[Poradnik] Przygoda - Czarni rycerze
Poziom trudności: 9/10
Czas trwania: 8 dni
Ilość graczy: 3
EXP: 19465
Wymagany lev: 42+
Jak znaleźć: odkrywca(0,6% szans na znalezienie - krótkie poszukiwania, 2,6% szans na znalezienie - długie poszukiwania), sklep- 300 fragmentów map, 495 klejnotów.
Możliwy Drop:
Witam jest to mój pierwszy poradnik mam nadzieje że przypadnie wam do gustu. Na początku chciałbym napisać że jest on skierowany do osób które zaczynają swoją przygodę z Czarnymi Rycerzami, dla tych którzy boją się robić bloki lub dla tych co mają lagi w grze. W poradniku podane są maksymalne straty w rzeczywistości wygląda to dużo bardziej obiecująco chyba że ktoś ma pecha.
Uwaga!: Atakując obóz 11 wysyłamy generała na obóz 12, po wygranej bitwie zaznaczamy odwrót.
Na początek dodaje wersje z Weteranem 250+ kusznicy. W późniejszym czasie powstaną poradniki z generałem 200 i Wyborowymi łucznikami.
Każda symulacja walki została przeprowadzona 2000 razy by upewnić się co do strat.
Poradnik powstał przy pomocy gracza o nicku DJ_pietras za co bardzo dziękuje.
Przykład:
(100O+100WŁ) -
[100R+110K+40Ku](99R)
Oznacza to że w Obozie który zamierzamy zaatakować znajduje się 100 Ochotników i 100 Wyborowych Łuczników, Do ich pokonania będziemy potrzebować 100 Rekrutów, 110 Konnych i 40 Kuszników a straty wojsk naszego generała to maksymalnie 99 Rekrutów.
Weteran 250+ kusznicy
Generał 200 + Ochotnicy+Kusznicy
Oznaczenie jednostek:
[R]- rekrut
[O]- ochotnik
[K]- konny
[Ku]- kusznik
[EŻ]- elitarny żołnierz
[Ż]- żołnierz
[Ł] - łucznik
[WŁ]- wyborny łucznik
[P]- puszkarz
[SR]- Sir Robin
[WB]- Wielka Berta