Spoiler
Garnizon Tragarza na 1000ludzików( można mieć 2)
rezydencja ( nie ma limitu)
Sklep i ceny (na 99.9%) już takie zostaną
40.000 Kamień i 40.000 desek iglastych koszt budowy lv 2 zamek
40.000 marmur 40.000 desek liściastych koszt budowy lv 3 zamek
40.000 węgla 15.000 sztabek stali koszt budowy lv 4 zamek
koszt budowy lv 5 zamek
I ruszamy z produkcją jak widać można użyć premii
( można mieć 1)
Wieża ( można mieć 3szt) jak widać można użyć premii
generał na 270 ( można mieć 1szt)
ozdoby do kupienia ( skórki na budynki )
za klejnoty na 15 dni
za monety na 5 dni
Przygody : miedzy innymi Szaman i Stare ruiny
Sklep gildii
1.Pieczona kaczka premia x3 na 4h ( nie ma limitu )
2.Miska makaronu premia x3 na 8h ( nie ma limitu )
3.Silos ( Limit 1szt )
4.Przygoda Eventowa z EURO ( nie ma limitu )
5.Premia na kopalnie węgla"chyba" +1000szt ( nie ma limitu )
6.Premia na Mieczników Brąz,Stal,Żelazo,Damasceny x3 na 16h ( nie ma limitu )
I chyba przez wszystkich oczekiwana możliwość handlu Białym zamkiem
Premia zmienia wyspę w NOC na 32h
EFEKT
Rozbłysk Słońca przywraca DZIEŃ na wyspie
Nowe premie za przedmioty zbierane na wyspie oraz na wyspach przygód
Spoiler
Przedmioty będą pokazywać się losowo na wyspie (co jakiś czas) i na każdą premie trzeba zebrać daną ilość tych (różnych) przedmiotów
na testowym można handlować tymi przedmiotami potrzebnymi do produkcji tych że premii oraz samymi premiami
( co kilka godzin, obecniem jak dobrze kojarze, wersja testowa to co okolo 8 godzin )
niektóre przedmioty znajdziemy tylko na wyspach przygód ale nie zawsze będą
+200 do Każdego pola51 Klejnotów
x3 koszary przez 12h252 Klejnotów
x2 na stajnie przez 6h192 Klejnotów
x2 na gospodarstwa przez 12h92 Klejnotów
x3 na Dom Władyki przez 8h306 Klejnotów
x3 na wszystko przez 12h380 Klejnotów
Zmiany na targowisku Gildii
Spoiler
Spoiler
SKLEP
Nowe premie w magazynie prowiantu służące do niszczenia Golema
Z marmuru,zboża,wody
500 marmuru / 25szt premii
250 zboża / 25szt premii
1000 wody / 25sz premii
Robimy takowe w magazynie prowiantu klikamy na tego gościa i niszczymy mu zdrowie w zamian za pokonanie ''GOLEMA'' dostajemy dynie, po pokonaniu pojawia się kolejny GOLEM i jego odporność wzrasta ale po pokonaniu kolejnego ''GOLEMA'' rośnie ilość dyń.
Tak wygląda Golem na wyspie
A tak wygląda po kliknięciu na Golema
Magazyn , około 3x większa pojemność od standardowego magazynu-- można ulepszać jak zwykły magazyn do 5lv koszt upa taki jak zwykłego magazynu( zajmuje tyle miejsca co opactwo 2x3) Magazynu nie można przenosić niestety 3szt możliwe do zakupu, silos 3x też
1 dynia co 8 godzin(zawiera 45 dyń)
1 dynia co 4 godziny(zawiera 80 dyń)
1 dynia co 1 godzina(zawiera 100 dyń)
Odnośnie ŻNIWIARZA
Sklep za Gwiezdne Monety
Spoiler
Reszta to : klejnoty,saletra,granit w ilościach 100szt czyli super oferty