Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: [Poradnik] Przygoda - Bagienna Wiedźma

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia

    [Poradnik] Przygoda - Bagienna Wiedźma

    Poziom trudności: 3/10
    Czas trwania: 2 dni
    Ilość graczy: 1
    EXP: 5663 lub 3432 (bez podbijania przywódców)









    Na niebiesko zaznaczone są obozy przywódców. Można je pominąć, gdyż naszym celem jest "Wieża Wiedżmy" oznaczona jako: 10. Atakujemy wtedy ze "strefy lądowania" wszystkie pozostałe obozy. Zaoszczędzimy w ten sposób sporo wojska, lecz exp będzie mniejszy.
    Obozy 9 i 10 atakujemy dwoma falami.




    Przykład: (50 Ku) [6R + 194K (5R)]
    Oznacza to, że w obozie jest 50 Kultystów. Zostało wysłane 6 Rekrutów i 194 Konnych, maksymalna strata to 5 Rekrutów.





    Wersja ze zwykłym generałem (na 200 jednostek)
    HOOVER

    Spoiler

    STREFA LĄDOWANIA

    1 (przywódca): (40 Ku) [200K (0)]


    G2

    2 (obóz): (50 Ku) [6R + 194K (5R)]
    3 (przywódca): (40 Ku + 40 Fa) [10R + 1Ż + 189K (10R)]


    G3

    4 (obóz): (60 Ku) [10R + 1Ż + 189K (10R)]
    5 (obóz): (40 KM + 60 JM) [44R + 66Ż (44R)]
    6 (przywódca): (33 Ku + 33 MK + 33 JM) [52R + 80Ż (52R)]


    G4

    7 (obóz): (120 Ku) [53R + 85Ż + 62K (53R)]
    8 (obóz): (80 Ku + 60 KM) [53R + 147K (53R)]
    9 (przywódca): (40 Ku + 120 JM + 1 AM) [1 fala: 120R / 2 fala: 60R + 60Ż + 80WŁ (145R)]
    10 (przywódca): (100 Ku + 99 KM + 1 BW) [1 fala: 100R + 100K / 2 fala: 80R + 20Ż + 50K + 50WŁ (180R + 100K + 10Ż)]




    Razem:
    [~600R + 200K + 85Ż + 80WŁ (~552R + 100K + 10Ż)]


    Bez podbijania przywódców:
    [~350R + 200K + 85Ż + 80WŁ (~345R + 100K + 10Ż)]


    [thx, OrSzuL4321 za wykrycie błędu]




    Wersja ze zwykłym generałem (na 200 jednostek)
    OrSzuL4321

    Spoiler

    STREFA LĄDOWANIA

    1 (przywódca): (40 Ku) [200K (0)]


    G2

    2 (obóz): (50 Ku) [6R + 194K (5R)]
    3 (przywódca): (40 Ku + 40 Fa) [10R + 1Ż + 189K (10R)]


    G3

    4 (obóz): (60 Ku) [10R + 1Ż + 189K (10R)]
    5 (obóz): (40 KM + 60 JM) [44R + 66Ż (44R)] LUB [200R (46R )]
    6 (przywódca): (33 Ku + 33 MK + 33 JM) [52R + 80Ż (52R)] LUB [200R (53R)]


    G4

    7 (obóz): (120 Ku) [53R + 85Ż + 62K (53R)] LUB [70R + 130K (63R)]
    8 (obóz): (80 Ku + 60 KM) [53R + 147K (53R)]
    9 (przywódca): (40 Ku + 120 JM + 1 AM) [1 fala: 120R / 2 fala: 60R + 60Ż + 80WŁ (145R)] LUB [1 fala: 120R / 2 fala: 60R + 40O + 100WŁ (145R)]
    10 (przywódca): (100 Ku + 99 KM + 1 BW) [1 fala: 100R + 100K / 2 fala: 80R + 20Ż + 50K + 50WŁ (180R + 100K + 10Ż)]




    Wersja z Weteranem (na 250 jednostek)
    Teer1

    Spoiler



    Możliwy drop:





    Drop graczy

    Spoiler
    Mój drop:




    Drop gracza "jarifari":




    Drop gracza "Rodosik":




    Drop gracza "Mistic-PSbreak":




     
    Oznaczenia naszych jednostek:

    Rekrut [R]
    Żołnierz [Ż]
    Ochotnik [O]
    Konny [K]
    Wyborowy łucznik [WŁ]


    Oznaczenia i opis jednostek przeciwnika:

    Kultysta [ Ku ]
    Punkty zdrowia: 40
    Uszkodzenia: 15-30
    Celność: 80%
    Inicjatywa: Zwykła

    Fanatyk [ Fa ]
    Punkty zdrowia: 20
    Uszkodzenia: 30-60
    Celność: 90%
    Inicjatywa: Zwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wierzy

    Jeżdziec Mroku [ JM ]
    Punkty zdrowia: 5
    Uszkodzenia: 0-5
    Celność: 60%
    Inicjatywa: Pierwszy atak
    Umiejętności: Atak na najsłabszy cel

    Kapłan Mrocznego Kultu [ KM ]
    Punkty zdrowia: 20
    Uszkodzenia: 40-80
    Celność: 100%
    Inicjatywa: Zwykła
    Umiejętności: Premia do obrony w wieży

    Arcykapłan Mrocznego Kultu [ AM ]
    Punkty zdrowia: 15.000
    Uszkodzenia: 800-1000
    Celność: 75%
    Inicjatywa: Ostatni atak
    Umiejętności: Uszkodzenia obszarowe

    Bagienna Wiedźma [ BW ]
    Punkty zdrowia: 13.000
    Uszkodzenia: 400-600
    Celność: 75%
    Inicjatywa: Pierwszy atak
    Umiejętności: Uszkodzenia obszarowe
    Ostatnio edytowane przez MOD_Yoshi ; 06.09.2012 o 14:50 Powód: Aktualizacja poradnika

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowy Świat
    Trochę poprawione, dodany blok i różne warianty ataku, itp., itd.



    jeszcze będę to poprawiał, bo np.:
    - na niemieckim forum znalazłem wariant ataku na obóz nr 10 tylko w 1 fali (armia: 93 żołnierzy, 40 wybornych łuczników i 117 konnych - straty od 69 do 92 żołnierzy)
    - policzyłem na kalkulatorze bitewnym, że drugą falę w ataku na obóz nr 10 da się zrobić lepiej w wariancie w którym po pierwszej fali przeżyło w obozie wroga 33 kapłanów - a mianowicie 100 konnych, 28 rekrutów, 1 żołnierz i 121 wybornych łuczników - straty od 20 do 28 rekrutów. Ten skład naszej armii można stosować z powodzeniem dla garnizonów wroga z 33-38 kapłanami włącznie...
    Ostatnio edytowane przez Teer1 ; 22.04.2012 o 09:01

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowy Świat
    Kolejna poprawiona wersja


  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    STREFA LĄDOWANIA

    1 (przywódca): (40 Ku) [200K (0)]


    G2

    2 (obóz): (50 Ku) [1R + 19Ż + 230K (1R)]
    3 (przywódca): (40 Ku + 40 Fa) [6R + 14Ż + 230K (6R)]


    G3

    4 (obóz): (60 Ku) [6R + 14Ż + 230K (6R)]
    5 (obóz): (40 KM + 60 JM) [44R + 66Ż (44R)]
    6 (przywódca): (33 Ku + 33 MK + 33 JM) [52R + 80Ż (52R)]


    G4

    7 (obóz): (120 Ku) [42R + 1Ż + 175K +35WŁ (42R)]
    8 (obóz): (80 Ku + 60 KM) [34R + + 1Ż + 210K +5WŁ (34R)]
    9 (przywódca): (40 Ku + 120 JM + 1 AM) [ 104R + 146Ż (104R)]

    10 (przywódca): (100 Ku + 99 KM + 1 BW) [1 fala: 186R + 10Ł / 2 fala:90R + 36 Och + 1Ż + 120K + 3WŁ (276R + 10Ł + 36 Och )]

    Razem:
    [~565R + 230K + 146Ż + 10Ł + 35WŁ (~561R + 36 Och +10Ł )]

    większość ataków to modyfikacje planów Teer1 z dostosowaniem do posiadanych jednostek,poza obozem nr 10 gdzie za cel postawiłem sobie że nie stracę konnicy, wyszła droższa w osadnikach opcja ale konnica za długo się musi produkować a ja szykuje się na maryne bo tylko ona mi została
    Ostatnio edytowane przez Kazinski ; 18.05.2012 o 22:34

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    584
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam,

    zmieniłem taktykę na wiedźmę no i chyba nie wyszło źle. Poddaję pod dyskusję.

    Atakujemy obozy : 1,2,3,4,5,7,8,10
    Obozy : 6,9 omijamy ( generał przechodzi obok nich bez przeszkód )

    Wojsko posłane ( wojsko - ( straty wg kalkulatora ( przewidywane straty wg kalkulatora ) )

    1) 250K ( 0 )
    2) 1R-1Ż-248K ( 0 )
    3) 5R-1Ż-244K ( 2-5R (3.8) )
    4) 5R-1Ż-244K ( 2-5R (3.64) )
    5) 45R-205Ż ( 42-45R (44.04) )
    6) SKIP
    7) 41R-19Ż-190K ( 36-41R (39.40) ; 0-1Ż (0.01) )
    8) 31R-1Ż-214K ( 29-35R (31.87) )
    9) SKIP
    10) 81Ż-129K-40Ku ( 68-81Ż (74.78) )


    I moje straty :

    001. 0
    002. 0
    003. 5R
    004. 4R
    005. 44R
    006. 0
    007. 41R
    008. 31R
    009. 0
    010. 74Ż
    ________________________
    125R-74Ż

    EXP przy tym robieniu 3912. Mniejszy o 1751 ale i wojska ginie 199 jednostek a nie jak miałem 530. Myślę że lepiej posłać do piachu tych 74żołnierzy niż 200R i 50K. Miecze stalowe to teraz nie problem. Oszczędzamy chlebek i inne surowce. Czas produkcji żołnierzy 25szt 1h40min więc odbudowe na noc można sobie ustawić. Cena mieczy też teraz już po 50g za paczkę więc moim zdaniem się opłaca. Ja przechodzę na taką zabawę i macham wiedźmy licząc na GRANIT i doładowanie złota ( juz 3x granit i 1x złoto było )

    Pozdrawiam

  6. #6
    Banned
    Dołączył
    29.08.2012
    Posty
    94
    Serwer
    Nowy Świat
    Temat Oczyszczony
    Pozdrawiam Mod_Yoshi

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Czarci Gaj
    Moje zmiany:

    6) 250K (12-30K)
    7) 25Ż - 225K ( 18-24Ż )
    8) 30ż - 220K ( 15-20Ż )
    Ostatnio edytowane przez otka_82 ; 11.11.2012 o 23:55

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.07.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Czarci Gaj
    A jak nie skończy się przygody w czasie to też coś się dostaje

  9. #9

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    w wieży został mi BW (1) i KMK (99). Jak ich najlepiej załatwić? Może ktoś wie?

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów