major z blokami

    lub bez bloków

    Potrzebne wojsko - 591R 224EŻ 256K (494-591R) - Major bez bloków




    dla Weterana

    Potrzebne wojsko - 411R 269EŻ 180K 192Pu (336-411R) - Major z blokami

    lub bez bloków

    Potrzebne wojsko - 633R 211EŻ 233K (520-633R) - Major bez bloków




    dla Mistrza sztuk walk

    Potrzebne wojsko - 338R 239EŻ 180K 1Pu (276-338R) - Major z blokami

    lub bez bloków

    Potrzebne wojsko - 538R 181EŻ 206K (443-538R) - Major bez bloków
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 09.04.2014 o 13:36

  7. #57
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    57

  8. #58
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    58

  9. #59
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    59

  10. #60
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    60
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 30.09.2013 o 10:40

Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.