Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 139

Wątek: Zbiór poradników - Major 270 od 48 lvl

  1. #31
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 01.04.2014 o 01:30

  2. #32
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    grafiki do przygody

    Wyspa kuzyna
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 01.04.2014 o 01:30

  3. #33
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    grafiki do przygody

    Zaczynają się pisankowe łowy
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 01.04.2014 o 01:31

  4. #34
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    grafiki do przygody

    Zaginione pisanki
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 01.04.2014 o 01:31

  5. #35
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Atak z Zaskoczenia
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:17

  6. #36
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Dzieci Sawanny

    Poziom trudności: 6/10
    Czas trwania: 8 dni
    Ilość graczy: 2
    EXP: 33440

    Opłacalność: 76 monet ( 525 z premium)
    Najlepsza nagroda/drop: 1 943 monet ( 2 914 z premium)
    Średnia nagroda/drop: 897 monet ( 1 346 z premium)
    Najgorsza nagroda/drop: 267 monet ( 400 z premium)



    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 1336R 664K 354EŻ 127Ku 174Pu (995-1336R 220K)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    BLOK
    A. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Miotacz kamieni) - blok 3EŻ 197K (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 7 - min. 163 sek.
    B. Obóz bandytów średni (100 Łotrzyk + 80 Łowca) - blok 21EŻ 127K (0) - blok 4 rundy + zwycięstwo 40 + droga 20 - min. 186 sek.
    C. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 80 Łowca) - blok 80K 51EŻ (0) - blok 3 rundy + zwycięstwo 40 + droga 20 - min. 166 sek.
    1. Przywódca bandytów (100 Łotr + 80 Łowca + 2 Śmierdziel) - 84R 1EŻ 99K 64Ku 2Pu (64-84R) - 3 rundy + zwycięstwo 10 + droga 32 - max. 146 sek.
    2. Przywódca bandytów (50 Łotr + 50 Pies strażniczy + 80 Miotacz kamieni + 1 Jednooki Bert) - 121R 149EŻ (98-121R) - 2 rundy + zwycięstwo 20 + droga 23 - max. 116 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Miotacz kamieni) - 54R 1EŻ 195K 20Pu (40-54R)
    B. Obóz bandytów średni (100 Łotrzyk + 80 Łowca) - 37R 1EŻ 214K 18Pu (31-37R)
    C. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 80 Łowca) - 80R 110EŻ (64-80R)
    1. Przywódca bandytów (100 Łotr + 80 Łowca + 2 Śmierdziel) - 84R 1EŻ 99K 64Ku 2Pu (64-84R)
    2. Przywódca bandytów (50 Łotr + 50 Pies strażniczy + 80 Miotacz kamieni + 1 Jednooki Bert) - 121R 149EŻ (98-121R)



    Z garnizonów A, B i C wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy A, B i C, zaraz po nich wysyłamy z garnizonu 1 Weterana na Przywódce 1, następnie wysyłamy z garnizonu 2 Majora na Przywódce 2.

    Potrzebne wojsko - 205R 503K 225EŻ 64Ku 2Pu (162-205R)


    G2
    Spoiler

    3. Obóz bandytów średni (100 Łotr + 80 Pies Strażniczy) - 95R 1EŻ 174Pu (77-95R)
    4. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Łowca) - 54R 1EŻ 198K 17Pu (39-54R)

    BLOK
    D. Obóz bandytów średni (160 Łotr) - blok 69EŻ 129K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 29 - min. 256 sek.
    E. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Miotacz kamieni) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Weterana 5 (Weteran musi przejść 3 paliki)
    5. Przywódca bandytów (100 Łotr + 80 Łowca + 2 Śmierdziel) - 85R 1EŻ 100K 62Ku 2Pu (64-85R) - 3 rundy + zwycięstwo 10 + droga 58 - max. 231 sek.
    6. Przywódca bandytów (50 Łotr + 50 Pies Strażniczy + 80 Miotacz Kamieni + 1 Jednooki Bert) - 125R 135EŻ 10Pu (99-124R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 43 - max. 172 sek.
    F. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Miotacz kamieni) - blok 3EŻ 197K (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga (7+29)36 - min. 259 sek.
    G. Obóz bandytów średni (80 Pies Strażniczy + 80 Łowca) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Weterana 7 (Weteran musi przejść 2 paliki)
    7. Przywódca bandytów (60 Łotr + 60 Pies Strażniczy + 1 Śmierdziel + 1 Jednooki Bert) - 85R 100EŻ 65Pu (62-85R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga (25+29+7)61 - max. 231 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    D. Obóz bandytów średni (160 Łotr) - 119R 1EŻ 40K 110Pu (99-119R)
    E. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Miotacz kamieni) - 54R 1EŻ 195K 20Pu (40-54R)
    5. Przywódca bandytów (100 Łotr + 80 Łowca + 2 Śmierdziel) - 85R 1EŻ 100K 62Ku 2Pu (64-85R)
    6. Przywódca bandytów (100 Łotr + 50 Pies Strażniczy + 80 Miotacz Kamieni + 1 Jednooki Bert) - 125R 135EŻ 10Pu (99-124R)
    F. Obóz bandytów średni (80 Łotr + 80 Miotacz kamieni) - 54R 1EŻ 195K 20Pu (40-54R)
    G. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 80 Łowca) - 80R 110EŻ (64-80R)
    7. Przywódca bandytów (60 Łotr + 50 Pies Strażniczy + 1 Śmierdziel + 1 Jednooki Bert) - 85R 100EŻ 65Pu (62-85R)





    Z garnizonów D i E wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy D i E, zaraz po nich wysyłamy z garnizonu 5 Weterana na Przywódce 5, a następnie wysyłamy z garnizonu 6 Majora na Przywódce 6.
    Gdy Zwykły Generał D wejdzie do obozu D puszczamy z garnizonu F Zwykłego Generała na obóz F.
    Gdy Zwykły Generał F zacznie walczyć w obozie F puszczamy z garnizonu G Zwykłego Generała na obóz G a zaraz po nim wysyłamy Weterana 7 na Przywódce 7.

    Potrzebne wojsko - 446R 426K 308EŻ 62Ku 174Pu (343-426R)


    G3
    Spoiler

    8. Obóz bandytów średni (100 Łotrzyk + 100 Pies Strażniczy) - 67R 203EŻ (59-67)

    BLOK
    H. Obóz bandytów średni (50 Łotr + 100 Pies Strażniczy + 60 Łowca) - blok 15EŻ 184K (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 37 - min. 262 sek.
    I. Obóz bandytów średni (100 Łotr + 80 Pies Strażniczy + 40 Łowca) - blok 141K 55EŻ (0) - blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 45 - min. 288 sek.
    9a. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych + 80 Łowca) - 50K (50K) - 1 runda
    9b. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych + 80 Łowca) - 79R 1EŻ 90K 100Pu (50-79R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + droga 58(56) - max. 225 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    H. Obóz bandytów średni (50 Łotr + 100 Pies Strażniczy + 60 Łowca) - 123R 1EŻ 146Pu (99-123R)
    I. Obóz bandytów średni (100 Łotr + 80 Pies Strażniczy + 40 Łowca) - 159R 1EŻ 110Pu (131-159R)
    9a. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych + 80 Łowca) - 50K (50K)
    9b. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych + 80 Łowca) - 79R 1EŻ 90K 100Pu (50-79R)



    Z garnizonów H i I wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy H i I, zaraz po nich wysyłamy z garnizonu 8a i 8b Szybkiego Generała i Majora na Przywódce 9.

    Potrzebne wojsko - 146R 465K 203EŻ 100Pu (109-146R 50K)


    G4
    Spoiler

    BLOK
    Ja. Obóz bandytów średni (55 Pies Strażniczy + 55 Oprych + 55Łowca) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Majora (Major musi przejść 4 paliki)
    10. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 2 Jednooki Bert + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych) - 88R 15EŻ 167Pu (62-88R)

    BLOK
    Jb. Obóz bandytów średni (55 Pies Strażniczy + 55 Oprych + 55Łowca) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Majora (Major musi przejść 4 paliki)
    11. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 1 Jednooki Bert + 50 Łowca + 50 Oprych) - 50R 1EŻ 92K 127Ku (36-50R)

    BLOK
    Jc. Obóz bandytów średni (55 Pies Strażniczy + 55 Oprych + 55Łowca) - blok 1R (1R) - blok daje czas na przejście Majora (Major musi przejść 4 paliki)
    12. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 2 Jednooki Bert + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych) - 88R 15EŻ 167Pu (62-88R)

    lub bez blokowania
    Spoiler

    J. Obóz bandytów średni (55 Pies Strażniczy + 55 Oprych + 55Łowca) - 97R 1EŻ 172Pu (74-97R)
    10. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 2 Jednooki Bert + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych) - 88R 15EŻ 167Pu (62-88R)
    11. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 1 Jednooki Bert + 50 Łowca + 50 Oprych) - 50R 1EŻ 92K 127Ku (36-50R)
    12. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 2 Jednooki Bert + 50 Pies Strażniczy + 50 Oprych) - 88R 15EŻ 167Pu (62-88R)




    Z garnizon Ja wysyłamy Zwykłego Generała na obóz 10 (zostanie on przejęty przez obóz J), zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 10 Majora na Przywódce 10.
    Po udanym bloku przestawiamy Majora w miejsce 11.
    Z garnizon Jb wysyłamy Zwykłego Generała na obóz 11 (zostanie on przejęty przez obóz J), zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 11 Majora na Przywódce 11.
    Po udanym bloku przestawiamy Majora w miejsce 12.
    Z garnizon Jc wysyłamy Zwykłego Generała na obóz 12 (zostanie on przejęty przez obóz J), zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 12 Majora na Przywódce 12.


    W takiej odległości muszą iść generałowie aby blok się udał.

    Potrzebne wojsko - 229R 92K 15EŻ 127Ku 167Pu (162-229R)


    G5
    Spoiler

    13a. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 60 Pies Strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 60K (60K)
    13b. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 60 Pies Strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 84R 1EŻ 79K 106Pu (57-84R)


    Tak należy ustawić garnizony.

    Potrzebne wojsko - 84R 1EŻ 139K 106Pu (57-84R 60K)


    G6
    Spoiler

    BLOK
    K. Obóz bandytów średni (100 Łotr + 80 Pies Strażniczy) - blok 94EŻ (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 7 - min. 183 sek.
    14a. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 60 Pies Strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 60K (60K) - 1 runda
    14b. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 60 Pies Strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 84R 1EŻ 79K 106Pu (57-84R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + 12a + droga 27 (25) - max. 123 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    K. Obóz bandytów średni (100 Łotr + 80 Pies Strażniczy) - 94R 1EŻ 175Pu (75-94R)
    14a. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 60 Pies Strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 60K (60K)
    14b. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 60 Pies Strażniczy + 60 Oprych + 60 Łowca) - 84R 1EŻ 79K 106Pu (57-84R)



    Z garnizon K wysyłamy Zwykłego Generała na obóz K, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 14a i 14b Szybkiego Generała i Majora na Przywódce 14.

    Potrzebne wojsko - 84R 95EŻ 139K 106Pu (57-84R 60K)


    G7
    Spoiler

    BLOK
    L. Obóz bandytów trudny (150 Oprych) - blok 95EŻ 105K (0) - blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 29 - min. 276 sek.
    M. Obóz bandytów trudny (150 Oprych) - blok 95EŻ 105K (0) - blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 33 - min. 289 sek.
    N. Obóz bandytów trudny (100 Pies Strażniczy + 100 Oprych) - blok 117EŻ lub 128Ż (0) - blok 7 rund + zwycięstwo 40 + droga 43 - min. 322 sek.
    O. Obóz bandytów średni (100 Oprych + 100 Łowca) - blok 46EŻ 154K (0) - blok 6 rund + zwycięstwo 40 + droga 50 - min. 325 sek.
    15a. Przywódca bandytów (1 Chuck + 50 Pies Strażniczy + 70 Oprych + 60 Łowca) - 50K (50K) - 1 runda
    15b. Przywódca bandytów (1 Chuck + 50 Pies Strażniczy + 70 Oprych + 60 Łowca) - 91R 1EŻ 80K 96Ku 2Pu (70-91R) - 2 rundy + zwycięstwo 10 + 12a + droga 60(57) - max. 228 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    L. Obóz bandytów trudny (150 Oprych) - 116R 1EŻ 30K 123Pu (93-116R)
    M. Obóz bandytów trudny (150 Oprych) - 116R 1EŻ 30K 123Pu (93-116R)
    N. Obóz bandytów trudny (100 Pies Strażniczy + 100 Oprych) - 97R 6EŻ 164Pu (80-97R)
    O. Obóz bandytów średni (100 Oprych + 100 Łowca) - 87R 1EŻ 118K 64Pu (65-87R)
    15a. Przywódca bandytów (1 Chuck + 50 Pies Strażniczy + 70 Oprych + 60 Łowca) - 50K (50K)
    15b. Przywódca bandytów (1 Chuck + 50 Pies Strażniczy + 70 Oprych + 60 Łowca) - 91R 1EŻ 80K 96Ku 2Pu (70-91R)



    Z garnizon M wysyłamy Zwykłego Generała na obóz M, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 14 Majora na Przywódce 14.

    Potrzebne wojsko - 91R 494K 354EŻ 96Ku 2Pu (70-91R 50K)


    G8
    Spoiler

    16. Przywódca bandytów (1 Śmierdziel + 1 Jednooki Bert + 50 Łowca + 50 Oprych) - 51R 1EŻ 92K 124Ku 2Pu (35-51R)

    Potrzebne wojsko - 51R 1EŻ 92K 124Ku 2Pu (35-51R)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 1336R 664K 354EŻ 127Ku 174Pu (995-1336R 220K)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 4 dni 20 godzin 49 minut
    Ludzie - 2 655
    Chleb - 66 375
    Napitek - 59 350
    Miecze z brązu - 13 360
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 26 560
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 1 270
    Miecze damasceńskie - 3 540
    Armaty - 1 740
    Monety - 6 258


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 23 godziny 9 minut
    Ludzie - 1 215
    Chleb - 30 375
    Napitek - 11 575
    Miecze z brązu - 9 950
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 8 800
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 1 156


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 1 dzień 2 godziny 33 minuty
    Ludzie - 1 556
    Chleb - 38 900
    Napitek - 13 280
    Miecze z brązu - 13 360
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 8 800
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 1 420


    Potrzebne wojsko - 1336R 664K 354EŻ 127Ku 174Pu (995-1336R 220K)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 23.07.2014 o 14:42

  7. #37
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Mroczni Kapłani
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:17

  8. #38
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Okradać Bogatych
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:18

  9. #39
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Wikingowie


    Wersja wykonana przez Kłusownik1 dla Mistrza i Majora






    Wersja dla Weterana

    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 29.05.2014 o 08:22

  10. #40
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Matczyna Miłość

    Poziom trudności: 7/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 2
    EXP: 3030



    28 wersji w zależności od posiadanych generałów i levelu gracza znajduje się pod poniższymi linkami :


    MAJOR MISTRZ WETERAN PIEŃ SZYBKI ZWYKŁY


    MISTRZ + MAJOR + WETERAN - Potrzebne wojsko - 630R 188EŻ 189Pu - 551-630R
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 27.05.2014 o 14:13

Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.