Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: [Poradnik] Przygoda - Mroczne Bractwo

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    45
    Serwer
    Nowa Ziemia

    [Poradnik] Przygoda - Mroczne Bractwo

    Witam Wszystkich

    Dzisiaj rozpocząłem bardzo trudną przygodę, a raczej okupioną w duże straty. Ponad 1000 konnych na ostatni atak składający się z 6 fal jest mega wyczynem. Swoją wiedzę oparłem na poradniku SidV a layout poradnika wg Hoovera i Poznańczyka. SidV nie opracował wersje dla Weterana, dlatego mój poradnik jest właśnie dla niego. Przyjmę każdą krytykę i będę starał się poradnik aktualizować i poprawiać zgodnie z Waszymi uwagami.

    Informacje o przygodzie:

    Poziom gracza: 42+
    Poziom trudności: 9/10
    Czas trwania: 8 dni
    Ilość graczy: 3
    EXP: 51978 (12276)
    Koszt zakupu: Odkrywca lub sklep – 495 kryształów




    „Mroczne Braterstwo” to przygoda w której chyba najwięcej tracimy jednostek. Ale drop nam to znakomicie wynagrodzi. Bardzo duża ilość granitu, szanse na armaty czy miecze demanscjańskie, 7500 napitku, do tego 0,1% szansy na extra 8 slot oraz najciekawsze ze wszystkiego to wieża który pomieści 100 osadników. Pomnik też jest fajną ozdobą. No i oczywiście mnóstwo doświadczenia ponad 50 tysięcy.

    Możliwy Drop:



    Mój Drop:



    Kompozycje armii oparłem na: Rekrutach, Konnicy, Żołnierzach i Wybornych Łucznikach. Nie posiadam jeszcze Kuszników, którzy na pewno zniwelowali by straty. Wykorzystałem także Generała Weterana, po evencie Wielkanocnym pewnie większość już osób go posiada.
    Doświadczenie jakie uzyskujemy po eliminacji obozów nieprzyjaciela wg poniższej mapki taktycznej to: 12276. Dlaczego jest niższe od maksymalnej? Ponieważ pomijamy dużo przywódców. Taka przygoda jak ta, jest robiona raczej po drop jak i po unikatową rzecz jaką jest wieża. A doświadczenie jest drugorzędne. Lepiej jest poświecić jednostki na kolejną przygodę w której możemy dostać kolejny drop i kolejne doświadczenie. Poziom maksymalny w tej grze to 50, który nieuchronnie się zbliża. Dlatego lepiej skupić się na szybkim przejściu tej przygody.



    Obozy oznaczone X –em pomijamy. W tej przygodzie posiadamy 3 strefy lądowania. Głównego naszego generała przesuwamy na pozycję G1. Z której to atakujemy 5 obozów kolejno oznaczonych. Z tym, że aby zaatakować 4 obóz musimy zastosować pewną taktykę. Polega ona na tym, że wysyłamy generała atakując 5 obóz ( przywódcę w tym przypadku ) i gdy dojdzie natrafi na zasięg obronny 4 obozu i automatycznie generał przejdzie atakować 4 obóz. W momencie gdybyśmy zaatakowali 4 obóz bezpośrednio, generał wszedł by w zasięg obozu obok i stracilibyśmy jednostki. Dlatego trzeba atakować 5 obóz. Po wygranej bitwie natychmiast trzeba wycofać armię. Po powrocie do garnizonu atakujemy normalnie 5 obóz.
    Tak ą samą taktykę wykonujemy z obozem 7. Tyle tylko, że obozem do ataku będzie później pomijany obóz oznaczony A. Atakujemy z pozycji G2 na obóz A i obserwujemy jak generał samoczynnie atakuje obóz 7. Po zwycięstwie natychmiast dajemy polecenie Odwrót. Następnie atakujemy kolejne dwa obozy.
    Ostatni obóz jest bardzo wymagający ponieważ składa się z 6 fal.

    Skróty użytych jednostek:

    R – Rekrut
    K – Konny
    Ż – Żołnierz

    Skróty jednostek przeciwnika:

    Ku – Kultysta
    JM – Jeździec Mroku
    Fa – Fanatyk
    SP – Siewca Pożogi
    KMK – Kapłan Mrocznego Kultu
    DD* – Dancing Dervish
    NS* – Night Spawn
    * - nazwy poprawie na polskie podczas powtórnego robienia przygody, ewentualnie prosiłbym Was o nie, ponieważ zapomniałem spisać i muszę posłużyć się angielską nazwą.

    Przebieg bitwy:

    Spoiler


    Przykład: 1 obóz: (100 Ku + 100 Fa) [113R + 136K + 1Ż] [(113)]
    Oznacza to, że w pierwszym obozie jest 100 Kultystów i 100 Fanatyków. Zostało wysłanych 113 Rekrutów i 136 Konnych i 1 Żołnierz, maksymalna strata to 113 Rekrutów

    G1

    1 obóz: (100 Ku + 100 Fa) [113R + 136K + 1Ż] [(113)]
    2 obóz: (80 Ku + 40 JM + 80 Fa) [147R + 103Ż] [(147R)]
    3 obóz: (200 Ku) [125R + 125Ż] [(117R)]
    4 obóz: (75 KMK + 125 JM) [85R + 165Ż] [(85R)]
    5 obóz: (80 Ku + 120 JM) [58R + 192Ż] [(58R)]

    G2

    6 obóz: (50 Ku + 100 JM + 50 SP) [188R + 62K] [(188R)]
    7 obóz: (140 KMK + 60 Ku) [192R 58K] [(192R)]
    8 obóz: (66 KMK + 66 Ku + 66 JM) [121R + 129Ż] [(121R)]

    9 obóz: (2 NS + 66 DD + 66 SP + 66 JM)
    1 fala: [250K]
    2 fala: [200K]
    3 fala: [200K]
    4 fala: [200K]
    5 fala: [200K]
    6 fala: [250Ż]
    Straty z 9 obozu: [(1050K + 160Ż)]

    Razem:

    [1021R + 1050K + 250Ż] [(~1021R + 1050K + 160Ż)]



    Obozy przeciwnika:

    1) 100 Kultysta; 100 Fanatyk
    2) 80 Kultysta; 40 Jeździec Mroku; 80 Fanatyk
    3) 200 Kultysta
    4) 75 Kapłan Mrocznego Kultu; 125 Jeździec Mroku
    5) 100 Kultysta; 100 Jeździec Mroku
    6) 50 Kultysta; 100 Jeździec Mroku; 50 Siewca Pożogi
    7) 140 Kapłan Mrocznego Kultu; 60 Kultysta
    8) 66 Kapłan Mrocznego Kultu; 66 Jeździec Mroku; 66 Kultysta
    9) 2 Night Spawn; 66 Dancing Dervish; 66 Siewca Pożogi; 66 Jeździec Mroku


    Wasze Dropy:

    Link do poradnika autora SidV po angielsku dla wersji z normalnym generałem 200 jednostek:
    http://img542.imageshack.us/img542/7...t10fastrba.jpg

    Pozdrawiam Wszystkich
    Ostatnio edytowane przez Sonne ; 29.05.2012 o 17:51

  2. #2
    Poznańczyk
    Mógł byś napisać, że ta opcja to Szybki Exp, gdyż za całą przygodę dostaję się cztery razy więcej doświadczenia, a straty w rekrutach są, wtedy w granicach 3k.

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    45
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jest napisane pomiędzy moim dropem a mapką taktyczną. Chcesz żebym to bardziej wyróżnił? W tym akapicie też jest wytłumaczenie, dlaczego robimy w ten sposób a nie czyścimy całej wyspy

  4. #4
    Poznańczyk
    Z tego co się dzieje na forum, lepiej jak by to było na czerwono zaznaczone To powinno zlikwidować spam w temacie typu "dlaczego tylko tyle doświadczenia dostałem".
    Połowa osób co korzysta z poradników nie czyta tego co jest pod mapami taktycznymi

    Opis też skróć do prostszego : Atakując obóz 4wysyłamy generała na obóz 5, po wygranej walce wycofujemy generała.


    Wieża wiedźmy ma +100 do populacji.
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 10.05.2012 o 09:54

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    45
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie uważam zbyt dużej potrzeby zmieniać na krótszą wersje, ponieważ jak sam mówisz nikt tego nie czyta. Ludzie korzystają raczej z Mapki taktycznej i czasem tego co się kryje pod spoilerem.

    Co za tym idzie wersja krótsza jest naniesiona na mapke taktyczną w mniejszej ramce .

    Ale pewnie wyróżnię ten opis później, a błąd w opisie wieży już poprawiłem

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Kolonia
    A może zrobicie poradnik na pełny Exp?

  7. #7
    Poznańczyk
    Cytat Zamieszczone przez Sonne Zobacz posta
    7 obóz: (140 KMK + 60 Ku) [100R + 150Ż] [(100R)]
    Mały błąd.
    [205R 45Ż] [(184-205R)]

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    45
    Serwer
    Nowa Ziemia
    O widzę że zacząłeś robić. Na początku znajomi uważali że przygoda śmieć, ale powoli wszyscy się przekonują że ta wieża jest warta zachodu .
    Odnosnie tego obozu to może jeszcze lepszy rozwiązaniem jest.
    [192R 58K] [(192R)] Ale średnio to 177, więc poniżej Twojego minimum

  9. #9
    Poznańczyk
    Robić ją będę na dniach, więc wrzucę tu ustawienie pod kuszników


    G1

    1 obóz: (100 Ku + 100 Fa) [111R + 1EŻ + 138K] [(95-111R)]
    2 obóz: (80 Ku + 40 JM + 80 Fa) [40R + 99Ł + 111Ku] [(40R 85-99Ł)]
    3 obóz: (200 Ku) [99R + 1Eż + 150Ku] [(94-99R)]
    4 obóz: (75 KMK + 125 JM) [85R + 165Ż] [(82-85R)]
    5 obóz: (80 Ku + 120 JM) [50R + 200Ż] [(50R)]

    G2

    6 obóz: (50 Ku + 100 JM + 50 SP) [96R + 154EŻ] [(81-96R)]
    7 obóz: (140 KMK + 60 Ku) [189R + 1Eż + 60K] [(164-189R)]
    8 obóz: (66 KMK + 66 Ku + 66 JM) [120R + 130EŻ] [(109-120R)]

    9 obóz: (2 NS + 66 DD + 66 SP + 66 JM)
    1 fala: [250K]
    2 fala: [200K]
    3 fala: [200K]
    4 fala: [200K]
    5 fala: [200K]
    6 fala: [150Ż + 100EŻ]
    Straty z 9 obozu: [(1050K + 131-150Ż)]

    Razem:

    [~790R + 99Ł + 1050K + 150Ku + 165Ż + 154EŻ] [(~715-790R + 85-90Ł + 1050K + 150Ż)]
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 27.05.2012 o 11:49

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    strata takiej ilości koni poraża :|

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów