tabelka: http://forum.thesettlersonline.pl/at...1&d=1355312321
do wysłania : 416R 186Ł 212E 200Ku 1WŁ
Straty 388-416R i 68-167Ł
mapka od Poznańczyka: http://i49.tinypic.com/28i3vb9.png
tabelka: http://forum.thesettlersonline.pl/at...1&d=1355312321
do wysłania : 416R 186Ł 212E 200Ku 1WŁ
Straty 388-416R i 68-167Ł
mapka od Poznańczyka: http://i49.tinypic.com/28i3vb9.png
Ostatnio edytowane przez ToRsTeN ; 12.12.2012 o 15:08
Może komuś sie przyda by miec w jednym oknie mape i tabelke.
Link: http://i47.tinypic.com/2ahe9te.jpg
Ostatnio edytowane przez shaqoore ; 13.12.2012 o 13:38 Powód: dopisanie łącznego wojska jakie potrzebujemy bo nie było :)
W obozach 40/40/40 i 30/30/50 potrzeba 1R więcej bo inaczej jest szansa na stratę 1EŻ, a we wszystkich obozach gdzie potrzeba łuczników symulator pokazuje max straty o 1 łucznika więcej, ale to szczegół
Ukończonych Końców Świata - 50
W symulatorze pokazuje min i w nawiasie średnią 0,0 czyli znikoma szansa bo po przecinku jest też zero czyli szansa mniejsza niż 1%
Tak ale masz racje jeśli ktoś nie chce żadnego ryzyka to wystarczy 1 rekrut więcej
http://settlersonlinesimulator.com/d...rue#sim-result
Symulacja została wykonana 2200 razy, więc dziwne że u ciebie 1 łucznik więcej wyszedł.
Chyba już wiem :
np :
21. (30T 30Sz 100J) (14R 1E 31Ł 1WŁ 182Ku) (14 14 14) (4 9 12)
21. (30T 30Sz 100J) (14R 1E 31Ł 1WŁ 187Ku) (14 14 14) (4 9 13)
jeżeli dasz np więcej Ku bo genek nie pełny to faktycznie 1 Ł większe straty pokazuje symulator
Ostatnio edytowane przez ToRsTeN ; 12.12.2012 o 15:38
A czy mogę zastąpić elitarnych żołnierzy zwykłymi ??
niestety jak zmienisz EZ na S to musisz przeliczyć bo to jest mocno wyżyłowane tak abyście mieli jak najmniejsze straty.
Elitarny ma więcej hp i więcej ustoi niż żołnierz.
Podepnę się do tego tematu bo nie chce mi się własnego zakładać (szkoda mi czasu, wolę przygody robić :P)
Niektórzy pytają jak udaje mi się wykonać tyle przygód? Po pierwsze żeby wyrobić się z wojskiem to trzeba na rano mieć gotowe wojsko w ilości wystarczającej na 2 przygody albo więcej, a także koszary na 5levelu + ulepszony zaciąg a najlepiej Myers którego można było kupić na Halloween. Całość się opiera na mapie taktycznej Poznańczyka (Pozdrowienia i wielkie podziękowania) i na 6 generałach - weteranie i przynajmniej jednym szybkim np ponurym.
Na początek wysyłasz weterana w składzie 23R i 227EŻ i szybkiego generała(np ponurego) w składzie 180 kuszników i 20 łuczników. Reszta wojska to 4 generałów zwykłych (1: 200R, 2: 200R, 3: 150Ł i 50R 4: 50kusz i 6EŻ). Trzech z nich po rozpakowaniu wojska od razu odsyłasz.
Lecisz wg mapy Poznańczyka
Ponury (szybki) leci od razu na 2 obóz niszcząc po drodze 1 obóz. Gdy, weterana ustawisz jak najbliżej s5 (tak jak pokazuje Poznańczyk czyli G1) od razu puszczasz go na najdalszego z przywódców w S5 (23R i 227EŻ). Gdy ponury wróci z ataku to ustawiasz go obok weterana. Gdy tylko rozwalisz ostatniego przywódcę w S5 to wysyłasz ponurego tak jak pokazuje poznańczyk czyli jak najdalej na prawo w S5 (G2). Jak wróci weteran to zdejmujesz mu EŻ ze składu i stawiasz obok ponurego. Gdy ponury dojdzie to wsadzasz mu 172EŻ i 28R i rozwalasz obóz nr 6 a jak wróci to zmieniasz skład na 20Ł i 180 kuszników i rozwalasz obóz nr 7. W międzyczasie powinien dojść weteran i wsadzasz mu 23R i 227EŻ i atakujesz przywódcę nr 8 (tylko żeby poszedł później niż ponury na nr7). Jak wróci weteran to atakuje obóz nr 9 (14R, 13Ł, 1EŻ i 222 Kusz). Następnie atakujesz tym samym składem co poprzednio obóz przywódcy nr 13 po drodze rozwalając nr 12. Jak wróci to ponuremu wsadzasz 20Ł i 180 Kusz i puszczasz na obóz nr 10 a weteranowi wkładasz 23R i 227EŻ i atakujesz obóz przywódcy nr 11. Po powrocie puszczasz ponurego do G5 a weterana do G4. Weteran rozwala przywódcę nr 14, a następnie stawiasz go obok ponurego w G5. Weteranem rozwalasz obóz nr 15 (14R, 13Ł, 1EŻ i 222 Kusz), a następnie wkładasz ponuremu 20 Ł i 180 kusz i rozwalasz tym składem obu przywódców z S6. Gdy ponury rozwali ostatniego przywódcę to od razu wysyłasz weterana pod S9 (G6). Zanim weteran dojdzie na pozycję to ponuremu zdejmujesz kuszników i wysyłasz jak najbliżej weterana. Weteranowi wkładasz 17R i 233EŻ i rozwalasz obóz nr 18. Następnie wkładasz weteranowi (14R, 13Ł, 1EŻ i 222 Kusz) i puszczasz na obóz nr 19, a zaraz po nim puszczasz ponurego z 28R i 172EŻ na przywódcę nr.20. Weteran wróci pierwszy i wysyłasz go jak najbliżej S8 (G7), a ponury jak wróci to przestaw go jak najbliżej weterana. Tym samym składem co poprzednio (14R, 13Ł, 1EŻ i 222 Kusz) rozwalasz weteranem obóz nr 21. jak ponury się rozpakuje to od razu lecisz 28R i 172EŻ na przywódcę nr 22. Jak ponury rozwali przywódcę to przestawiasz weterana jak najbliżej S7 a w międzyczasie zdejmujesz ponuremu EŻ i przesuwasz go jak najbliżej S7 (na ogół znajduje się bliżej S7 niż weteran). Weteranowi jak dojdzie wkładasz 17R i 233EŻ i puszczasz na obóz nr 23. jak wróci to wkładasz ponuremu 28R i 172EŻ i rozwalasz obu przywódców w S7. Jak rozwali ostatniego przywódcę to wysyłasz weterana jak najbliżej S4 i rozwalasz nim obóz nr 26 (14R, 13Ł, 1EŻ i 222 Kusz), a następnie przywódcę nr 27 (28R i 222EŻ). Jest to koniec przygody, ale zanim ją zakończysz to ponuremu wkładasz 20Ł i 180 kuszników, a weteranowi 227EŻ i 23R. Pozostaje również jeden zwykły generał którego nie odesłałeś i wkładasz mu resztę kuszników, łuczników, rekrutów i elitarnych żołnierzy (6 powinno być). gdy przygoda się zakończy to odpalasz od razu kolejną i wysyłasz z wojskiem tych 3 generałów (200R, 200R, 150Ł i 20R) co poprzednio odesłałeś na początku poprzedniej przygody. Jak wrócą weteran i ponury to od razu ich wysyłasz na kolejną przygodę i w ten sposób docierają na miejsce razem z e zwykłymi generałami. W tym samym czasie na wyspę powinien wrócić generał z resztką wojsk z poprzedniej przygody. Wysyłasz go od razu na nową . W ten sposób zaczynasz cały cykl od nowa.
Jeżeli jest osoba spełniająca powyższe warunki z poziomem 36-40 to tam gdzie wysyła się 28R daje 30R i odpowiednio mniej żołnierzy, a tam gdzie 17R daje 18R.
Wiem, że trochę długie, ale mi pozwoliło znacznie przyspieszyć robienie przygód, a po 1-2 przygodach robi się to na pamięć Wcześniej robiłem 4 a teraz 6 dziennie
Mogłem się gdzieś machnąć, ale jestem po całym dniu robienia KŚ lekko zjechany więc wybaczcie i poprawcie w razie czego
PS. wiem, że można gdzieniegdzie zaoszczędzić po 1 rekrucie, ale jest to max bezpieczna wersja ataku.
PS 2 Jeżeli generał z 50 kusznikami i 6EŻ lekko się spóźni to można skład 14R, 13Ł, 1EŻ, 222Ku zastąpić składem 14R, 13Ł, 43EŻ, 180Ku
Ostatnio edytowane przez Fingon ; 13.12.2012 o 22:44
Ukończonych Końców Świata - 50
tak ale trzeba się liczyć z stratami około 20 do 30ż. na większych obozach
ciekaw jestem gdzie bo przeliczałem wszystko również dla żołnierzy i było ok
Ukończonych Końców Świata - 50