Strona 3 z 31 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 303

Wątek: [Poradnik] Przygoda - Okradać bogatych

  1. #21
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tak, ale by się tam dostać z "strefy lądowania 2" trzeba przejść przez las naszpikowany pułapkami.
    W pułapce przez obozem 14 jest 120 wilków. Wystarczy wysłać 7 rekrutów i 193 żołnierzy. Po rozwaleniu pułapki, odwrót. Strata 7 rekrutów i droga wolna.

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ale czy nie jest tak, że jeśli zmieniamy miejsce obozu "przeniesienie" to nic nas nie atakuje ??? Bo mi się wydaje, że pułapki atakują generała gdy ten idzie walczyć z obozem i w trakcie podróży wejdzie w zasięg pułapki. Natomiast w trakcie przeniesienia garnizonu można dowoli poruszać się po wyspie pod warunkiem oczywiście, że mamy miejsce gdzie możemy przenieść obóz. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

  3. #23
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Gdzie chcesz go przenieść, bo nie czaje? Jedyne możliwe miejsca to G4 i miejsce lądowania 2

  4. #24
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Sorry :/ słowo "z" przeczytałem jako "do" i zmienił się sens postu. Wprowadziłem bałagan niepotrzebnie

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Dlaczego finalnie jest napisane 200Ż kiedy używa się w walkach maksymalnie 183, co też chyba można uszczuplić? Może coś źle zrozumiałem, jeszcze nie robiłem tej przygody, ale jak ktoś ma limit już opłacalny rezydencji, to niepotrzebnie takie armie z nadwyżka może zrobić.

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Sądzę, że na mapce powinieneś nanieść informacje o pułapce (200 wilków) przed obozem przywódcy bandytów (Biały zamek). Podkreśliłeś, że należy atakować z pozycji G3 ale wiele osób popełnia bardzo kosztowny błąd i ustawia się na wprost atakowanej strefy, nie przypuszczając że pozycja G# oznacza dokładnie takie a nie inne miejsce.

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ja straciłem właśnie 100 konnych natrafiając na pułapkę w lesie przed pozycją 6 i 7 (wieże). Także uwaga!!

  8. #28
    Odkrywca Awatar zylaja
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    667
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Donkey Zobacz posta
    ja straciłem właśnie 100 konnych natrafiając na pułapkę w lesie przed pozycją 6 i 7 (wieże). Także uwaga!!
    to miales w zlym miejscu garnizon postawiony

  9. #29
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tak, pułapki są zdradliwe, Donkey popełnił prawdopodobnie ten sam błąd co większość osób tracących tam konnych. Postawienie garnizonu poza dokładnie wyznaczoną strefą kończy się bolesnymi stratami, a ta przygoda ma jeszcze kilka takich "pułapek".
    Oczywiście korzystanie z poradnika powoduje, że większość graczy jest niefrasobliwa, a taki drobiazg zaważyć może na ukończeniu lub nie, zadania.
    Dlatego sądzę, że mapę należy wzbogacić o lokalizacje pułapek, lub dodać mapkę z podglądem całej "wyspy" wraz z lokalizacjami pułapek. Jeśli ktoś wówczas popełni błędy to już niewiele pomoże.

  10. #30
    Początkujący Odkrywca Awatar cornflakes
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ja zrobiłem tak, że ustawiłem się niżej niż g4 i ruszyłem na obóz nr 16 idąc między górami, następnie tam ustawiłem się maksymalnie na zachód, i atakowałem 14 13 15, atakując 13 trzeba dać atak na 15, żeby nas wilki po drodze nie ściągnęły. Po walce z 13 wycofujemy szybko.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów