Poziom trudności: 8/10
Czas trwania: 8 dni
Ilość graczy: 3
EXP: 27.482
Witam. Przedstawiam poradnik do Wiktora Podstępnego. Postanowiłem go stworzyć, ponieważ miałem problemy z blokami z innych poradników. Ten poradnik nie powinien zawierać żadnych błędów w blokowaniu, jeśli się takie pojawią, od razu będę je poprawiać.
Przygodę zaczynamy w "Strefie lądowania 1" lub w "Strefie lądowania 2". Przestawiamy nasze garnizony do
G1, z tego miejsca atakujemy obozy 1 i 2, po tym blokujemy obozy A i B i atakujemy obóz 3.
Wszystkie mapki bloków zamieszczam poniżej. Przemieszczamy wojsko w pozycję
G2. Z tej pozycji blokujemy obozy C i D atakując obóz 4. Po udanym bloku atakujemy obóz 5.
Nie przez przypadek zostawiłem obóz 12, jest zostawiony po to, aby wojsko znajomych nie musiało przechodzić przez całą wyspę (co zajmuje sporo czasu), aby zaatakować obóz u góry mapki, tylko po wylądowaniu móc szybko zaatakować pierwszy obóz i dostać loota z tej przygody. Z pozycji
G3 blokujemy obóz E i F i atakujemy obóz 6. Przemieszczamy wojsko w pozycję
G4, atakujemy pułapkę- obóz 7, oraz blokujemy obóz G i atakujemy obóz 8. Z pozycji
G5, atakujemy obozy 9, 10, 11. Po udanym ataku przenosimy wojsko w pozycję G5 i po ataku znajomych, konczymy przygodę atakując obóz przywódcy- nr.12.
Przykład:
(1Śm + 100Ło + 80Op) [67R + 1EŻ + 130K + 52Pu (67R)]
Oznacza to, że w obozie znajduje się 1 Śmierdziel, 100 Łotrów i 80 Oprychów. Na pokonanie obozu potrzeba 67 Rekrutów, 1 Elitarny Żołnierz, 130 Konnych i 52 Puszkarzy, przy maksymalnej stracie 67 Rekrutów.
G1
1(obóz): (50Łr + 50Ha + 50Ło)[89R + 1EŻ + 160Pu (89R)]
2(obóz): (100Ło + 50Op)[37R + 1EŻ + 192K + 20Ku (37R)]
A (blok):[99EŻ + 4K]
B (blok): [2R + 20Ż + 145K]
3(przywódca): (1JB + 100Ha + 99Op) [122R + 1EŻ + 127Pu (122R)]
G2
C (blok): [80EŻ + 85K]
D (blok): [125Ż + 10K]
4(przywódca): (1JB + 50Ha + 60Ło + 80Op) [1.60R, 2. 72R + 1EŻ + 107K + 70Ku (132R)]
5(przywódca): (1JB + 100Ha + 99Op) [122R + 1EŻ + 127Pu (122R)]
G3
E (blok): [20O + 40Ż + 140K]
F (blok): [125Ż]
6 (przywódca): (1JB + 1Śm + 100Ha + 90Op) [119R + 1EŻ + 130Pu (119R)]
G4
7 (pulapka): (100 W) [5R + 100EŻ (5R)]
G (blok): [46EŻ + 146K]
8 (przywódca): (1Że + 40Ha + 155Op)[8R + 90Ż + 1EŻ + 151Pu (8R + 89Ż)]
G5
9 (obóz): (80Ha + 40Ło + 80Op) [110R + 1EŻ + 139Pu (110R)]
10 (obóz): (1Śm + 100Ło + 80Op) [67R + 1EŻ + 130K + 52Pu (67R)]
11 (przywódca): (1KM + 2Śm + 100Łk + 50Ło) [1. 130R + 120K 2. 54Ż + 1EŻ + 60K + 135Pu (130R + 120K + 54Ż)]
G6
12 (przywódca): (1JB + 100Ha + 99Op) [122R + 1EŻ + 127Pu (122R)]
Razem:
[~1100R + 205K + 20O + 165Ż + 140EŻ +70Ku + 160Pu (~1060R + 143Ż + 120K)]
BLOKI:
PAMIĘTAMY, ŻE BLOKI WYKONUJEMY ZWYKŁYM GENERAŁEM!
Blok G1:
Z "Generał- 1" puszczamy blok na obóz A, gdy dojdzie do kółka- puszczamy blok z "Generał- 2" na obóz B, gdy dojdzie do tego samego miejsca puszczamy weterana na obóz 3.
Blok G2:
Z "Generał-1" puszczamy blok na obóz C, 4sekundy później puszczamy "Generała-2" na obóz D, gdy "Generał-2" wejdzie w kółko, puszczamy "Generała-3" i Weterana na obóz 4.
Blok G3:
Z "Generał-1" puszczamy blok na obóz E, gdy dojdzie do żółtego kółka puszczamy drugi blok z "Generał-2" na obóz F, gdy "Generał-2" dojdzie do pomarańczowego kółka, puszczamy Weterana na obóz 6.
Blok G4:
Z "Generał" puszczamy blok na obóz G, gdy dojdzie do kółka, atakujemy Weteranem obóz 8.
Możliwy drop:
Oznaczenie jednostek:
[R]- rekrut
[K]- konny
[0]- ochotnik
[Ku]- kusznik
[EŻ]- elitarny żołnierz
[Ż]- żołnierz
[Pu]- puszkarz
[Łr]- Łotr
[Ha]- Hajduk
[Ło]- Łowca
[Op]- Oprych
[JB]- Jednooki Bert
[Śm]- Śmierdziel
[W]- Wilk
[Że]- Żelaznozębny
[KM]- Krwawa Maryna