Mroczne Bractwo
Poziom trudności: 9/10
Czas trwania: 8 dni
Ilość graczy: 3
EXP: 51978
Możliwy drop:
Wersja 250 od 48 poziomu z Puszkarzami - Szybki drop
Spoiler
Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy (A, 3, B, 8) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa oraz oddaliłem weterana w G2, gdzie było ryzyko zmiany celu. I oczywiście poradnik ładuje się szybko również przez modem
Mapa Taktyczna:
G1
Spoiler
Blok:
A.(obóz) (100Ku + 100Fa) [34E 160K] (min. 4 rundy + wygrana + 10 palików = 153 sek)
1.(Przywódca) (100Ku + 100JM) [58R 32E 160P] [53-58R] (max. 1 + wygrana (z Puszkarzami) + 25 palików = 102,5 sek)
Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z W weterana na przywódcę 1
G2
Spoiler
2.(obóz) (80Ku + 40JM + 80Fa) [40R 110Ł 100P] [40R 85-100Ł] (max. 2 rundy + wygrana = 40 sek)
3.(obóz) (200Ku) [100R 1E 149P] [94-100R] (max. 2 rundy + wygrana = 40 sek)
Blok:
B.(obóz) (200Ku) [76E 73K] (min. 4 rundy + wygrana + 65 palików = 334,5 sek)
4.(Przywódca) (120Ku + 80Fa) [111R 1E 110K 28P] [95-111R] (max. 2 rundy + wygrana (z Puszkarzami) + 82 paliki = 300,6 sek)
lub [111R 1E 122K 16P] [92-111R] (max. 3 rundy + wygrana (z Puszkarzami) + 82 paliki = 310,6 sek)
(dzięki blue_monkey78)
Wysyłamy kolejno z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 4
Jeśli powyższe ustawienie nie jest możliwe, tu jest drugi wariant (Wojcimierz dzięki za uwagę)
Spoiler
Wysyłamy kolejno z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 4
lub
Wysyłamy kolejno z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 4
G3
Spoiler
5.(obóz) (75Kmk + 125JM) [85R 165E] [82-85R] (max. 1 runda + wygrana = 30 sek)
lub [86R 1E 163Pu] [82-86R] (max. 1 runda + wygrana = 30 sek)
6.(obóz) (50Ku + 125JM + 50SP) [84R 1E 165P] [79-84R] (max. 1 runda + wygrana = 30 sek)
7.(obóz) (60Ku 140Kmk) [1.124Ł 2.250K] [1.124Ł] (max. 1+1 rund + wygrana = 40 sek)
8.(obóz) (66Ku + 66JM + 66KMK) [115R 1E 134P] [107-115R] (max. 2 rundy + wygrana = 40 sek)
4.(Wieża Wiedźmy) (2PP + 66JM + 66SP + 66TD) [1.200K 2.200K 3.200K 4.200K 5.180-250K 6.62R 38O 150P] [970-1050K] (max. 9 rund + wygrana = 110 sek)
UWAGA!!! Zanim wyślesz 5 falę koni warto sprawdzić w symulatorze ile faktycznie ich potrzeba, aby po walce pozostały tylko 2PP. W optymistycznej wersji wystarczy 180K w pesymistycznej potrzeba będzie ich aż 250K, więc myślę, że warto uruchomić symulator
Łącznie: [655R 38O 165E 1050K 224Ł 165P] [~612-655R 38O 209-224Ł 980-1050K]
Łącznie (bez EŻ w obozie 6): [656R 38O 1E 1050K 224Ł 165P] [~612-656R 38O 209-224Ł 980-1050K]