Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Jak łatwo stracić konto

  1. #1
    xarelto

    Jak łatwo stracić konto

    Robiłem przygodę ("wyspa piratów"- moja pierwsza przygoda po podbiciu wyspy), aż w pewnym momencie przy próbie wejścia na mapę przygody zaczęło mnie wywalać z gry z komunikatem że "wystąpił błąd w tym obszarze".
    Napisałem w tej sprawie do supportu, który potrafił tylko doradzić czyszczenie cache'a (co zresztą wcześniej robiłem, łącznie z próbami na innych przeglądarkach).
    Następnie support stwierdził że niestety nic nie mogą zrobić, i kazali mi czekać aż minie czas przygody.
    Jak się skończyla przygoda, okazało się że w ogóle nie mogę wejść na swoją wyspę, wywala mnie zaraz po zalogowaniu.
    Kolejny mail do supportu i kolejna rada: czekać do przerwy technicznej w dn. 12/13.09.12.
    No to poczekałem. I co? Kopytko. Przerwa się skończyła, a mnie jak wywalało z gry po zalogowaniu, tak dalej wywala.
    Napisałem oczywiście kolejnego maila do supportu i dzisiaj dostałem odpowiedź:

    "Uprzejmie informuję, iż niestety po skontaktowaniu się z działem technicznym nie będzie możliwe odzyskanie Twojego konta.
    Jeżeli chcesz kontynuować grę możemy Cię wspomóc surowcami, które zostaną przesłane na Twoje nowo utworzone przez Ciebie konto.
    Należy najpierw usunąć obecne konto po czym można założyć nowe i z nowego konta proszę przesłać wiadomość po czym na Twoje nowe konto przelejemy surowce, które Cię wspomogą"

    No i teraz mam dylemat czy chce mi się jeszcze raz bawić w robienie wszystkiego od początku, czy dać sobie spokój.
    Maila piszę "ku przestrodze", szczególnie tym którzy mają wysokie levele, że pewnego dnia może się okazać że zaczynacie od pierwszego

  2. #2
    Osadnik Awatar Scrool
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    127
    Serwer
    Słoneczny Gród
    O zgrozo straszne co Ciebie spotkało , ja chyba bym zrezygnował ale bym sprawdził co dział techniczny chce tobie zaproponować w ramach rekompensaty.

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    91
    Serwer
    Nowy Świat
    Jeśli nie masz rodziny i przyjaciół to możesz rozważyć próbę od nowa.

  4. #4
    Osadnik Awatar Unkown
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowy Świat
    Muszą mieć jakiś backup serwera dzięki, któremu będą mogli przywrócić stan poprzedni po większej awarii. Nie wierze, że czegoś takiego nie posiadają bo w momencie kiedy zjara się serwer zostali by z tysiącami graczy na głowie, rządnych dostępu do swojego konta. Działaj w tym kierunku i nie daj się spławiać propozycją gry od początku czyli de facto propozycją, która z ich strony nie wymaga poświęcania czasu na rozwiązanie problemu.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    nie ma żadnego backupu serwer padnie to padnie życie, a o graczy nie maja co się martwic bo nie mogą wnosić żadnych roszczeń, przeczytaj dokładnie regulamin

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    91
    Serwer
    Nowy Świat
    Stwierdzenie, że producent Settlersów nie martwi się o graczy jest okrutne, niesprawiedliwe i krzywdzące.

    Otóż martwi się... i to bardzo. O tych, którzy nie wpłacają pieniędzy... Martwi się też o tych, którzy mają 50 level i zgłaszają problemy.

  7. #7
    daveandnokia
    Żadna rekompensata nie zwróci ci tego, co miałeś na własnej wyspie. Budynki, które można było zdobyć w czasie eventów i inne nagrody, twoje zakupy przez klejnoty, bo na różne rzeczy człowiek wydawał, czy to na patenty czy też na coś innego. Ja bym sobie nie dał ot tak pluć w twarz, walczył do końca... ja też w sumie miałem podobny problem, ale inaczej się skończył. Zacząłem przygodę w środę, a w czwartki zawsze są konserwacje. I tu du**, nie mogę się zalogować, sektor jakiś uszkodzony. Support coś tam działa, przeczekałem tydzień do nastepnej konserwacji i mogłem się zalogować Pamiętam, że miałem 32 lvl już, także nerwy mnie puszczały, już tak daleko człowiek zaszedł, ledwo co mogę usiąść przed kompem na 2 godziny, a tu masakra. I jakby mi od nowa kazali grać - zrezygnowałbym, choć jeszcze bym próbowałbym ratować sytuację pisząc do nich. Zapytasz, jaką rekompensatę dostałem za zniknięcie przygody oraz tydzień wolnego od gry? Najbardziej ucieszyłem się z 1000 mapek, mogłem sobie kupić przygody i to nie jedną. I z klejnotów, chyba 350 dostałem. I za każdej rzeczy dostałem po 800-1000 sztuk danej rzeczy jak na mój poziom potrzebny. Więc nie poddawaj się, tylko walcz!

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    106
    Serwer
    Słoneczny Gród
    To jest kpina, drwina z człowieka, który testuje wersję beta, poświęcając swój cenny czas i często własne pieniądze. Utrzymując w ten sposób administrację i support. I kolejny przykład na to, że wysłanie problemu do polskiego supportu jest jak wrzucenie tematu do kosza.

    Wyślij tu: info@bluebyte.de <> account.support@thesettlersonline.com w wersji niemieckojęzycznej, anglojęzycznej. Powinno pomóc.

    Pozdrawiam wszystkich miłych ludzi

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Mam nadzieję, że zobaczy to Xaar i postąpi tak jak należy czyli jeśli odzyskanie konta jest niemożliwe to niech zrobią mu nowe konto i postawią wszystko tak jak miał + level... Jeszcze nigdy w życiu nie spotkałem się z tak absurdalną decyzją, która podważa powagę ubisoftu...

    Swoją drogą to chyba jest praca działu technicznego a dla nich nie powinno być takiej opcji jak "nie da się".... bo akurat w takiej grze wszystko się da odzyskać lub wbić szybko od nowa mając dostęp do bazy danych...

    Co z tego, że dadzą Ci surowce jak po wbiciu załózmy 40 poziomu (czyli zainwestowania mnóstwa czasu w przygody) znów może Cię zbugować a odpowiedź będzie taka sama... huh.... No comment.
    Ostatnio edytowane przez WiosennyŁowca ; 16.09.2012 o 01:38

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    xarelto z tego co pisałeś to cały czas masz problem i cie wywala po zalogowaniu.
    A czy sprawdzałeś zalogowanie się na innym kompie? Ja już raz słyszałem że u jednej pomogło tylko przeinstalowanie systemu.

    Niestety uroki tej gry, które ciężko spotkać w innych grach.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.