Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Zdrajcy (weteran 250)

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Zdrajcy (Weteran lub Major lub MMA)


    Zdrajcy

    Poziom trudności: 4/10
    Czas trwania: 3 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 8710



    Możliwy drop :


    Legenda bezpieczeństwa bloku:
    Zapas powyżej 30 sekund - blok super bezpieczny
    Zapas między 10 a 30 sekund - blok bezpieczny
    Zapas poniżej 10 sekund - blok wymagający uwagi

    Legenda jednostek:
    Spoiler

    R - Rekrut
    O - Ochotnik
    Ż - Żołnierz
    E - Elitarny Żołnierz
    Ł - Łucznik
    WŁ - Wyborowy Łucznik
    Ku - Kusznik
    K - Konny
    P - Puszkarz


    Wersja Weteran od 41 poziomu z Kusznikami
    Spoiler


    Mapa Taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
    2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 45R 1E 31Ku 173K] [28-45R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)

    Blok:
    Spoiler

    A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
    B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 64R 1E 74Ku 111K] [37-64R] (max. 1 rund + wygrana + 59 palików = 224,7 sek)

    Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3


    Bez bloku:
    Spoiler

    A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(W) 123R 127E] [83-122R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
    B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(W) 156R 94E] [117-155R] (max. 3 rund + wygrana = 50 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 64R 1E 74Ku 111K] [37-64R] (max. 1 rund + wygrana + 59 palików = 224,7 sek)



    G2
    Spoiler

    Blok
    Spoiler

    C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
    D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(S) 87R 2.(W) 250Ż] [87-87R 56-82Ż] (max. 1+9 rund + wygrana + 26 palików = 205,8 sek)

    Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W szybkiego i weterana na Biały Domek 4


    bez bloku
    Spoiler

    C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [1.(S) 60R 2.(W) 140R 1E 109Ku] [164-200R] (max. 1+2 rund + wygrana = 40 sek)
    D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(W) 140R 1E 34Ku 75K] [103-140R] (max. 3 rund + wygrana = 50 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(S) 87R 2.(W) 250Ż] [87-87R 56-82Ż] (max. 1+9 rund + wygrana + 26 palików = 205,8 sek)




    ŁĄCZNIE: [220R 250Ż 196E 74Ku 301K] [165-220R 56-82Ż]

    ŁĄCZNIE (bez bloków): [837R 250Ż 113E 109Ku 301K] [632-837R 56-82Ż]



    Wersja Weteran od 48 poziomu z Puszkarzami
    Spoiler


    Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).

    Mapa Taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
    2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)

    Blok:
    Spoiler

    A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
    B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)

    Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3


    Bez bloku
    Spoiler

    A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(W) 109R 1E 140P] [81-109R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(W) 123R 1E 126P] [90-123R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)



    G2
    Spoiler

    Blok:
    Spoiler

    C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
    D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)

    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(S) 101R 2.(W) 148R 1O 1E 100P] [195-249R] (max. 1+6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 165,8 sek)
    lub Alternatywa1 weterana ustawiamy zamiast G1
    4 (Alternatywa 1).Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(W) 58R 86O 1E 107P] [58-58R 46-86O] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)
    lub Alternatywa2 weterana ustawiamy zamiast G1
    4 (Alternatywa 2).Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(W) 120O 1E 129P] [ 83-20O] (max. 5 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 145,8 sek)

    Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W szybkiego i weterana na Biały Domek 4


    Bez bloku
    Spoiler

    C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(W) 177R 1E 72P] [138-177R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(W) 138R 1E 81K 30P] [100-138R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    4 (Alternatywa 1).Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(W) 58R 86O 1E 107P] [58-58R 46-86O] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)




    ŁĄCZNIE: [369R 197E 327K 100P] [270-369R]

    ŁĄCZNIE Alternatywa 1: [178R 86O 197E 327K 107P] [133-178R 46-86O]

    ŁĄCZNIE Alternatywa 2: [120R 20O 197E 327K 129P] [75-120R 83-20O]

    ŁĄCZNIE (Alternatywa 1 bez bloków): [725R 86O 113E 327K 107P] [542-725R 46-86O]



    Wersja Major od 48 poziomu z Puszkarzami
    Spoiler


    Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).

    Mapa Taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
    2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)

    Blok:
    Spoiler

    A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
    B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)

    Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3


    Bez bloku
    Spoiler

    A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(W) 109R 1E 140P] [81-109R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(MA) 113R 1E 156P] [86-113R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)



    G2
    Spoiler

    Blok:
    Spoiler

    C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
    D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(MA) 165R 1E 104P] [108-163R] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)

    Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 Majora na Biały Domek 4


    Bez bloku
    Spoiler

    C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(MA) 155R 1E 114P] [115-155R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(MA) 108R 1E 125K 36P] [76-108R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [(MA) 165R 1E 104P] [108-163R] (max. 6 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)




    ŁĄCZNIE: [283R 197E 327K 104P] [183-283R]

    ŁĄCZNIE (bez bloków): [768R 113E 327K 114P] [541-768R]



    Wersja Weteran + MMA od 48 poziomu z Puszkarzami
    Spoiler


    Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).

    Mapa Taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
    2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)

    Blok:
    Spoiler

    A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
    B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)

    Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3


    Bez bloku
    Spoiler

    A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(MMA) 90R 1E 129P] [61-88R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(MMA) 110R 1E 109P] [82-110R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)



    G2
    Spoiler

    Blok:
    Spoiler

    C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
    D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(W) 137R 1E 112P] [85-136R] (max. 1+5 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)

    Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W wysyłamy MMA i Weterana na Biały Domek 4


    Bez bloku
    Spoiler

    C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(W) 177R 1E 72P] [138-177R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(MMA) 108R 1E 75K 36P] [76-108R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(W) 137R 1E 112P] [83-133R] (max. 1+5 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 155,8 sek)




    ŁĄCZNIE: [255R 197E 327K 112P] [159-255R]

    ŁĄCZNIE (bez bloków): [739R 113E 327K 112P] [517-739R]



    Wersja Major + MMA od 48 poziomu z Puszkarzami
    Spoiler


    Poradnik oparty na poradniku Poznańczyka. Poprawiłem składy bloków (A, B, D) dając dodatkowych 20-40 sekund bezpieczeństwa (szczególnie ważne przy blokowaniu obozu A, gdzie u Poznańczyka w 85/2200 przypadków brakowało 2,2 sekundy).

    Mapa Taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1.Przywódca (40Ż + 60WŁ) [(W) 24R 1E 225K] [13-24R] (max. 2 rund + wygrana = 40 sek)
    2.Obóz (60Ż + 60WŁ) [(W) 44R 1E 178K 27P] [29-44R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)

    Blok:
    Spoiler

    A.Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(G) 1R 2E 190K] (min. 6 rund + wygrana + 25 palików = 242,5 sek)
    B.Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(G) 1R 110E] (min. 6 rund + wygrana + 43 palików = 301,9 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)

    Wysyłamy kolejno z Ga zwykłego generała na obóz A, z Gb zwykłego generała na obóz B, z W weterana na przywódcę 3


    Bez bloku
    Spoiler

    A (bez bloku).Obóz (40O + 40K + 20Ż + 60WŁ) [(MMA) 90R 1E 129P] [61-88R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    B (bez bloku).Obóz (60O + 60K + 60Ż) [(MMA) 110R 1E 109P] [82-110R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 20 sek)
    3.Przywódca (60Ż + 100WŁ) [(W) 52R 1E 137K 60P] [33-52R] (max. 1 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 59 palików = 214,7 sek)



    G2
    Spoiler

    Blok:
    Spoiler

    C.Obóz (50K + 150Ż) [(G) 148E] (min. 7 rund + wygrana + 17 palików = 236,1 sek)
    D.Obóz (100Ż + 100WŁ) [(G) 2R 48E 146K] (min. 7 rund + wygrana + 13 palików = 222,9 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(MA) 132R 1E 137P] [83-133R] (max. 1+4 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 145,8 sek)

    Wysyłamy kolejno z Gc zwykłego generała na obóz C, z Gd zwykłego generała na obóz D, z G1 i W wysyłamy MMA i Majora na Biały Domek 4


    Bez bloku
    Spoiler

    C (bez bloku).Obóz (50K + 150Ż) [(MA) 155R 1E 114P] [115-155R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    D (bez bloku).Obóz (100Ż + 100WŁ) [(MMA) 108R 1E 75K 36P] [76-108R] (max. 2 rund + wygrana( z Puszkarzami) = 30 sek)
    4.Biały Domek (60K + 60Ż + 60WŁ + 1SR + 1WB) [1.(MMA) 1R 2.(MA) 132R 1E 137P] [83-133R] (max. 1+4 rund + wygrana( z Puszkarzami) + 26 palików = 145,8 sek)




    ŁĄCZNIE: [252R 197E 327K 137P] [157-252R]

    ŁĄCZNIE (bez bloków): [714R 113E 327K 137P] [492-714R]



    Ostatnio edytowane przez SrolusIII ; 05.03.2016 o 15:20 Powód: Poprawiono podsumowania (E i K) we wszystkich wersjach

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    87
    Serwer
    Kolonia
    nie wiem jak liczysz ale twoj blok moze trwac 5 rund:
    http://settlersonlinesimulator.com/d...adventure_id=9

    u Poznańczyka jest to 6 rund minimum:
    A. (obóz) (40 Od + 40 Kd + 20 Żd + 60 WŁd) [[193K + 1O]
    http://settlersonlinesimulator.com/d...adventure_id=9


    wiec twoj blok moze nie wyjsc - jego zawsze wejdzie

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @i-I-i,

    1. Symulacja, to zawsze symulacja, która ma to do siebie, że od czasu do czasu, wyniki mogą się minimalnie zmieniać. I tak się stało w tym przypadku. Zwróć uwagę, że w poradniku wpisałem, że walka trwa 6 rund + wygrana + paliki, czyli 6*20+40+25*3,3=242,5 sekund. Od czasu mojej symulacji wynik widać zmienił się minimalnie i jest 1 szansa na 2200, że wygramy w pięciu rundach, czyli 5*20+40+25*3,3=222,5 sekund, co czasowo daje taki sam wynik jak u poznańczyka, ale 1/2200 a nie 85/2200.

    2. Zwróć uwagę, że nie tylko ilość rund ma wpływ na czas trwania bloku, ale też to czy walka będzie wygrana, czy przegrana.
    5 rund + wygrana, to: 5*20 + 40 = 140 sekund
    6 rund + przegrana, to: 6*20 +0 = 120 sekund
    7 rund + przegrana, to: 7*20 +0 = 140 sekund

    Jaki faktycznie będzie wynik walki możesz podejrzeć klikając w procenty zwycięstwa i oczywiście wybrać wariant, który da najkrótszy czas, i tak
    a) Wynik dla bloku Poznańczyka, to 85 szans na 2200, ze walka będzie trwała 7 rund + przegrana = 7*20+0=140 sekund


    b) Wynik dla mojego bloku był w czasie tworzenia poradnika 6 rund + wygrana = 6*20+10=160 sek. Obecnie jest 1 szansa na 2200, że będzie on trwał 5 rund + wygrana = 5*20+40=140 sekund, co i tak jest lepszym wynikiem niż u Poznańczyka.


    c) Dzięki Twoim wątpliwościom poprawiłem ten blok, tak, że jest minimalna ilość szans na wygraną w sześciu rundach i nie ma przegranej aż do 9 rundy. Myślę, że dzięki tej przeróbce szanse na przegraną w 7 rundach lub wygraną w piątej rundzie znacznie zmalały (oby do zera), a do tego użyłem standardowego wojska dla tej przygody . Nowy skład, to 1R 2E 190K i daje wynik 6 rund + wygrana = 6*20+40=160 sekund (poprawki wprowadzono już do poradnika).


    3. Jest jeszcze jedna kwestia, na którą nikt zdaje się nie zwracać uwagi przy blokach. Bloki, które spotykam w poradnikach, mają stosunkowo niski procent szans na wygraną (dla przykładu podany przez poznańczyka ma 73.18% szans na wygraną). Znaczy to, że jeśli coś nie pójdzie po naszej myśli, jest duże prawdopodobieństwo utraty całej armii blokującej, zablokowanie generała blokującego na 4h, do tego jeśli weteran zmienił cel ryzykujemy utratą wojska którymi dowodzi.
    Moje bloki mają wysoki procent szans na wygraną > 95%, a z reguły bardo bliski 100%. Dzięki temu w przypadku niepowodzenia są większe szanse, że
    - z blokowanej armii coś zostanie,
    - blokowany obóz zostanie zniszczony,
    - weteran mimo wszystko i tak dotrze do celu,
    - i co najważniejsze główny cel zostanie unieszkodliwiony
    Bloki takie powinny docenić szczególnie osoby, które puszczają wojsko i nie mają możliwości ciągłej obserwacji co się z nim dzieje.
    Ostatnio edytowane przez SrolusIII ; 31.08.2013 o 18:17 Powód: Poprawa fali 2 w G2 (puszki 10-20)

  4. #4
    Osadnik Awatar GreenLands
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    169
    Serwer
    Nowa Ziemia
    D.(obóz) (100Ż + 100WŁ) [49E 148K] (min. 6 rund + wygrana + 13 palików = 202,9 sek)
    7.rund 45es 153c + wygrana

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @GreenLands, sytuacja podobna jak u i-I-i. Twój blok trwa 7 rund ale walka jest przegrana, czyli trwa 7*20+0+13*3,3= 182,9 sekund (szansa na wygraną 75,18%)


    u mnie 6 rund + wygrana + 13 palików = 6*20+40+13*3,3=202,9 sekundy (szansa na wygraną 99,93%)


    Mimo czasu krótszego o 20 sekund, Twój skład jest wystarczający, bo atak na Biały Zamek trwa (max. 1+5 rundy + wygrana + 28 palików = 172,4 sek)

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zaimplementowałem dziś szereg poniższych modyfikacji:
    - dodanie wersji Major dla 48+
    - dodanie wersji Weteran + MMA dla 48+
    - dodanie wersji Major + MMA dla 48+
    - kosmetyczne zmiany składów w pozostałych wersjach
    - podmiana linków do nowego symulatora
    - poprawa dropu po usunięciu broni z dorpów
    - dodanie legendy jednostek

    Miłej zabawy

  7. #7
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    1,799
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W wersji Wersja Major + MMA od 48 źle podsumowałeś wojsko. W drugim bloku jest 148+48+1EŻ

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    We wszystkich wersjach poprawiono ilości E i K w podsumowaniach. Dzięki Elif i Piwonia

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.