Strona 2 z 14 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 139

Wątek: Zbiór poradników - Major 270 od 48 lvl

  1. #11
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Zdrajcy

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 3 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 8710

    Opłacalność: 406 monet (721 z premium)
    Najlepsza nagroda/drop: 1 375 monet (2 059 z premium)
    Średnia nagroda/drop: 635 monet (950 z premium)
    Najgorsza nagroda/drop: 162 monet (243 z premium)



    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 257R 1O 361K 2Ż 196EŻ 115Pu (187-257R)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Przywódca zdrajców (40 Żołnierz dezerter + 60 Wyborny łucznik dezerter) - 19R 1EŻ 250K (12-19R)
    2. Obóz zdrajców średni (60 Żołnierz dezerter + 60 Wyborny łucznik dezerter) - 39R 1EŻ 210K 20Pu (27-39R)
    BLOK
    A. Obóz zdrajców średni (40 Ochotnik dezerter + 40 Konny dezerter + 20 Żołnierz dezerter + 60 Wyborny łucznik dezerter) - blok 192K 2EŻ (0) - blok 6 rund + wygrana 40 + droga 26 - min. 246 sek.
    B. Obóz zdrajców średni (60 Ochotnik dezerter + 60 Konny dezerter + 60 Żołnierz dezerter) - blok 1O 110EŻ (0) - blok 7 rund + wygrana 40 + droga 44 - min. 325 sek.
    3. Przywódca zdrajców (60 Żołnierz dezerter + 100 Wyborny łucznik dezerter) - 45R 2EŻ 169K 54Pu (33-45R) - blok 1 runda + wygrana 10 + droga 60 - max. 218 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz zdrajców średni (40 Ochotnik dezerter + 40 Konny dezerter + 20 Żołnierz dezerter + 60 Wyborny łucznik dezerter) - 102R 1EŻ 167Pu (83-102R)
    B. Obóz zdrajców średni (60 Ochotnik dezerter + 60 Konny dezerter + 60 Żołnierz dezerter) - 108R 1EŻ 161Pu (87-108R)
    3. Przywódca zdrajców (60 Żołnierz dezerter + 100 Wyborny łucznik dezerter) - [url=http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/pl/?r=44&e=1&c=196&k=29&u_2060=60&u_2062=100&adventur e_id=9]44R 1EŻ 196K 29Pu (32-44R)




    Z garnizonu A puszczamy Zwykłego generała na obóz A, zaraz po nim puszczamy z garnizonu B Zwykłego generała na obóz B, a następnie z garnizonu 3 Majora na Przywódce 3

    Potrzebne wojsko - 103R 1O 361K 114EŻ 54Pu (72-103R)


    G2
    Spoiler

    BLOK
    C. Obóz zdrajców średni (50 Konny dezerter + 150 Żołnierz dezerter) - blok 2Ż 148EŻ (0) - blok 7 rund + wygrana 40 + droga 18 - min. 239 sek.
    D. Obóz zdrajców średni (100 Żołnierz dezerter + 100 Wyborny łucznik dezerter) - blok 153K 47EŻ (0) - blok 6 rund + wygrana 40 + droga 14 - min. 206 sek.
    4. Biały Zamek (60 Konny dezerter + 60 Żołnierz dezerter + 60 Wyborny łucznik dezerter + 1 Sir Robi + 1 Wielka Berta) - 154R 1EŻ 115Pu (115-154R) - blok 5 rund + wygrana 10 + droga 26 - max. 146 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    C. Obóz zdrajców średni (50 Konny dezerter + 150 Żołnierz dezerter) - 139R 1EŻ 130Pu (110-139R)
    D. Obóz zdrajców średni (100 Żołnierz dezerter + 100 Wyborny łucznik dezerter) - 100R 109K 1EŻ 60Pu (70-100R)
    4. Biały Zamek (60 Konny dezerter + 60 Żołnierz dezerter + 60 Wyborny łucznik dezerter + 1 Sir Robi + 1 Wielka Berta) - 154R 1EŻ 115Pu (115-154R)



    Z garnizonu C puszczamy Zwykłego generała na obóz C, zaraz po nim puszczamy z garnizonu D Zwykłego generała na obóz D, a następnie z garnizonu 4 Majora na Biały zamek 4

    Potrzebne wojsko - 154R 153K 2Ż 196EŻ 115Pu (115-154R)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 257R 1O 361K 2Ż 196EŻ 115Pu (187-257R)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 2 dni 8 godzin 39 minut
    Ludzie - 932
    Chleb - 23 300
    Napitek - 27 705
    Miecze z brązu - 2 570
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 10
    Konie - 14 440
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 20
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 1 960
    Armaty - 1 150
    Monety - 3 012


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 1 godzina 52 minuty
    Ludzie - 187
    Chleb - 4 675
    Napitek - 935
    Miecze z brązu - 1 870
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 145


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 2 godziny 34 minuty
    Ludzie - 257
    Chleb - 6 425
    Napitek - 1 285
    Miecze z brązu - 2 570
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 199


    Potrzebne wojsko - 257R 1O 361K 2Ż 196EŻ 115Pu (187-257R)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 26.11.2013 o 12:59

  2. #12
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Azyl Bandytów
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:14

  3. #13
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Banici

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 4 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 14020

    Opłacalność: 576 monet (1 166 z premium)
    Najlepsza nagroda/drop: 2 465 monet (3 697 z premium)
    Średnia nagroda/drop: 1 179 monet (1 769 z premium)
    Najgorsza nagroda/drop: 361 monet (541 z premium)



    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 738R 294K 4Ż 219Ku 206EŻ 165Pu (617-738R 0-4Ż)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Obóz bandytów średni (100 Łotr + 60 Łowca) - 69R 1EŻ 166K 34Pu (53-69R)
    2. Obóz bandytów średni (60 Łotr + 100 Łowca) - 36R 1EŻ 232K 1Pu (25-36R)
    3. Obóz bandytów średni (40 Łotr + 40 Oprych + 80 Łowca) - 54R 1EŻ 184K 31Pu (40-54R)

    BLOK
    A. Obóz bandytów średni (80 Oprych + 100 Łowca) - blok 39EŻ 125K (0) - blok 6 rund + wygrana 40 + droga 36 - min. 279 sek.
    B. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 40 Oprych + 60 Łowca) - blok 34EŻ 124K (0) - blok 5 rund + wygrana 40 + droga 45 - min. 288 sek.
    C. Obóz bandytów średni (150 Oprych) - blok 132EŻ (0) - blok 7 rund + wygrana 40 + droga 49 - min. 342 sek.
    4. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 2 Śmierdziel) - 1EŻ 219Ku (0) - blok 2 rundy + wygrana 20 + droga 56 - max. 225 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz bandytów średni (80 Oprych + 100 Łowca) - 62R 1EŻ 146K 61Pu (47-62R)
    B. Obóz bandytów średni (80 Pies strażniczy + 40 Oprych + 60 Łowca) - 95R 1EŻ 174Pu (78-95R)
    C. Obóz bandytów średni (150 Oprych) - 116R 1EŻ 30K 123Pu (96-116R)
    4. Przywódca bandytów (1 Żelaznozębny + 2 Śmierdziel) - 1EŻ 219Ku (0)



    Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu B Zwykłego Generała na obóz B, następnie wysyłamy Zwykłego Generała z garnizonu C na obóz C i od razu po nim z garnizonu 4 Majora/Weterana na obóz Przywódcy 4

    Potrzebne wojsko - 159R 249K 219Ku 206EŻ 34Pu (118-159R)


    G2
    Spoiler

    BLOK
    D. Obóz bandytów łatwy (100 Łotrzyk + 50 Miotacz kamieni) - blok 6EŻ 175K (0) - blok 4 rundy + wygrana 40 + droga 61 - max. 321 sek.
    E. Obóz bandytów łatwy (50 Łotrzyk + 50 Pies strażniczy + 50 Miotacz kamieni) - blok 11EŻ 119K (0) - blok 4 rundy + wygrana 40 + droga 76 - max. 371 sek.
    5. Przywódca bandytów (100 Pies strażniczy + 80 Miotacz kamieni + 1 Żelaznozębny) - 84R 1EŻ 165Pu (68-84R) - blok 1 runda + wygrana 10 + droga 79 - max. 281 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    D. Obóz bandytów łatwy (100 Łotrzyk + 50 Miotacz kamieni) - 30R 1EŻ 239K (25-30R)
    E. Obóz bandytów łatwy (50 Łotrzyk + 50 Pies strażniczy + 50 Miotacz kamieni) - 73R 127EŻ (61-73R)
    5. Przywódca bandytów (100 Pies strażniczy + 80 Miotacz kamieni + 1 Żelaznozębny) - 84R 1EŻ 165Pu (68-84R)



    Z garnizonu D wysyłamy Zwykłego Generała na obóz D, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu E Zwykłego generała na obóz Przywódcy 5 (zostanie on przechwycony przez obóz E) a następnie wysyłamy z garnizonu 5 Majora/Weterana na obóz Przywódcy 5

    Potrzebne wojsko - 84R 294K 18EŻ 165Pu (68-84R)


    G3
    Spoiler

    6. Przywódca bandytów (50 Łotrzyk + 50 Pies strażniczy + 50 Miotacz kamieni) - 73R 127EŻ (61-73R)

    Potrzebne wojsko - 73R 127EŻ (61-73R)


    G4
    Spoiler

    7. Obóz bandytów łatwy (80 Łotrzyk) + 8. Obóz bandytów łatwy (80 Miotacz kamieni) - 12R 1EŻ 257K (8-12R)
    Atak puszczamy na obóz numer 8, po drodze generał zniszczy obóz 7.

    9. Przywódca bandytów (30 Łotr + 80 Pies strażniczy + 50 Łowca) - 79R 171EŻ (65-79R)

    Potrzebne wojsko - 91R 257K 171EŻ (73-91R)


    G5
    Spoiler

    10. Obóz bandytów łatwy (100 Łotrzyk + 30 Pies strażniczy + 30 Miotacz kamieni) - 77R 173EŻ (65-77R)
    11a. Obóz bandytów łatwy (300 Łotrzyk + 30 Pies strażniczy + 100 Miotacz kamieni) - 99R (99R)
    11b. Obóz bandytów łatwy (300 Łotrzyk + 30 Pies strażniczy + 100 Miotacz kamieni) - 200K (0)

    BLOK
    F. Obóz bandytów średni (60 Łotr + 80 Pies strażniczy + 60 Łowca) - blok 32EŻ 123K (0) - blok 4 rundy + wygrana 40 + droga 45 - min. 268 sek.
    G. Obóz bandytów średni (60 Łotr + 80 Pies strażniczy + 60 Łowca) - blok 32EŻ 123K (0) - blok 4 rundy + wygrana 40 + droga 46 - min. 272 sek.
    12. Przywódca bandytów (30 Łotr + 1 Jednooki Bert) - 155R 4Ż 1EŻ 110Pu (133-155R 0-4Ż) - blok 2 rundy + wygrana 10 + droga 60 - max. 228 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    F. Obóz bandytów średni (60 Łotr + 80 Pies strażniczy + 60 Łowca) - 107R 1EŻ 142K (87-107R)
    G. Obóz bandytów średni (60 Łotr + 80 Pies strażniczy + 60 Łowca) - 107R 1EŻ 142K (87-107R)
    12. Przywódca bandytów (30 Łotr + 1 Jednooki Bert) - 155R 4Ż 1EŻ 110Pu (133-155R 0-4Ż)



    Z garnizonu F wysyłamy Zwykłego Generała na obóz F, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu G Zwykłego Generała na obóz G i od razu po nim z garnizonu 12 Majora na obóz Przywódcy 12

    Potrzebne wojsko - 331R 246K 4Ż 173EŻ 110Pu (297-331R 0-4Ż)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 738R 294K 4Ż 219Ku 206EŻ 165Pu (617-738R 0-4Ż)
    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 3 dni 6 godzin 15 minut
    Ludzie - 1 626
    Chleb - 40 650
    Napitek - 42 070
    Miecze z brązu - 7 380
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 11 760
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 40
    Kusze - 2 190
    Miecze damasceńskie - 2 060
    Armaty - 1 650
    Monety - 4 458


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 6 godzin 10 minut
    Ludzie - 617
    Chleb - 15 425
    Napitek - 3 085
    Miecze z brązu - 6 170
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 478


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 7 godzin 32 minuty
    Ludzie - 742
    Chleb - 18 550
    Napitek - 3 750
    Miecze z brązu - 7 380
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 40
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 583



    Potrzebne wojsko - 738R 294K 4Ż 219Ku 206EŻ 165Pu (617-738R 0-4Ż)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 10.12.2013 o 11:28

  4. #14
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Krwawa Maryna
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:14

  5. #15
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Wyspa Piratów

    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 2752

    Opłacalność: 507 monet (946 z premium)
    Najlepsza nagroda/drop: 2404 monet (3256 z premium)
    Średnia nagroda/drop: 1042 monet (1481 z premium)
    Najgorsza nagroda/drop: 507 monet (946 z premium)



    Możliwa nagroda



    Major 270
    Spoiler

    Potrzebne wojsko - 235R 2O 249K 257EŻ 174Pu (190-235R 0-1O)

    Mapa taktyczna

    G1
    Spoiler

    1. Obóz bandytów łatwy (100 Majtek + 50 Ogniomistrz) - 1EŻ 249K (0)

    BLOK
    A. Obóz bandytów łatwy (50 Kolce + 100 Majtek) - 47EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 15) - min. 190 sek.
    2. Przywódca bandytów (50 Kolce + 100 Łupieżca + 50 Ogniomistrz) - 72R 168EŻ 10Pu (61-72R) - (1 runda + zwycięstwo 10 + droga 22) - min. 93 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    A. Obóz bandytów łatwy (50 Kolce + 100 Majtek) - 40R 160EŻ (31-40)
    2. Przywódca bandytów (50 Kolce + 100 Łupieżca + 50 Ogniomistrz) - 72R 168EŻ 10Pu (61-72R)



    Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 2 Weterana/Majora na obóz Przywódcy 2.

    Potrzebne wojsko - 72R 249K 215EŻ 10Pu (61-72R)


    G2
    Spoiler

    BLOK
    B. Obóz bandytów łatwy (60 Kolce + 60 Majtek + 60 Nożownik) - blok 60EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 24) - min. 219 sek.
    C. Obóz bandytów łatwy (40 Kolce + 40 Łupieżca + 40 Ogniomistrz) - blok 49EŻ (0) - (blok 4 rundy + zwycięstwo 40 + droga 40) - min. 252 sek.
    3. Przywódca bandytów (80 Kolce + 80 Łupieżca + 2 Piracki oficer) - 48R 2O 148EŻ 2Pu (36-48R 0-1O) - (blok 1 runda + wygrana 10 + droga 56) - max. 205 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    B. Obóz bandytów łatwy (60 Kolce + 60 Majtek + 60 Nożownik) - 52R 141EŻ (39-52R)
    C. Obóz bandytów łatwy (40 Kolce + 40 Łupieżca + 40 Ogniomistrz) - 44R 110EŻ (33-44)
    3. Przywódca bandytów (80 Kolce + 80 Łupieżca + 2 Piracki oficer) - 48R 149EŻ (36-48R)



    Z garnizonów B i C wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy B i C, zaraz po nich wysyłamy z garnizonu 3 Szybkiego Generała/Weterana/Majora na obóz Przywódcy 3

    Potrzebne wojsko - 48R 2O 257EŻ 2Pu (36-48R 0-1O)


    G3
    Spoiler

    4. Las (100 Kolce) - 21R 100EŻ (9-21R)

    BLOK
    D. Obóz bandytów łatwy (90 Kolce + 90 Łupieżca) - blok 62EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 60) - min. 338 sek.
    E. Obóz bandytów łatwy (30 Kolce + 100 Majtek + 40 Ogniomistrz) - blok 63EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 58) - min. 331 sek.
    F. Obóz bandytów łatwy (100 Kolce + 70 Łupieżca) - blok 57EŻ (0) - (blok 5 rund + zwycięstwo 40 + droga 60) - min. 377 sek.
    7. Przywódca bandytów (100 Łupieżca + 70 Ogniomistrz + 10 Piracki Oficer + 1 Zwariowany Kuchta) - 94R 2EŻ 174Pu (84-94R) - (blok 1 runda + wygrana 10 + droga 86) - max. 304 sek.

    lub bez blokowania
    Spoiler

    D. Obóz bandytów łatwy (90 Kolce + 90 Łupieżca) - 51R 165EŻ (36-51R)
    Ea. Obóz bandytów łatwy (30 Kolce + 100 Majtek + 40 Ogniomistrz) - 38R (38R)
    Eb. Obóz bandytów łatwy (30 Kolce + 100 Majtek + 40 Ogniomistrz) - 1R 249K (0)
    F. Obóz bandytów łatwy (100 Kolce + 70 Łupieżca) - 46R 160EŻ (32-46R)
    7. Przywódca bandytów (100 Łupieżca + 70 Ogniomistrz + 10 Piracki Oficer + 1 Zwariowany Kuchta) - 94R 2EŻ 174Pu (84-94R)



    Z garnizonu E wysyłamy Zwykłego Generała na obóz E, zaraz po nim z garnizonów D i F wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy D i F, następnie wysyłamy z garnizonu 4 Majora na obóz Przywódcy 4. Należy zwrócić uwagę na garnizony D oraz E i wysłać je w poprawnej kolejności na odpowiednie obozy.

    Potrzebne wojsko - 115R 184EŻ 174Pu (93-115R)


    Potrzebny czas i koszt szkolenia wojska
    Spoiler

    [Potrzebne wojsko - 235R 2O 249K 257EŻ 174Pu (190-235R 0-1O)

    Całość wojska

    Czas koszar na 5 lvl - 2 dzień 14 godzin 9 minut
    Ludzie - 917
    Chleb - 22 925
    Napitek - 30 215
    Miecze z brązu - 2 350
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 9 960
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 2 570
    Armaty - 1 740
    Monety - 3 665


    Odbudowa wojska przy minimalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 1 godzina 54 minuty
    Ludzie - 190
    Chleb - 4 750
    Napitek - 950
    Miecze z brązu - 1 900
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 0
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 147


    Odbudowa wojska przy maksymalnych stratach

    Czas koszar na 5 lvl - 2 godziny 22 minuty
    Ludzie - 236
    Chleb - 5 900
    Napitek - 1 185
    Miecze z brązu - 2 350
    Łuki - 0
    Miecze z żelaza - 10
    Konie - 0
    Długie łuki - 0
    Miecze ze stali - 0
    Kusze - 0
    Miecze damasceńskie - 0
    Armaty - 0
    Monety - 185


    Potrzebne wojsko - 235R 2O 249K 257EŻ 174Pu (190-235R 0-1O)
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 30.11.2013 o 00:27

  6. #16
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Starzy Przyjaciele
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:14

  7. #17
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Koniec Świata
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:14

  8. #18
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Mecz otwarcia
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:14

  9. #19
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Mecz drugi
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:15

  10. #20
    Osadnik Awatar Vuirulent
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    217
    Serwer
    Nowy Świat
    Mecz trzeci
    Ostatnio edytowane przez Vuirulent ; 25.09.2013 o 02:15

Strona 2 z 14 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.