Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 211

Wątek: NOWOŚCI Z Testowego

  1. #1
    Osadnik Awatar Rademenesik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    156
    Serwer
    Nowy Świat

    NOWOŚCI Z Testowego

    Spoiler



    Garnizon Tragarza na 1000ludzików( można mieć 2)


    rezydencja ( nie ma limitu)


    Sklep i ceny (na 99.9%) już takie zostaną


    40.000 Kamień i 40.000 desek iglastych koszt budowy lv 2 zamek

    40.000 marmur 40.000 desek liściastych koszt budowy lv 3 zamek

    40.000 węgla 15.000 sztabek stali koszt budowy lv 4 zamek

    koszt budowy lv 5 zamek

    I ruszamy z produkcją jak widać można użyć premii
    ( można mieć 1)


    Wieża ( można mieć 3szt) jak widać można użyć premii


    generał na 270 ( można mieć 1szt)


    ozdoby do kupienia ( skórki na budynki )
    za klejnoty na 15 dni
    za monety na 5 dni


    Przygody : miedzy innymi Szaman i Stare ruiny



    Sklep gildii
    1.Pieczona kaczka premia x3 na 4h ( nie ma limitu )
    2.Miska makaronu premia x3 na 8h ( nie ma limitu )
    3.Silos ( Limit 1szt )
    4.Przygoda Eventowa z EURO ( nie ma limitu )
    5.Premia na kopalnie węgla"chyba" +1000szt ( nie ma limitu )
    6.Premia na Mieczników Brąz,Stal,Żelazo,Damasceny x3 na 16h ( nie ma limitu )



    I chyba przez wszystkich oczekiwana możliwość handlu Białym zamkiem



    Premia zmienia wyspę w NOC na 32h
    EFEKT



    Rozbłysk Słońca przywraca DZIEŃ na wyspie


    Nowe premie za przedmioty zbierane na wyspie oraz na wyspach przygód
    Spoiler

    Przedmioty będą pokazywać się losowo na wyspie (co jakiś czas) i na każdą premie trzeba zebrać daną ilość tych (różnych) przedmiotów
    na testowym można handlować tymi przedmiotami potrzebnymi do produkcji tych że premii oraz samymi premiami
    ( co kilka godzin, obecniem jak dobrze kojarze, wersja testowa to co okolo 8 godzin )
    niektóre przedmioty znajdziemy tylko na wyspach przygód ale nie zawsze będą


    +200 do Każdego pola51 Klejnotów



    x3 koszary przez 12h252 Klejnotów


    x2 na stajnie przez 6h192 Klejnotów



    x2 na gospodarstwa przez 12h92 Klejnotów



    x3 na Dom Władyki przez 8h306 Klejnotów


    x3 na wszystko przez 12h380 Klejnotów


    Zmiany na targowisku Gildii
    Spoiler




    Spoiler

    SKLEP


    Nowe premie w magazynie prowiantu służące do niszczenia Golema


    Z marmuru,zboża,wody
    500 marmuru / 25szt premii
    250 zboża / 25szt premii
    1000 wody / 25sz premii

    Robimy takowe w magazynie prowiantu klikamy na tego gościa i niszczymy mu zdrowie w zamian za pokonanie ''GOLEMA'' dostajemy dynie, po pokonaniu pojawia się kolejny GOLEM i jego odporność wzrasta ale po pokonaniu kolejnego ''GOLEMA'' rośnie ilość dyń.
    Tak wygląda Golem na wyspie

    A tak wygląda po kliknięciu na Golema






    Magazyn , około 3x większa pojemność od standardowego magazynu-- można ulepszać jak zwykły magazyn do 5lv koszt upa taki jak zwykłego magazynu( zajmuje tyle miejsca co opactwo 2x3) Magazynu nie można przenosić niestety 3szt możliwe do zakupu, silos 3x też

    1 dynia co 8 godzin(zawiera 45 dyń)
    1 dynia co 4 godziny(zawiera 80 dyń)
    1 dynia co 1 godzina(zawiera 100 dyń)

    Odnośnie ŻNIWIARZA



    Sklep za Gwiezdne Monety
    Spoiler







    Reszta to : klejnoty,saletra,granit w ilościach 100szt czyli super oferty
    Ostatnio edytowane przez Rademenesik ; 24.09.2013 o 22:17

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Wejdzie pacz z fasolkami to w końcu będzie można pograć a nie wegetować...

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Przesadzili z tą wieżą, toż to będzie super produkcja monet...

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    190
    Serwer
    Słoneczny Gród
    a ta wieża przypadkiem nie produkowała sztabek wcześniej??
    Ostatnio edytowane przez Muss ; 18.07.2013 o 15:54

  5. #5
    Początkujący Generał Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    2,676
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Muss Zobacz posta
    a ta wieża przypadkiem nie produkowała sztabek wcześniej??
    Pierwotna wersja to było 50 zboża za 1 sztabkę
    potem 50 zboża za 1 monetę
    aktualnie 1:1 ale testowanie się nie skończyło

  6. #6
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,317
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hajduk Zobacz posta
    Przesadzili z tą wieżą, toż to będzie super produkcja monet...
    Dodatkowe ok 700 monet to az taka wielka produkcja, zważywszy że wieże zajmują sporo miejsca, a do tego zanim ktoś sie dorobi ich trochę zejdzie bo większość łodygi będzie zbierać na generała 270

  7. #7
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    1,750
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Przypominam, ze są to nadal proporcje do testowania Bardzo często ostateczne wersje wprowadzane na serwery maja zmienione wartości produkcji albo czas produkcji.

    Pozwolę sobie przenieść temat do działu dyskusji o nowościach.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  8. #8
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hajduk Zobacz posta
    Przesadzili z tą wieżą, toż to będzie super produkcja monet...
    ilosc lodyg fasoli potrzebnych na wieze wymaga na oko kolo 8k fasolek, co przy sredniej ilosci 400 za przygode oznacza wykonanie jakis 20 przygod... Dla graczy spoza waskiej grupy maniakow to jest jakies 1-1.5 miesiaca codziennego klepania ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #9
    Osadnik Awatar Judosław
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    121
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    ilosc lodyg fasoli potrzebnych na wieze wymaga na oko kolo 8k fasolek, co przy sredniej ilosci 400 za przygode oznacza wykonanie jakis 20 przygod... Dla graczy spoza waskiej grupy maniakow to jest jakies 1-1.5 miesiaca codziennego klepania ;p

    Nie wiem czy myślimy o tym samym, ale nijak 8k fasolek mi nie wychodzi.. 10k na zamek do łodyg, potem na 3x wieża to 18000 łodyg, czyli jakieś 50000 fasol. W sumie zanim zaczniemy produkować 600 monet dziennie, musimy zdobyć jakieś 60k fasol. Aktualnie za przygodę jest koło 500 fasol (Takie dropy dostałem. Pierwszy slot 100 fasol, za ubite jednostki 200 fasol + 2 dropy z 2x 100 fasol), czyli to będzie jakieś 120 przygód. Niby dużo, ale chyba o to chodzi żeby nie zrobić wszystkiego w miesiąc.. Nie mówiąc już o tym że każdy i tak najpierw kupi generała 270.

    Generalnie dla mnie zmiany na plus. Mimo olbrzymich strat, wiemy że w końcu dostaniemy gienka 270, dokupimy wieże dające 600 monet za garstkę zboża, 15 patentów, całkiem fajna rezydencje, czy wielkiego transportera na 1000 wojaków. Lepiej się bawić w fasolki, niż siedzieć na 50lvl i marudzić że nudnooooooo


    Przy okazji screen:

    Pain is temporary.

  10. #10
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Judosław Zobacz posta
    Nie wiem czy myślimy o tym samym, ale nijak 8k fasolek mi nie wychodzi..
    ~8k fasolek za wieze, bo o tym byla mowa (w kontekscie jej "ogromnej" produkcji monet ). Koszt doprowadzenia zamku do wydajnej pracy to osobna bajka ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.