Uratuj wieczerzę wigilijną 2012
Poziom trudności: 4/10 - przygoda dla graczy o lvl 36+
Czas trwania: 2 dni
Ilość graczy: 1
EXP: 4890
MAPA TAKTYCZNA
W czerwonych kółkach zaznaczone są atakowane obozy, w czarnych kółkach pozycje garnizonu (szczegół poniżej na screenach). Z ustawienia garnizonu 1 atakujemy obóz 1, z ustawienia garnizonu 2 atakujemy obozy 2a i 2b, z ustawienia garnizonu 3 atakujemy obozy 3,4 i 5. Poradnik opracowany w oparciu o serwer testowy, wszystkie bloki oraz ataki wykonujemy na własną odpowiedzialność
Jeśli nie zależy nam na punktach doświadczenia można z ustawienia garnizonu 2 atakować obozy 3,4 i 5 (według xTrebus)
weteran 250 z puszkarzami
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 36R 1EŻ 213K (36R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 215EŻ (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 16R 1EŻ 82K 151Ku (16R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 183EŻ (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 33R 1EŻ 206K 10Pu (33R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 43R 207EŻ (43R)
Potrzebne wojsko - 194R 42Ż 207EŻ 213K 151Ku 10Pu (194R) lub bez bloku 229R 215EŻ 213K 151Ku 10Pu (229R)
weteran 250 z elitarnymi
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 36R 1EŻ 213K (36R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 215EŻ (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 16R 1EŻ 82K 151Ku (16R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 183EŻ (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 34R 1EŻ 200K 15Ku (34R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 43R 207EŻ (43R)
Wojsko - 194R 42Ż 207EŻ 213K 151Ku (194R) lub bez bloku 229R 215EŻ 213K 151Ku (229R)
weteran 250 z kusznikami
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 36R 1Ż 213K (36R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 215Ż (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 16R 1Ż 82K 151Ku (16R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 183Ż (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 34R 1Ż 200K 15Ku (34R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 47R 203Ż (47R)
Wojsko - 198R 215Ż 213K 151Ku (198R) lub bez bloku 233R 215Ż 213K 151Ku (233R)
weteran 250
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 36R 1Ż 213K (36R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 215Ż (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 22R 1Ż 20K 207DŁ (22R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 183Ż (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 34R 1Ż 215K (34R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 47R 203Ż (47R)
Wojsko - 204R 215Ż 213K 207DŁ (204R) lub bez bloku 239R 215Ż 213K 207DŁ (239R)
generał 200 z puszkarzami
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 45R 1EŻ 133K 21Pu (45R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 165EŻ (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 24R 1EŻ 15K 160Ku (24R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 133EŻ (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 43R 1EŻ 115K 41Ku (43R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 67R 133EŻ (67R)
Wojsko - 246R 42Ż 133EŻ 133K 160Ku 21Pu (246R) lub bez bloku 281R 165EŻ 133K 160Ku 21Pu (281R)
generał 200 z elitarnymi
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 46R 1EŻ 133K 20Ku (46R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 165EŻ (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 24R 1EŻ 15K 160Ku (24R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 133EŻ (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 43R 1EŻ 115K 41Ku (43R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 67R 133EŻ (67R)
Wojsko - 247R 42Ż 133EŻ 133K 160Ku (247R) lub bez bloku 282R 165EŻ 133K 160Ku (282R)
generał 200 z kusznikami
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 46R 1Ż 133K 20Ku (46R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 165Ż (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 24R 1Ż 15K 160Ku (24R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 133Ż (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 43R 1Ż 115K 41Ku (43R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 71R 129Ż (71R)
Wojsko - 250R 133Ż 133K 160Ku (250R) lub bez bloku 285R 165Ż 133K 160Ku (285R)
generał 200
1. 60 Łotr 40 Fanatyk (przywódca) - 46R 1Ż 123K 30DŁ (46R)
2a. 60 Rekrut 70 Jeździec Mroku - blok 42Ż lub 35R 165Ż (35R)
2b. 50 Łotrzyk 1 Śmierdziel 50 Thrall (przywódca) - 40R 1Ż 159DŁ (40R)
3. 40 Łotr 30 Łowca 50 Konny - 67R 133Ż (67R)
4. 20 Łotrzyk 60 Kultysta 40 Nomada - 49R 1Ż 150K (49R)
5. 70 Włócznik konny 70 Karl 1 Croaker (przywódca) - 71R 129Ż (71R)
Wojsko - 272R 133Ż 150K 159DŁ (272R) lub bez bloku 307R 165Ż 150K 159DŁ (307R)
G1
G2
W przypadku bloku puszczamy generała blokującego z 2a na obóz 2a, zaraz po nim generała 2b na obóz przywódcy 2b. Jeśli nie blokujemy oba ataki przeprowadzamy z pozycji generała 2b
G3
wersja bloku opracowana przez blackXul
Jeżeli zniszczymy obozy z G2 to nie trzeba niszczyć obozu 4, wystarczy go zablokować 1R przy ataku na obóz 5
Obozy ustawiamy tak:
Blok: 1R
Atak: według poradnika
Wysyłamy blok, a następnie atak