Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Poradnik - Przygoda - Azyl Bandytów

  1. #1
    Początkujący Osadnik Awatar frater_Nico
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia

    Poradnik - Przygoda - Azyl Bandytów

    Witam,
    Chciałbym wam przedstawić efekt mojej pracy nad przygodą "Azyl Bandytów". Oto on:

    Przygodę można kupić za 200 fragmentów mapy, prawdopodobnie też można ją znaleźć podczas poszukiwania przygód.

    Poziom trudności: 5/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 9880




    Przygodę rozpoczynamy w strefie lądowania i atakujemy z niej obozy od 1 do 6. Po zniszczeniu obozu 6, przenosimy się w miejsce oznaczone żółtym kółkiem i z niego atakujemy obozy 7 i 8. Następnie przenosimy generała (Weteran) do miejsca oznaczonego białym kółkiem and pozostałymi obozami bandytów, natomiast dwóch generałów blokujących do miejsca oznaczonego białym kółkiem nad strefą lądowania.

    Podane informacje z wykorzystaniem generała weterana.

    1 obóz: (100 ŁO + 100 ŁW) [44R + 1Ż + 155K + 50WŁ (44R)]
    2 obóz: (120 ŁT + 80 ŁW) [115R + 1Ż + 100K + 34WŁ (115R)]
    3 obóz: (100 ŁO + 50 ŁW + 50H) [115R + 135Ż (115R)]
    4 obóz: (80 ŁT + 20 ŁW + 100H) [120R + 130Ż (120R)]
    5 obóz: (150 ŁT + 50 ŁW) [153R + 47K + 50WŁ (152R)]
    6 obóz: (60 OP + 80 ŁW + 50H + 1ŻZ) [1: 100K / 2: 126R + 59K + 65WŁ (126R + 100K)]
    7 obóz: (90 OP + 100 H ) [124R + 126Ż (124R)]
    8 obóz: (100 OP + 50 ŁW + 50H + 1CH) [1: 115K / 2: 100R + 25Ż + 5K + 120WŁ (100R + 23Ż + 115K)]

    Obóz 9 i 10 blokujemy atakując obóz 11.
    9 obóz: (200 ŁT) opcjonalny atak [1: 110R / 2: 125R + 125WŁ (235R)]
    10 obóz: (100 ŁT + 50 ŁW + 50H) opcjonalny atak [170R + 80ŻŁ (168R)]

    11 obóz: (100 ŁT + 100 ŁW +1JB) [1: 50K / 2: 125R + 55K + 70WŁ (117R + 50K)]

    Razem:

    [1024R + 135Ż + 270K + 120WŁ (~1020R + 23Ż + 265K)]

    BLOKOWANIE




    Obozy blokujących generałów ustawiamy w pozycji B1 i B2. Natomiast generała weterana ustawiamy w pozycji A. Wysyłamy generała B1 na obóz 9, gdy dojdzie do miejsca oznaczonego niebieskim kółkiem (głowa konia powinna pokryć się z niebieskim pachołkiem), wysyłamy generała B2 na obóz 10.





    Gdy generał z obozu B2 dojdzie do miejsca oznaczonego na obrazku niebieskim kółkiem, wysyłamy generała A na obóz 11. Precyzja przy tym bloku jest bardzo ważna, ponieważ mamy tylko około 5 sekund o które możemy się pomylić...


    MOŻLIWY DROP:



    MÓJ DROP:


    Ostatnio edytowane przez frater_Nico ; 23.04.2012 o 19:57

  2. #2
    Początkujący Osadnik Awatar frater_Nico
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia
    Jest to mój pierwszy poradnik, więc proszę o wyrozumiałość...
    Wszystkie spostrzeżenia i sugestie mile widziane. Niestety wyjeżdżam dzisiaj z Polski na dwa tygodnie, więc wszystkie poprawki naniosę dopiero po powrocie...

    pozdrawiam

  3. #3
    Początkujący Odkrywca Awatar kazuja
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    363
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jeszcze dodaj ile jakiego wojska potrzeba a poradnik super



    DAJCIE NAM JUŻ PVP BO NUDĄ WIEJE
    REKRUTACJA DO XIII Legionu
    Wymagania: 32 poziom i aktywność

  4. #4
    Poznańczyk
    Fajny poradnik
    Możliwy drop :

  5. #5
    Osadnik Awatar Koxy
    Dołączył
    13.03.2012
    Posty
    40
    Serwer
    Kolonia
    Poradnik spoko jednak strata koni w tej przygodzie jest baaardzo bolesna, ciekaw jestem czy nie dałoby się rozegrać tego w nieco inny sposób.

  6. #6
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    877
    Serwer
    Nowa Ziemia
    raczej nie da rady, zwróć uwagę że masz tych samych bossów co podczas podbicia wyspy i tylko konni atakują najpierw obstawę, reszta jednostek bierze się od razu za bossa.

  7. #7
    Osadnik Awatar Kfiatek6
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Nowy Świat
    A obozu nr 2 nie da sie ominac? Bo nie widac czy to jest przywodca, czy nie. No i przydalaby sie "legenda" do skrotow jednostek oraz jednak opis co sie znajduje w obozach 9 i 10 (nie wszyscy stosuja blokowanie). Poza tym fajny poradnik. Dzieki, na pewno sie przyda

  8. #8
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W spisie potrzebnych jednostek brakuje żołnierzy.
    Obóz 2 wygląda na zwykły. Po co go atakować? Nie powinno już go być kiedy będą blokowanie obozy 9 i 10
    Całkiem nieźle jak na pierwszy poradnik

  9. #9
    Początkujący Osadnik Awatar frater_Nico
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez HOOVER Zobacz posta
    W spisie potrzebnych jednostek brakuje żołnierzy.
    Obóz 2 wygląda na zwykły. Po co go atakować? Nie powinno już go być kiedy będą blokowanie obozy 9 i 10
    Całkiem nieźle jak na pierwszy poradnik
    Obóz 2 nie zniknie, bo obóz jego dowódcy to obóz 11. Trzeba go zlikwidowac bo blok na obóz 9 idzie przez jego teren. Możliwe ze można ten blok puscic od góry, ale jak robilem ta przygodę, to chcialem zrobic obóz 11 w pierwszej kolejności, wiec wyczyscilem 1,2 i 3...

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W takim razie nie prościej było by zostawić obóz 2, rozwalić 9 lub 10 i blokować od drugiej strony tylko jeden obóz?. Próbowałeś blokować od strony weterana? W sumie to nie wiem, łatwo być mądrym jeśli nie zrobiło się tej przygody;]

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.