Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Przerwa techniczna - FAQ

  1. #1
    Osadnik Awatar EX_Aoden
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Przerwa techniczna - FAQ

    W związku z tym, że co tydzień powstają takie same tematy a niektóre osoby z jakichś powodów nie czytają strony głównej, tworzę ten temat

    Co tydzień, w czwartek, wprowadzana jest przerwa techniczna, w czasie której mają miejsce prace konserwacyjne. Cotygodniowe konserwacje rozpoczynają się o godzinie 09:00 rano (czasu polskiego), a kończą się około godziny 13:30. Podczas przerwy technicznej gra jest NIEDOSTĘPNA

    FAQ:

    Pytanie: Nie mogę się zalogować, wyskakuje napis "Połączenie nie powiodło się", co się dzieje?
    Odpowiedź: Przeczytaj to, co napisałem wyżej

    Pytanie: Dlaczego cotygodniowa przerwa techniczna jest przeprowadzana od 9:00 a nie np. w nocy ?
    Odpowiedź: Takie są godziny pracy administratorów, zostało to odgórnie ustalone w Ubisofcie i się nie zmieni

    Pytanie:
    Ile ta przerwa będzie trwała?
    Odpowiedź: Tak, jak napisałem wyżej, około 4,5 godziny

    Pytanie: Czy w czasie przerwy technicznej wioska "żyje"?
    Odpowiedź: Tak, produkcja itp. idą normalnie

    Pytanie: Po co ta przerwa?
    Odpowiedź: Administratorzy wprowadzają różne poprawki usprawniające grę, usuwają błędy itp.
    To by było chyba na tyle. Od teraz wszystkie tematy typu "nie mogę się połączyć" robione w czasie prac konserwacyjnych będą usuwane bądź zamykane

    Pozdrawiam serdecznie
    Ostatnio edytowane przez MOD_Aoden ; 01.03.2012 o 13:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.