Przygoda Szaman - poradnik in statu nascendi dla Generała 200 z kusznikami (poziom 36), bez bloków i innych sztuczek.
Symulator sie przycinał (przeciązony), większośc ataków robiona na czuja, na pewno wszystko nie jest optymalnie, ale w sumie wyszło nieźle, chociaz straty chyba duże.
Zamieszczam na gorąco jako punkt wyjściowy do dalszych optymalziacji...
Nie robię mapki - obozy łatwo zidentyfikujemy po składzie załogi...
Po wylądowaniu przemieszczamy się do tawerny (obok) i atakujemy na lewo dwa razy kolejno obóz i obóz przywódcy. Wracamy pod tawernę i dalej mozolnie pod górę, kosząc wszystkie obozy (opuszczamy jeden na górze za wieżą wiedźmy z lewej).
1.obóz 80 Łotrzyków 80 Miotaczy kamieni
50R 30Ż 120K - straty 37R
2.obóz-przywódca 1 Śmierdziel 100 Łotrzyków 80 Hajduków (psy)
50R 150Ż - straty 50R, 10 Ż
3.obóz 80 Łotrzyków
100R 50Ż 50Ku - straty 37R
4.obóz-przywódca 50 Łotrzyków 50 Hajduków (psy) 80 Miotaczy kamieni
60R 140Ż - straty 60R, 17Ż
po powrocie pod tawernę:
5.obóz 100 Łotrzyków 80 Hajduków (psy)
77R 123Ż - straty 68R
6.obóz 100 Hajduków (psy) 80 Łowców
77R 123Ż - straty 70R
7.obóz 100 Łotrzyków 40 Hajduków (psy) 50 Łowców
26R 51K 69Ż 54Ku - straty 40K, 26R, 23Ż
8.obóz 160 Łotrów
1K 100Ż 99Ku - straty 55Ż
moja alternatywa na 8. obóz (sprawdzona tylko na symulatorze):
70R 60Ż 70Ku - straty 70R i maks. 35Ż
bardzo ciekawa alternatywa praktyczna (dzięki kirl0 ):
91 Och 109WŁ - straty 84 Och
po sprawdzeniu symulatorem, zalecałbym jednak ostrozniej:
95 Och 1Ż 104WŁ - straty maks. 93 Och
9. obóz-przywódca 1 Jednooki Bert 100 Łowców 80 Łotrzyków
60R 50Ż 90Ku - straty 60R, 43Ż
bardzo dobra alternatywa (sprawdzona na symulatorze):
55Ż 70K 75Ku - straty 42Ż (dzięki Tygrysia.ilia )
10.obóz 60 Kultystów 80 Jeżdźców Mroku 60 Kapł. Mrocznego Kultu
1. 82R
2. 25R 10Ż 165K - straty 107R, 6Ż, 60K katastrofa
moje alternatywy na 10. obóz (sprawdzone tylko na symulatorze):
1. 61K
2. 90R 30Ż 80Ku - straty 90R, 61K
albo jednym uderzeniem:
90 Och 110Ż - straty 90 Och
11.obóz 80 Derwiszów 80 Siewców Pożogi 40 Jeźdźców Mroku
1. 41K
2.80R 10Ż 110Ku - straty 41K, 79R
12.obóz 80 Kultystów 60 Jeżdźców Mroku 50 Siewców Pozogi
1.24R 75K (być może wystarczy 60K)
2.80R 40Ż 80Ku - straty 102R, 75K
i naprawdę wspaniała i elegancka alternatywa na 12. obóz (sprawdzone tylko na symulatorze - dzięki prasbs ) w jednym uderzeniu:
40R 120Ł 40WŁ - straty 40R 120Ł 1WŁ
13.obóz-przywódca 1 Bagienna Wiedźma 1 Tajemniczy Szaman 100 Kultystów
1.22R 150Ł 28WŁ (tych 28 WŁ mozna było sobie darować)
2.155Ż 45Ku - straty 22R, 150Ł, 28WŁ, 30Ż, 45Ku tu tez do optymalizacji
alternatywa na obóz 13. (sprawdzona tylko na symulatorze - dzięki prasbs ) tylko jedno uderzenie:
140R 60Ż - straty 140R 51Ż
i jeszcze moja alterantywa na 13. obóz (też tylko sprawdzona na symulatorze):
1. 27R 120Ł
2. 50 Och 150Ż - straty 27R, 120Ł i maks. 50 Och.
Po zakończeniu otrzymamy ok. 14 000 pkt. doświadczenia. Nie ma jakiegokolwiek dropu.
Sumaryczne straty wyniosły: 639R, 216K, 184Ż, 150Ł, 28WŁ, 45Ku