Zdrajcy
Poziom trudności: 4/10
Czas trwania: 3 dni
Ilość graczy: 1
EXP: 8710
Możliwy drop :
Legenda bezpieczeństwa bloku:
Zapas powyżej 30 sekund - blok super bezpieczny
Zapas między 10 a 30 sekund - blok bezpieczny
Zapas poniżej 10 sekund - blok wymagający uwagi
Legenda jednostek:
Spoiler
R - Rekrut
O - Ochotnik
Ż - Żołnierz
E - Elitarny Żołnierz
Ł - Łucznik
WŁ - Wyborowy Łucznik
Ku - Kusznik
K - Konny
P - Puszkarz
Wersja Weteran od 41 poziomu z Kusznikami
Spoiler
Mapa Taktyczna:
G1
Spoiler
1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 45R 1E 31Ku 173K] [28-45R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
Blok:
Spoiler
A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 64R 1E 74Ku 111K] [37-64R] (max. 1 rund + wygrana + 59 palików = 224,7 sek)
Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3
Bez bloku:
Spoiler
A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(W) 123R 127E] [83-122R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(W) 156R 94E] [117-155R] (max. 3 rund + wygrana = 50 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 64R 1E 74Ku 111K] [37-64R] (max. 1 rund + wygrana + 59 palików = 224,7 sek)
G2
Spoiler
Blok
Spoiler
C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(S) 87R 2.(W) 250Ż] [87-87R 56-82Ż] (max. 1+9 rund + wygrana + 26 palików = 205,8 sek)
Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W szybkiego i weterana na Biały Domek 4
bez bloku
Spoiler
C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [1.(S) 60R 2.(W) 140R 1E 109Ku] [164-200R] (max. 1+2 rund + wygrana = 40 sek)
D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(W) 140R 1E 34Ku 75K] [103-140R] (max. 3 rund + wygrana = 50 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(S) 87R 2.(W) 250Ż] [87-87R 56-82Ż] (max. 1+9 rund + wygrana + 26 palików = 205,8 sek)
ŁĄCZNIE: [220R 250Ż 196E 74Ku 301K] [165-220R 56-82Ż]
ŁĄCZNIE (bez bloków): [837R 250Ż 113E 109Ku 301K] [632-837R 56-82Ż]
Wersja Weteran od 48 poziomu z Puszkarzami
Spoiler
Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).
Mapa Taktyczna:
G1
Spoiler
1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
Blok:
Spoiler
A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3
Bez bloku
Spoiler
A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(W) 109R 1E 140P] [81-109R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(W) 123R 1E 126P] [90-123R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
G2
Spoiler
Blok:
Spoiler
C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(S) 101R 2.(W) 148R 1O 1E 100P] [195-249R] (max. 1+6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 165,8 sek)
lub Alternatywa1 weterana ustawiamy zamiast G1
4 (Alternatywa 1).Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(W) 58R 86O 1E 107P] [58-58R 46-86O] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
lub Alternatywa2 weterana ustawiamy zamiast G1
4 (Alternatywa 2).Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(W) 120O 1E 129P] [ 83-20O] (max. 5 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 145,8 sek)
Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W szybkiego i weterana na Biały Domek 4
Bez bloku
Spoiler
C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(W) 177R 1E 72P] [138-177R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(W) 138R 1E 81K 30P] [100-138R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
4 (Alternatywa 1).Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(W) 58R 86O 1E 107P] [58-58R 46-86O] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
ŁĄCZNIE: [369R 197E 327K 100P] [270-369R]
ŁĄCZNIE Alternatywa 1: [178R 86O 197E 327K 107P] [133-178R 46-86O]
ŁĄCZNIE Alternatywa 2: [120R 20O 197E 327K 129P] [75-120R 83-20O]
ŁĄCZNIE (Alternatywa 1 bez bloków): [725R 86O 113E 327K 107P] [542-725R 46-86O]
Wersja Major od 48 poziomu z Puszkarzami
Spoiler
Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).
Mapa Taktyczna:
G1
Spoiler
1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
Blok:
Spoiler
A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3
Bez bloku
Spoiler
A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(W) 109R 1E 140P] [81-109R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(MA) 113R 1E 156P] [86-113R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
G2
Spoiler
Blok:
Spoiler
C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(MA) 165R 1E 104P] [108-163R] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 Majora na Biały Domek 4
Bez bloku
Spoiler
C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(MA) 155R 1E 114P] [115-155R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(MA) 108R 1E 125K 36P] [76-108R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(MA) 165R 1E 104P] [108-163R] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
ŁĄCZNIE: [283R 197E 327K 104P] [183-283R]
ŁĄCZNIE (bez bloków): [768R 113E 327K 114P] [541-768R]
Wersja Weteran + MMA od 48 poziomu z Puszkarzami
Spoiler
Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).
Mapa Taktyczna:
G1
Spoiler
1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
Blok:
Spoiler
A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3
Bez bloku
Spoiler
A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(MMA) 90R 1E 129P] [61-88R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(MMA) 110R 1E 109P] [82-110R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
G2
Spoiler
Blok:
Spoiler
C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(W) 137R 1E 112P] [85-136R] (max. 1+5 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W wysyłamy MMA i Weterana na Biały Domek 4
Bez bloku
Spoiler
C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(W) 177R 1E 72P] [138-177R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(MMA) 108R 1E 75K 36P] [76-108R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(W) 137R 1E 112P] [83-133R] (max. 1+5 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
ŁĄCZNIE: [255R 197E 327K 112P] [159-255R]
ŁĄCZNIE (bez bloków): [739R 113E 327K 112P] [517-739R]
Wersja Major + MMA od 48 poziomu z Puszkarzami
Spoiler
Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).
Mapa Taktyczna:
G1
Spoiler
1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
Blok:
Spoiler
A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3
Bez bloku
Spoiler
A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(MMA) 90R 1E 129P] [61-88R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(MMA) 110R 1E 109P] [82-110R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)
G2
Spoiler
Blok:
Spoiler
C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(MA) 132R 1E 137P] [83-133R] (max. 1+4 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 145,8 sek)
Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W wysyłamy MMA i Majora na Biały Domek 4
Bez bloku
Spoiler
C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(MA) 155R 1E 114P] [115-155R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(MMA) 108R 1E 75K 36P] [76-108R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(MA) 132R 1E 137P] [83-133R] (max. 1+4 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 145,8 sek)
ŁĄCZNIE: [252R 197E 327K 137P] [157-252R]
ŁĄCZNIE (bez bloków): [714R 113E 327K 137P] [492-714R]