Zamknięty wątek
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Wątek: Na co najlepiej wydawać klejnoty?

  1. #31
    Osadnik Awatar dellphi
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Czarci Gaj
    Witam, na moje oko najbardziej opłacalne zakupy za klejnoty to tubylczy zwiadowca i akty własności rezydencji (nie zabierają patentów).

  2. #32
    Początkujący Osadnik Awatar frater_Nico
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez dellphi Zobacz posta
    Witam, na moje oko najbardziej opłacalne zakupy za klejnoty to tubylczy zwiadowca i akty własności rezydencji (nie zabierają patentów).
    ciekawy tok rozumowania...
    Rezydencja faktycznie nie zabiera 1 patentu, ale zakup 10 patentów nie dość że nie zabiera miejsca, to nawet daje dodatkowe 10... :P
    Rezydencje warto kupować jak już się kupiło maksymalną ilość patentów...

  3. #33
    Osadnik Awatar Shen
    Dołączył
    22.01.2012
    Posty
    50
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jaka jest maksymalna ilość pozwoleń na budowę?

  4. #34
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Kolonia
    Można kupić 18x 10 pozwoleń, czyli dodatkowo 180 budynków do tego co się dostaje normalnie, chyba więc warto patenty na rezydencje brać, bo potem szkoda wyburzać te za pozwolenia, szczególnie jeśli są rozbudowane. Ja przechodziłem przez to przy niecałych 30 rezydencjach i tylko jedna na 3 lvl-u, pozostałe na drugim, na szczęście to jeszcze mało bolesne.
    A ile będzie max pozwoleń, to chyba ktoś na wyższym poziomie musiałby napisać, za 32 lvl jest +10, a dalej to nie wiem

  5. #35
    Osadnik Awatar Burdajewiczek
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    51
    Serwer
    Nowy Świat
    powyżej 32lvlu dostaje się tylko diamenty 10 pozwoleń na budowę dostajemy wyjątkowo raz przy przechodzeniu z 31 na 32 lvl
    Na początku gry opłaca się za diamenty brac 10 pozwoleń na budynki. Dopiero gdy wykupimy wysztkie wtedy kupować pozwolenie na rezydencje. Zanim wykupisz wszystkie 18 pozwoleń to bedziesz na takim poziomie ze wyburzenia co jakis czas jednej rezydencji nawet nie poczujesz takie moje zdanie Pozdrawiam

  6. #36
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Kolonia
    Ale już wykupiłem 17 i zacząłem oszczędzać pozwolenia, to rezydencje poleciały, no ale jak pisałem, na 2 lul-u bólu nie było, bo bez złota, a i tych pierdół niewiele na 2-gi potrzeba

  7. #37
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj
    pozwolenia ftw!

Zamknięty wątek
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.