Wyspa Piratów
Poziom trudności: 3/10
Czas trwania: 2 dni
Ilość graczy: 1
EXP: 2752
Możliwy drop:
Wersja 250 od 41 poziomu z Kusznikami
Spoiler
Poradnik oparty na poradnikach Poznańczyka (G1, G3), Teer1(G2). Skleiłem je w całość i wykonałem modyfikacje, które pozwalają na wykonanie bloków bez czekania.
Mapa taktyczna:
G1
Spoiler
1.(obóz) (100Ma + 50Og) [249K 1EŻ]
Blok:
A.(obóz) (50Ko + 100Ma) [2R 46E] (min. 6 rund + wygrana + 14 palików = 202,9 sek) lub [54Ż] (min. 5 rund + wygrana + 13 palików = 182,9 sek)
2.(Przywódca) (50Ko + 100Łu + 50Og) [74R 176E] [61-74R] (max 1 runda + wygrana + 20 palików = 96 sek)
Z Ga wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 2
G2
Spoiler
Blok:
B.(obóz) (60Ko + 60Ma + 60No) [2R 58E (min. 6 rund + wygrana + 20 palików = 226 sek) UWAGA! 0,18% szans, że blok zakończy się w 7 rundzie przegraną, co pozostawia tylko 1,1 sekundy rezerwy na poprawne wykonanie bloku
C.(obóz) (40Ko + 40Łu + 40Og) [49E (min. 4 rund + wygrana + 37 palików = 242,1 sek)] lub [55Ż (min. 5 rund + przegrana + 37 palików = 222,1 sek)]
3.(Przywódca) (80Ko + 80Łu + 2PO) [51R 199E] [36-51R] (max. 1 runda + wygrana + 53 palików = 204,9 sek)
Z Gb wysyłamy Generała na obóz B, zaraz po nim z Gc wysyłamy Generała na obóz C, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 3.
G3
Spoiler
4.(obóz) (90Ko + 90Łu) [53R 180E] [37-53R]
5.(las) (100Ko) [23R 99E] [9-23R]
6.(obóz) (30Ko + 100Ma + 40Og] [1.39R 2.1EŻ 249K] [39R]
Blok:
D.(obóz) (100Ko + 70Łu) [56E (min. 5 rund + wygrana + 28 palików = 232,4 sek)] lub [65Ż (min. 4 rundy + wgrana + 28 palików = 219 sek)]
7.(Przywódca) (100Łu + 1ZK + 70Og + 10PO) [1.114R 2.5R 1E 174K 70Ku] [119R] (max. 2 rundy + przegrana + 1 runda + wygrana + 47 palików = 205,1 sek)
Mapa często płata figla i wydaje się, że na G1 i nie ma miejsca. Rozwiązaniem jest ustawianie generałów zaczynając od Gd następnie G1 i na końcu W. Jeśli miejsce dla weterana nie odblokuje się, to ustawiamy jak w alternatywnej mapie
Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z G1 i W wysyłamy Szłoma i Weterana na obóz 7
Mapa alternatywna
Spoiler
D.(obóz) (100Ko + 70Łu) [56E (min. 5 rund + wygrana + 28 palików = 232,4 sek)] lub [65Ż (min. 4 rundy + wgrana + 28 palików = 219 sek)]
7.(Przywódca) (100Łu + 1ZK + 70Og + 10PO) [1.114R 2.5R 1E 174K 70Ku] [119R] (max. 2 rundy + przegrana + 1 runda + wygrana + 49 palików = 211,7 sek)
Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z G1 i W wysyłamy Szłoma i Weterana na obóz 7
Łącznie: [~359R 0-65Ż 257-306E 249K 70Ku] [~301-359R]
Wersja 250 od 48 poziomu z Puszkarzami
Spoiler
Mapa taktyczna:
G1
Spoiler
1.(obóz) (100Ma + 50Og) [249K 1EŻ]
Blok:
A.(obóz) (50Ko + 100Ma) [2R 46E] (min. 6 rund + wygrana + 14 palików = 202,9 sek) lub [54Ż] (min. 5 rund + wygrana + 13 palików = 182,9 sek)
2.(Przywódca) (50Ko + 100Łu + 50Og) [74R 1E 150P] [61-74R] (max 1 runda + wygrana (z Puszkarzami) + 20 palików = 86 sek)
Z Ga wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 2
G2
Spoiler
Blok:
B.(obóz) (60Ko + 60Ma + 60No) [2R 58E (min. 7 rund + przegrana + 20 palików = 206 sek)
C.(obóz) (40Ko + 40Łu + 40Og) [49E (min. 4 rund + wygrana + 37 palików = 242,1 sek)] lub [55Ż (min. 4 rund + wygrana + 37 palików = 222,1 sek)]
3.(Przywódca) (80Ko + 80Łu + 2PO) [51R 1E 150P] [36-51R] (max. 1 runda + wygrana (z Puszkarzami) + 53 palików = 194,9 sek)
Z Gb wysyłamy Generała na obóz B, zaraz po nim z Gc wysyłamy Generała na obóz C, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 3.
G3
Spoiler
4.(obóz) (90Ko + 90Łu) [53R 1E 146P] [37-53R]
5.(las) (100Ko) [23R 99E] [9-23R]
Blok:
D.(obóz) (30Ko + 100Ma + 40Og] [1R 62E (min. 5 rund + wgrana + 21 palików = 209,3 sek)]
E.(obóz) (100Ko + 70Łu) [56E (min. 5 rund + wygrana + 35 palików = 255,5 sek)] lub [65Ż (min. 4 rundy + wgrana + 35 palików = 235,5 sek)]
7.(Przywódca) (100Łu + 1ZK + 70Og + 10PO) [99R 1E 150P] [84-99R] (max. 2 rundy + wygrana (z Puszkarzami) + 49 palików = 191,7 sek)
Mapa często płata figla i wydaje się, że na Ge i W nie ma miejsca. Rozwiązaniem jest ustawianie generałów zaczynając od Gd następnie Ge i na końcu W.
Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z Ge wysyłamy Generała na obóz E, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 6
Łącznie: [~300R 0-99Ż 62-119E 249K 150P] [~227-300R]