Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Przygoda - Wyspa Piratów (weteran 250, R, K, E, Ku, trzy bloki bez czekania)

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Przygoda - Wyspa Piratów (weteran 250)

    Wyspa Piratów


    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 2752


    Możliwy drop:


    Wersja 250 od 41 poziomu z Kusznikami
    Spoiler


    Poradnik oparty na poradnikach Poznańczyka (G1, G3), Teer1(G2). Skleiłem je w całość i wykonałem modyfikacje, które pozwalają na wykonanie bloków bez czekania.

    Mapa taktyczna:



    G1
    Spoiler

    1.(obóz) (100Ma + 50Og) [249K 1EŻ]

    Blok:
    A.(obóz) (50Ko + 100Ma) [2R 46E] (min. 6 rund + wygrana + 14 palików = 202,9 sek) lub [54Ż] (min. 5 rund + wygrana + 13 palików = 182,9 sek)
    2.(Przywódca) (50Ko + 100Łu + 50Og) [74R 176E] [61-74R] (max 1 runda + wygrana + 20 palików = 96 sek)

    Z Ga wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 2


    G2
    Spoiler

    Blok:
    B.(obóz) (60Ko + 60Ma + 60No) [2R 58E (min. 6 rund + wygrana + 20 palików = 226 sek) UWAGA! 0,18% szans, że blok zakończy się w 7 rundzie przegraną, co pozostawia tylko 1,1 sekundy rezerwy na poprawne wykonanie bloku
    C.(obóz) (40Ko + 40Łu + 40Og) [49E (min. 4 rund + wygrana + 37 palików = 242,1 sek)] lub [55Ż (min. 5 rund + przegrana + 37 palików = 222,1 sek)]
    3.(Przywódca) (80Ko + 80Łu + 2PO) [51R 199E] [36-51R] (max. 1 runda + wygrana + 53 palików = 204,9 sek)

    Z Gb wysyłamy Generała na obóz B, zaraz po nim z Gc wysyłamy Generała na obóz C, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 3.


    G3
    Spoiler

    4.(obóz) (90Ko + 90Łu) [53R 180E] [37-53R]
    5.(las) (100Ko) [23R 99E] [9-23R]
    6.(obóz) (30Ko + 100Ma + 40Og] [1.39R 2.1EŻ 249K] [39R]

    Blok:
    D.(obóz) (100Ko + 70Łu) [56E (min. 5 rund + wygrana + 28 palików = 232,4 sek)] lub [65Ż (min. 4 rundy + wgrana + 28 palików = 219 sek)]
    7.(Przywódca) (100Łu + 1ZK + 70Og + 10PO) [1.114R 2.5R 1E 174K 70Ku] [119R] (max. 2 rundy + przegrana + 1 runda + wygrana + 47 palików = 205,1 sek)
    Mapa często płata figla i wydaje się, że na G1 i nie ma miejsca. Rozwiązaniem jest ustawianie generałów zaczynając od Gd następnie G1 i na końcu W. Jeśli miejsce dla weterana nie odblokuje się, to ustawiamy jak w alternatywnej mapie

    Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z G1 i W wysyłamy Szłoma i Weterana na obóz 7

    Mapa alternatywna
    Spoiler

    D.(obóz) (100Ko + 70Łu) [56E (min. 5 rund + wygrana + 28 palików = 232,4 sek)] lub [65Ż (min. 4 rundy + wgrana + 28 palików = 219 sek)]
    7.(Przywódca) (100Łu + 1ZK + 70Og + 10PO) [1.114R 2.5R 1E 174K 70Ku] [119R] (max. 2 rundy + przegrana + 1 runda + wygrana + 49 palików = 211,7 sek)

    Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z G1 i W wysyłamy Szłoma i Weterana na obóz 7



    Łącznie: [~359R 0-65Ż 257-306E 249K 70Ku] [~301-359R]



    Wersja 250 od 48 poziomu z Puszkarzami
    Spoiler


    Mapa taktyczna:


    G1
    Spoiler

    1.(obóz) (100Ma + 50Og) [249K 1EŻ]

    Blok:
    A.(obóz) (50Ko + 100Ma) [2R 46E] (min. 6 rund + wygrana + 14 palików = 202,9 sek) lub [54Ż] (min. 5 rund + wygrana + 13 palików = 182,9 sek)
    2.(Przywódca) (50Ko + 100Łu + 50Og) [74R 1E 150P] [61-74R] (max 1 runda + wygrana (z Puszkarzami) + 20 palików = 86 sek)

    Z Ga wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 2


    G2
    Spoiler

    Blok:
    B.(obóz) (60Ko + 60Ma + 60No) [2R 58E (min. 7 rund + przegrana + 20 palików = 206 sek)
    C.(obóz) (40Ko + 40Łu + 40Og) [49E (min. 4 rund + wygrana + 37 palików = 242,1 sek)] lub [55Ż (min. 4 rund + wygrana + 37 palików = 222,1 sek)]
    3.(Przywódca) (80Ko + 80Łu + 2PO) [51R 1E 150P] [36-51R] (max. 1 runda + wygrana (z Puszkarzami) + 53 palików = 194,9 sek)

    Z Gb wysyłamy Generała na obóz B, zaraz po nim z Gc wysyłamy Generała na obóz C, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 3.


    G3
    Spoiler

    4.(obóz) (90Ko + 90Łu) [53R 1E 146P] [37-53R]
    5.(las) (100Ko) [23R 99E] [9-23R]

    Blok:
    D.(obóz) (30Ko + 100Ma + 40Og] [1R 62E (min. 5 rund + wgrana + 21 palików = 209,3 sek)]
    E.(obóz) (100Ko + 70Łu) [56E (min. 5 rund + wygrana + 35 palików = 255,5 sek)] lub [65Ż (min. 4 rundy + wgrana + 35 palików = 235,5 sek)]
    7.(Przywódca) (100Łu + 1ZK + 70Og + 10PO) [99R 1E 150P] [84-99R] (max. 2 rundy + wygrana (z Puszkarzami) + 49 palików = 191,7 sek)
    Mapa często płata figla i wydaje się, że na Ge i W nie ma miejsca. Rozwiązaniem jest ustawianie generałów zaczynając od Gd następnie Ge i na końcu W.

    Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z Ge wysyłamy Generała na obóz E, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 6


    Łącznie: [~300R 0-99Ż 62-119E 249K 150P] [~227-300R]



    Ostatnio edytowane przez SrolusIII ; 02.07.2013 o 18:49

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    96
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ostatnio kilka razy przechodziłem wyspę kombinując z blokiem obozu oznaczonego przez ciebie nr.3 i muszę stwierdzić,że podany przez ciebie skład wojska jest niewystarczający.
    G3 maszeruje do obozu 3 ok.72.6 sek. +/- 1 sek. W maszeruje na swój cel 178,2 +/- 1 sek. Walka i niszczenie obozu trwa 30 sek.
    178,2+30 = 208,2 - 72,6 = 135,6 -> tyle minimum powinien trwać blok
    Opóźnienia w wysyłaniu generałów spowodowane lagami pomijam.

    Tymczasem:
    a) blok 57 Eż :


    b) blok 1R 4Ż 54Eż :


    c) blok 66Ż :



    Tak więc mają odpowiednio 8% (176/2200), 1.13% (25/2200) i 15.9% ((18+22+312)/2200) szans na zakończenie się zanim weteran pokona obóz 4.

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wojcimierz, dziękuję za Twoje uwagi. Prawdę mówiąc nie wykonywałem takich wyliczeń, bo nie wiem jak. W każdym bądź razie opcję a testowałem i 10 na 10 razy zakończyła się sukcesem. Zakładam, że skoro wykonałeś te wyliczenia, będziesz potrafił
    1. Czy walka trwająca sześć rund zakończona zwycięstwem trwać będzie dłużej od walki również sześcio rundowej, ale zakończonej porażką?
    2. Ile trwa runda walki zwykłego generała, a ile wetka?
    3. Jak liczysz czas potrzebny na przejście generała z punktu A do B (zakładam, ze to stała wartość)?

    W razie czego na ten moment zmieniłem skład wspomnianego bloku, tak że teraz nie ma porażki w sześciu rundach.
    Ostatnio edytowane przez SrolusIII ; 09.12.2012 o 23:03

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    96
    Serwer
    Słoneczny Gród
    ad.1. Tak. Walka 6 rundowa zakończona porażką trwa po prostu 6 rund. Po walce zakończonej zwycięstwem następuje niszczenie obozu - co w sumie także przedłuża blok. Jeśli generał atakujący zwycięży to walki blokujących pomimo iż zaczęli niszczyć obozy także pozostają nierozstrzygnięte. Wróg znika a wojsko z bloków wraca całe i zdrowe.

    ad.2. Dla generała z tawerny 1 runda wynosi 20 sek. Pozostali (weteran,doświadczony,szlom,ponury) 1 rundę walczą połowę krócej czyli 10 sek. Nie zaobserwowałem aby czas rundy zależał od czegokolwiek innego. Skład naszej armii, armii wroga,rodzaj obozu - runda to runda.
    Natomiast czas niszczenia bywa różny. Oczywiście wieże,fortece itp. niszczy się dłużej ale także czas dla takich samych obozów bywa zmienny. Zwykły generał niszczy zwykły obóz czasami 20 a czasami 40 sekund (szybcy generałowie odpowiednio 10 i 20 sek.). I to niezależnie czy to obóz łatwy,średni czy trudny. Nie wiem jaka jest zależność.

    Na wyspie piratów wszystkie obozy są po walce niszczone 40 sekund. Trochę ciężko to zmierzyć dokładnie ale łatwiej wydedukować.

    Poniższe czasy dotyczą generała zwykłego (z tawerny).

    nr. obóz /czas walki /czas paska - rundy/czas walka+niszczenie

    1. łatwy /44/36 - 2 - 80
    2. łatwy /24/36 - 1 - 60
    3. przyw. /45/35 - 2 - 80
    4. łatwy /25/35 - 1 - 60
    5. łatwy 26/34 - 1 - 60
    6. przyw. 24/36 - 1 - 60
    7. łatwy 44/36 - 2 - 80
    8. las
    9. łatwy 1. - 19/brak - 1
    9. łatwy 43/37 - 2 - 80
    10. łatwy 24/36 - 1 - 60
    11. przyw. 1. 41/brak - 2
    11. przyw. 2 . 43/37 - 2 - 80

    Tak więc mierzenie czasu samej walki i samego paska niszczenia jest mało precyzyjne ale całości już dokładniejsze. Skoro 1 runda i zwycięstwo trwa 60 sek a 2 rundy i zwycięstwo 80 sekund to wychodzi 1 runda = 20 sek. a niszczenie 40 sek.
    Dla potwierdzenia przeprowadziłem kilka ataków testowych bez wygrywania. 2 rundy i przegrana = 40 sek. 3 rundy i przegrana = 60 sek.

    ad.3. Czas przejścia 1 pola (czy też odległości pomiędzy dwoma palikami) wynosi ok. 3.3 sek. Można to zmierzyć w prosty sposób puszczając generała na długi dystans na wyspie przygody lub na własnej, gdzie generał ma tą samą prędkość a nie jak mylnie podają niektórzy prędkość osadnika (2sek.)
    1 runda zwykłego genka = 20 sek. dzielone na 3.3 = prawie dokładnie 6 palików.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dodałem linki do symulatora dla każdego składu

  6. #6
    Osadnik Awatar Divenire
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowy Świat
    W pierwszym bloku po wypuszczeniu blokującego trzeba odczekać kilka sekund bo gdy puszczam jednego po drugim to przechwytuje atakującego.

    Bloki w g2 złe. Zabrakło kilku sekund oba bloki nie weszły. Gdyby Weteran był bliżej ustawiony to moze by weszło. Straciłem jakies 120Ż. Do poprawy
    Ostatnio edytowane przez MOD_Yoshi ; 12.02.2013 o 12:47
    ------------------------------------------------FORZA JUVE------------------------------------------

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wyspę z tymi ustawieniami zrobiłem kilkadziesiąt razy i nie miałem problemów. Jutro postaram się sprawdzić i umieścić w poradniku bezpieczeństwo bloków.

    @Divenire, sprawdziłem bloki, które Ci nie wyszły były w pełni bezpieczne (sprawdź dodane czasy w poradniku). Natomiast w G3 jeśli Gd i G1 wyszli jednocześnie i do tego jeszcze trafił się lag, to niestety ale G1 mógł zmienić cel. Ustawienie w bloku skorygowane, teraz blok jest w pełni bezpieczny.
    Ostatnio edytowane przez SrolusIII ; 24.02.2013 o 22:15

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Nowa Ziemia
    - dodano własną mapę
    - skorygowano blok G3 dla 41+
    - dodano wersję dla 48+
    - dodano czasy bloków w obu wersjach

    - poprawiono nazwy obozów w G2 (dzikuję KrzychO_O )
    Ostatnio edytowane przez SrolusIII ; 25.02.2013 o 20:37

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.