Strona 1 z 17 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 164

Wątek: [Poradnik] Przygoda - Mroczni kapłani

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia

    [Poradnik] Przygoda - Mroczni kapłani

    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 2
    EXP: 5975 (solo) lub 3265 (bez podbijania przywódców - solo)









    Na niebiesko oznaczone są obozy które możemy pominąć. Zaoszczędzimy w ten sposób ok. 140 Rekrutów, ale exp będzie mniejszy. Gdy zdecydujemy się je pominąć, przestawiamy garnizon w pozycję "G1" i stamtąd atakujemy obozy 1 i 3. potem wracany do "strefy lądowania" i stamtąd atakujemy obozy A, 7, 8, 9 i 10.
    W normalnym trybie atakujemy obozy w kolejności podanej w opisie.
    Przy obozach 5 i 6 możliwe jest blokowanie (opis jak to zrobić znajduje się niżej). W spisie podany jest atak, gdy nie zdecydujemy się na blokowanie.
    Obozy 3, 4 i 10 atakujemy w dwóch falach.




    Przykład: (60 Ku + 20 KM) [16R + 1Ż + 183K (16R)]
    Oznacza to, że w obozie jest 60 Kultystów i 20 Kapłanów Mrocznego Kultu. Zostało wysłane 16 Rekrutów, 1 żołnierz i 183 Konnych, maksymalna strata to 16 Rekrutów.




    Wersja ze zwykłym generałem (200 jednostek)
    HOOVER

    Spoiler

    G1

    1 (obóz): (60 Ku + 20 KM) [16R + 1Ż + 183K (16R)]
    2 (przywódca): (25 Ku 25 JM + 30 Fa + 10SP) [55R + 145Ż (54R)]


    G2

    3 (przywódca): (40 Ku + 40 JM + 40 MK + 1 AM) [1 fala: 125R / 2 fala: 23R + 1Ż + 44K + 132WŁ (148R)]
    4 (przywódca): (30 JM + 50 Fa + 10 SP) [1 fala: 32R / 2 fala:200K (32R)]


    G3

    5 (obóz): (20 Łot + 10 Ha) [18R + 39Ż (18R)]
    6 (przywódca): (20 Łot + 20 Ha + 20 Łow + 1 Ś) [38R + 100Ż (38R)]


    G4

    7 (obóz): (30 Ku + 40 KM) [5R + 1Ż + 194K (5R)]
    8 (obóz): (30 JM + 30 KM) [32R + 40Ż (32R)]
    9 (obóz): (30 Ku + 20 JM + 10 SP) [30R + 100Ż (27R)]
    10 (przywódca): (40 Ku + 30 KM + 20 JM + 1 BW) [1 fala: 20K / 2 fala: 78R + 1Ż + 41K + 80WŁ (78R + 20K)]




    A (obóz): (15 Mka + 10 Łot) [200K (0)]





    Razem:
    [~450R + 200K + 150Ż + 132WŁ (~449R + 20K)


    Bez podbijania przywódców:
    [~310R + 200K + 150Ż + 132WŁ (~307R + 20K)

    [Thx, selm4k i zamel_78 za wykrycie błędu]




    Wersja z Weteranem (250 jednostek)
    Spil

    Spoiler

    Ja dorzucę wersję ekonomiczną którą można utworzyć na podstawie tego co nam zostaje po podboju wyspy czyli 115WŁ i 5Ż (Rozumiem że większa ilość żołnierzy zmniejsza straty w rekrutach, ale czasem jest to skórka za wyprawkę). WG numeracji Tier1 w obozie 9 i 10 (3 i 10 wg numeracji Hoovera) warto użyć WŁ .
    Moja propozycja cyferki wg mapki Hoovera:

    1. [44R + 6Ż + 200K (12-14R)]
    2. [244R + 6Ż (47-52)]
    3. [115R + 5Ż 115WŁ + 15Ł (99-110R + 1-3Ł)] // tu mnie coś symulator oszukuje, straty wcześniej wykazywał 10-13ł nawet 2Ł wiecej bym dał a mniej R
    4 [1: 32R 2: 200K + 50R (32R)]
    5. [250R (13-19R)]
    6. [245R + 5Ż(28-37R)]
    7. [44R + 6Ż + 200K (3-5R)]
    8. [182R + 5Ż (31-33R)]
    9. [150R + 5Ż (25-26R)]
    10 [95R + 5Ż + 50K +100WŁ (67-88R + 8-17K)]


    suma strat:
    357-419R
    8-17K
    10-16Ł

    armia:
    419R + 200K + 15-20Ł +5Ż +115WŁ

    1. [44R + 6Ż + 200K (13R)] Spil
    2. [244R + 6Ż(52)] Spil
    3. [115R + 5Ż 115WŁ + 15Ł (104R + 15Ł+ 1WŁ)] Garfluis
    4. [1: 32R 2: 200K + 50R (32R)] Spil
    5. [250R (14)] Garfluis
    6. [245R + 5Ż(32)] Garfluis
    7. [44R + 6Ż + 200K (3R)] Spil
    8. [182R + 5Ż (32R)] Garfluis
    9. [150R + 5Ż (26R)] Garfluis
    10 [95R + 5Ż + 50K +100WŁ (83R+10K)] Garfluis

    straty łącznie po dzisiejszych mrocznych:
    391R + 15Ł + 1WŁ + 10K




    Wersja z Weteranem (250 jednostek)
    Kfiatek6

    Spoiler

    Moja propozycja na Weterana i 200K:
    (numeracja obozów za HOOVERem)

    1. 60Ku + 20KM: [14R + 4Ż + 200K + 32WŁ (14R)]
    2. 25Ku + 25JM + 30Fa + 10SP: [80R + 170Ż (55R)]
    3. 40Ku + 40JM + 40MK + 1AM: [136R + 114Ż (136R)]
    4. 30JM + 50Fa + 10SP: [80R + 170Ż (62R)] lub [1. 33R 2. 200K (33R)]
    5. 20Łotr + 10Hajduk: [19R + 170Ż (19R)]
    6. 20Łotr + 20Hajduk + 20Łowca + 1Ś: [39R + 170Ż (39R)]
    7. 30Ku + 40KM: [5R + 1Ż + 200K (5R)]
    8. 30JM + 30KM: [32R + 170Ż (32R)]
    9. 30Ku + 20JM + 10SP: [80R + 170Ż (27R)]
    10. 40Ku + 30KM + 20JM + 1BW: [188R + 62Ż (188R)] lub [1. 20K 2. 70R + 50K + 130WŁ (62R + 20K)]
    ----------------
    RAZEM:
    jedna fala [673R + 170Ż + 200K + 32WŁ (577R)]
    dwie fale [508R + 170Ż + 200K + 130WŁ (422R + 20K)]

    Opierałam się na poradniku HOOVERa i Teer1, ale robiłam pod swoje wojsko. Bo wychodzę z założenia, że mam za małą populację na posiadanie 250K




    Wersja z Weteranem (250 jednostek)
    + wersja bez podbijania przywódców

    Teer1

    Spoiler








    Spamowanie rekrutami z Weteranem (250 jednostek)
    Makpolny

    Spoiler

    oto moje obliczenia (obozy jak u HOOVERA)
    1. 250R strata(47-50)
    2. 250R strata(138-144)
    3. 250R strata (141-164)
    4. 250R strata (50-63)
    5. 250R strata (19-24)
    6. 250R strata (27-42)
    7. 250R strata (53-55)
    8. 250R strata (41-43)
    9. 250R strata (24-27)
    10. 250R strata (172-229)

    Oczywiscie potrzebny jest do tego weteran. Reszta zasad jak u Hoovera odnosnie blokowania. A tak moim zdaniem bardzo slaby pomysl tylko dla bardzo zdesperowanych.






    Blokowanie



    Garnizony "G3a" i "G3b" są ustawione na mapie taktycznej w pozycji "G3". Z garnizonu "G3a" wysyłamy na obóz 5 generała z 17 żołnierzami (walka wtedy trwa 5-10 rund). Gdy dojdzie do miejsca jak na obrazku, wysyłamy generała z garnizonu "G3b" (38 rekrutów i 100 żołnierzy) na obóz 6.
    Sprawdziłem, działa ;] Jednak możliwa jest strata żołnierzy w razie niepowodzenia.
    Stosować na własną odpowiedzialność!





    Możliwy drop:





    Drop graczy

    Spoiler
    Mój drop:




    Drop gracza "VANKRASNAL":


     

    Drop gracza "Poznańczyk":




    Drop gracza "Rodosik":




    Drop gracza "Diduś":




    Drop gracza "tionia":





    Oznaczenia naszych jednostek:

    Rekrut [R]
    Żołnierz [Ż]
    Konny [K]
    Wyborowy łucznik [WŁ]


    Oznaczenia i opis jednostek przeciwnika:

    Kultysta [ Ku ]
    Punkty zdrowia: 40
    Uszkodzenia: 15-30
    Celność: 80%
    Inicjatywa: Zwykła

    Kapłan Mrocznego Kultu [ KM ]
    Punkty zdrowia: 20
    Uszkodzenia: 40-80
    Celność: 100%
    Inicjatywa: Zwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wieży

    Jeżdziec Mroku [ JM ]
    Punkty zdrowia: 5
    Uszkodzenia: 0-5
    Celność: 60%
    Inicjatywa: Pierwszy atak
    Umiejętności: Atak na najsłabszy cel

    Siewca Pożogi [ SP ]
    Punkty zdrowia: 30
    Uszkodzenia: 60-120
    Celność: 100%
    Inicjatywa: Zwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wieży

    Fanatyk [ Fa ]
    Punkty zdrowia: 20
    Uszkodzenia: 30-60
    Celność: 90%
    Inicjatywa: Zwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wierzy

    Arcykapłan Mrocznego Kultu [ AM ]
    Punkty zdrowia: 15.000
    Uszkodzenia: 800-1000
    Celność: 75%
    Inicjatywa: Ostatni atak
    Umiejętności: Uszkodzenia obszarowe

    Bagienna Wiedżma [ BW ]
    Punkty zdrowia: 13.000
    Uszkodzenia: 400-600
    Celność: 75%
    Inicjatywa: Pierwszy atak
    Umiejętności: Uszkodzenia obszarowe

    Łotr [ Łot ]
    Punkty zdrowia: 60
    Uszkodzenia: 20-40
    Celność: 60%
    Inicjatywa: Zwykła

    Hajduk [ Ha ]
    Punkty zdrowia: 5
    Uszkodzenia: 5-10
    Celność: 60%
    Inicjatywa: Pierwszy atak
    Umiejętności: Atak na najsłabszy cel

    Łowca [ Łow ]
    Punkty zdrowia: 10
    Uszkodzenia: 30-60
    Celność: 60%
    Inicjatywa: Zwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wieży

    Miotacz kamieni [ Mka ]
    Punkty zdrowia: 10
    Uszkodzenia: 20-40
    Celność: 60%
    Inicjatywa: Żwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wieży

    Śmierdziel [ Ś ]
    Punkty zdrowia: 5.000
    Uszkodzenia: 1-100
    Celność: 50%
    Inicjatywa: Ostatni atak
    Umiejętności: Uszkodzenia obszarowe
    Ostatnio edytowane przez HOOVER ; 10.06.2012 o 20:14

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.03.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cornflakes masz rację jeśli mowa o takich małych oszczędnościach . Mi bardziej chodziło o zasadniczą różnicę w stratach, której po prostu nie ma, nawet w odniesieniu do całej przygody .

  3. #3
    Poznańczyk
    10 (przywódca): (40 Ku + 30 KM + 20 JM + 1 BW) [1 fala: 20K / 2 fala: 79R + 1Ż + 40K + 80WŁ (79R + 20K)]
    Dla tych co nie chcą tracić koni i mają fuksa :


    [102R 4Ż 60K 34WŁ] [(102R 4Ż 18K)] w moim przypadku (102R 2Ż 9K)

    Lub

    [98R 8O 60K 34WŁ] [(98R 8O 19K)] w moim przypadku (98R 8O 12K)
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 09.04.2012 o 20:05

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Czarci Gaj
    Bardzo dobry poradnik. Straty wyliczone tak, aby były minimalne. Brawa dla tego Pana co to napisał.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    Ja miałem kiepskiego dropa

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    mam takie pytanie. to bedzie moja pierwsza przygoda. robilam tylko ta z samouczka. wiec tak:
    wysylam generala on sie tam zagniezdza z garnizonem i 200 wojskami, a potrzeba ponad 400 wojska przeciez, to jak to tak? moge potem dolaczyc wojsko które zostalo na mapie głównej, mimo ze garnizon bedzie juz na przygodzie czy jak to dziala?
    trzeba wysylac dwa garnizony?
    pisze ze dla 2 graczy. samodzielnie misji nie wykonam;>

  7. #7
    Odkrywca Awatar zylaja
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    667
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jak juz Twoj general bedzie na mapie przygody to usuwasz z niego wojsko i odsylasz go po nastepne wojska. takze na mapie przygody wojsko bedzie sobie gdzies tam czekalo az przydzielisz je do generala

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mój łup:
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: łup mroczni.jpg, 
wyświetleń: 226916, 
rozmiar: 53.8 KB, 
ID: 217.  

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mój drop z kapłanów
    300 bali egzotycznych
    200 desek liściastych
    300 koni
    200 długich łuków
    100 wędlin
    500 pogłowia zwierząt dla łowców
    5975 expa

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Nowa Ziemia
    każdy teraz będzie wrzucał tu swojego dropa? w pierwszym poście jest podany możliwy drop, nie będzie niespodzianki i nic innego niż jest tam zaznaczone nie dostaniecie, więc przestańcie spamować bo nikomu to nie jest potrzebne.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów