Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Pamiętnik dewelopera

  1. #1
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Pamiętnik dewelopera

    Drodzy Osadnicy,

    poniżej przedstawiam tzw. "Pamiętnik dewelopera", w którym znajdziecie informacje o planach rozwoju gry na rok 2012.

    Informacje te są już dostępne od kilku dni na angielskim forum, ale pomyślałem, że warto je przetłumaczyć i umieścić również tutaj.


    Cały czas pracujemy nad
    Optymalizacja infrastruktury technicznej, usuwanie błędów.


    Styczeń / Luty
    1. Nowe grafiki budynków
      W grze pojawią się nowe grafiki dla niektórych budynków (poziom rozbudowy 4 i 5). Dotyczy to następujących budynków:
      1. Dom władyki (poziom 5),
      2. Koszary
      3. Gospodarstwo
      4. Magazyn (poziom 5)
      5. Rezydencja
      Grafiki dla wyższych poziomów rozbudowy dla pozostałych obiektów pojawią się nieco później.

    2. Powrót misji dziennych
      Do gry powrócą misje dzienne. W ich skład będą wchodziły różne zadania, dostosowane do poziomu gracza. Łącznie w grze pojawi się około 100 różnych misji dziennych. Więcej informacji na ten temat pojawi się w niedalekiej przyszłości.

    3. Fragmenty map
      Kilka przygód dostępnych za Klejnoty będzie można kupić za fragmenty map. Dodatkowo, będzie można za nie zakupić skrzynie zawierającą surowce.

    4. Walentynki
      Z okazji walentynek każdy gracz otrzyma prezent.


    Marzec+
    1. Rozszerzenie kolejki budowania
      Pojawi się możliwość rozszerzenia kolejki budowania (5 miejsc), albo na stałe albo tymczasowo. Tymczasowe rozszerzenie kolejki będzie możliwe za pomocą guzika dostępnego bezpośrednio na kolejce budowy, rozwiązanie na stałe będzie dostępne w Sklepie.

    2. Przewidywanie wyniku walki
      W garnizonie pojawi się nowa możliwość: przewidywanie wyniku walki. W zależności od przydzielonych do generała jednostek, będziesz mógł poznać przewidywany wynik starcia - jeszcze przed ewentualną porażką. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w których przez przypadek tracisz całą armię. Dodatkowo, będziesz mógł sprawdzić różną konfigurację jednostek.

    3. Interfejs budynków
      Interfejs, który pojawia się po kliknięciu na dany budynek zostanie uproszczony. Kilka z opcji zostanie dodanych do nowego menu narzędzi (szczegóły poniżej). Jeżeli na budynek wpływa jakiś bonus (tzw. buff), będzie można sprawdzić pozostały czas trwania.

    4. Przesuwanie budynków
      W grze pojawi się opcja przesuwania większości budynków. Za przesunięcie obiektu będzie można zapłacić albo surowcami albo Klejnotami. Przesunięty budynek zachowa obecny poziom rozbudowy. Po przesunięciu budynku, czas produkcji zostanie obliczony jeszcze raz (odległość do magazynu/złoża). Opcja przesuwania budynków umożliwi Ci jeszcze lepsze zaplanowanie Twojej osady.

    5. Nowość: menu narzędzi
      W grze pojawi się nowy interfejs dla budynków. Będą w nim dostępne opcje takie jak niszczenie czy przesuwanie. W przyszłości będziesz mógł naprawiać uszkodzone budynki (PvP). Pojawi się również opcja powielania danego budynku.

    6. Nowy system handlu
      Obecny system odpowiedzialny za handel zostanie zmieniony. Przeniesiemy go z menu czatu w inne miejsce - do większego okna. Dzięki temu dostępny będzie wygodniejszy podgląd oraz więcej możliwości (np. lepsze możliwości sortowania/filtrowania ofert handlowych). Dodatkowo, ilości ograniczające handel zostaną zwiększone.


    2/3 kwartał 2012
    1. Nowe przygody
      Obecne przygody różnią się nagrodami, jednak podczas ich wykonywania zawsze trzeba walczyć. Nowy typ przygód zapewni inny rodzaj wyzwań: walki będą tylko elementem dodatkowym (pojawią się również przygody, w których nie będzie trzeba walczyć w ogóle).

    2. Nowy samouczek
      Planujemy rozbudować obecny etap samouczka (tzw. tutorial). Pojawi się więcej opisów i kilka linii misji (tzw. 'quest lines'). Będzie można wykonywać kilka misji na raz.

    3. Podgląd osady
      W grze pojawi się nowe okienko, które umożliwi Ci łatwy podgląd Twojej osady (np. łańcuchów produkcyjnych). Dodatkowo, wyświetlana będzie efektywność produkcji każdego poszczególnego surowca wraz z jego zapotrzebowaniem. Przykład: będziesz mógł sprawdzić zarówno ile węgla produkujesz jak i ile węgla potrzebuje Twoja osada do sprawnego działania. Dzięki temu będzie można w łatwy sposób określić produkcja których surowców/dóbr jest niewystarczająca.


    Plany na przyszłość

    Proszę pamiętać, że niektóre z założeń mogą ulec zmianie, zostać odwołane lub rozszerzone.
    1. PvP
      Player versus Player (tzw. PvP) jest w planach. Elementy PvP zostaną dodane jako cały pakiet, ponieważ będą one zawierały sporo nowości. W związku z tym prace z tym związane wymagają sporej ilości testów oraz odpowiedniego zbalansowania. Obecny system walki zostanie zmodyfikowany tak, by mógł lepiej dopasować się do PvP. Planujemy wprowadzić dwa rodzaje rywalizacji między graczami: jedna to rywalizacja militarna, druga to rywalizacja ekonomiczna. PvP może również wprowadzić nowe mapy z egzotycznymi surowcami.

    2. Przygody na zasadzie kampanii
      Gracze, którzy osiągneli wysoki poziom w grze, otrzymają dostęp do kampanii (rodzaj przygód). Znajdzie się tam wiele połączonych ze sobą przygód. Jeżeli uda Ci się ukończyć przygodę, to otrzymasz nagrodę - oprócz standardowych nagród otrzymasz również dostęp do dalszej części kampanii.

    3. Okienko nowości
      Okienko nowości będzie pokazywało wszystkie bieżące wątki/tematy związane z projektem oraz informować Cię o wszystkich ważnych rzeczach mających miejsce w Twojej osadzie. Przykładowo, jeżeli jakieś złoże będzie się powoli wyczerpywać, zostaniesz o tym poinformowany trochę wcześniej. Jednym kliknięciem będziesz mógł uzupełnić kończące się złoże lub wyburzyć zasypaną kopalnię. Będziesz mógł nawet wyburzyć wszystkie zasypane kopalnie na raz. W oknie nowości znajdziesz również informacje związane ze specjalistami (czas powrotu), premiami (tzw. buffy) oraz jednostkami. W skrócie: dostęp do wszystkich ważnych informacji będzie dużo łatwiejszy.

    Proszę pamiętać, że powyższy spis to tylko zarys, który może ulec zmianie.

    Pozdrawiam,
    BB_xaar.
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 12.08.2012 o 18:50

  2. #2
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Pamiętnik dewelopera 2012 - aktualizacja

    Drodzy Osadnicy,

    poniżej znajdziecie listę rzeczy, które chcemy wprowadzić do końca czerwca.
    1. Rozbudowa kolejki budowania
      Modyfikacja ta jest już dostępna na serwerze testowym. Oznacza to, że już niedługo trafi również na polskie serwery gry. Początkowy plan uległ małej zmianie: będzie więcej niż 5 dodatkowych miejsc (tzw. slotów). Obecna kolejka ma 3 podstawowe miejsca. W przyszłości, ilość slotów będzie można zwiększyć o 3 stałe i 3 tymczasowe. Łącznie więc będzie można posiadać następującą ilość miejsc: 3 podstawowe + 3 dodatkowe stałe + 3 dodatkowe tymczasowe.


    2. Event piłkarski
      Od 18 kwietnia event ten jest dostępny na serwerze testowym. Wprowadza on, między innymi, nowe przedmioty, nowe misje dzienne i nowe przygody. Z przyjemnością informuję też, że event ten wprowadzi nowy budynek, który bazuje na pomyśle przesłanym przez gracza.


    3. Przewidywanie wyniku walki
      Zanim zaatakujesz wrogi obóz, dowiesz się, czy masz szansę zwyciężyć.

      Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: wynik_walki.jpg, 
wyświetleń: 14126, 
rozmiar: 85.2 KB, 
ID: 272.
      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!


    4. Interfejs budynków, przesuwanie budynków, toolbox
      Te trzy rzeczy są ze sobą powiązane. Mają one wysoki priorytet, ponieważ planujemy je wdrożyć jeszcze w drugim kwartale tego roku. Po kliknięciu na budynku, pojawia się okienko z informacjami. Okienko to zostanie uproszczone. Burzenie (a w przyszłości również przesuwanie) budynków będzie można odnaleźć w nowej zakładce. Co więcej, budowanie i usuwanie ulic zostało również przesunięte w inne miejsce. Okienko menu narzędzi będzie można przypiąć, przez co dostęp do niego będzie jeszcze łatwiejszy.

      Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: menu_narzedzi.jpg, 
wyświetleń: 10877, 
rozmiar: 50.3 KB, 
ID: 269. Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: przesuwanie_budynkow.jpg, 
wyświetleń: 8595, 
rozmiar: 83.0 KB, 
ID: 271.
      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!


    5. Nowy system handlu
      Nowy system handlu jest również w planach na drugi kwartał tego roku. Handel zostanie przeniesiony z menu czatu w inne miejsce (do większego okna). Umożliwi to lepszy i wygodniejszy podgląd oraz więcej możliwości. Będzie można handlować większą ilością dóbr (limit 400 jednostek zostanie zwiększony), w tym niektórymi przedmiotami (np. premiami, które zostaną przez Ciebie wyprodukowane). Co więcej, nowy system będzie umożliwiał wystawianie kilku ofert na raz oraz ich wygodne filtrowanie.

      Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: handel_1.jpg, 
wyświetleń: 11129, 
rozmiar: 56.8 KB, 
ID: 267. Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: handel_2.jpg, 
wyświetleń: 7564, 
rozmiar: 65.1 KB, 
ID: 268.
      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!


    6. Misje gildii (kilka wersji)
      Do gildii zostaną dodane nowe możliwości. Na początku chcemy dodać nowe misje. Będą one podzielone na 3 typy (to tylko plan, który może ulec zmianie): misje tygodniowe i dzienne, które będą wykonywane przez kilka osób na raz. Planujemy wprowadzić też indywidualne misje dla członków gildii (do samodzielnego wykonywania).


    7. Funkcje gildii: znacznik online/offline członków gildii
      Obecny znacznik online/offline jest połączony z systemem czatu – jak wiecie, rozwiązanie to nie jest niezawodne. W przyszłości chcemy wprowadzić poprawkę z tym związaną. Poprawka ta zostanie wdrożona razem z misjami gildii.


    8. Przyszłe aktualizacje - nie zostaną wprowadzone w 2 kwartale
      Przyszłe aktualizacje są w trakcie planowania i opracowywania. Wśród wielu innych nowości, pracujemy także nad przygodami ekonomicznymi (przygody te nie będą bazowały wyłącznie na działaniach militarnych) oraz elementami PvP. Obie te nowości muszą być dobrze przemyślane i zbalansowane, co wymaga sporo czasu - w związku z tym, nie uda nam się ich wprowadzić jeszcze w 2 kwartale. Trwają prace również nad nowym samouczkiem, który zostanie dodany po 2 kwartale. Jedną z nowości, które wprowadzi nowy samouczek, będzie znacznik odległości: podczas budowania budynku, pojawi się odległość do najbliższego magazynu/złoża (poniżej znajduje się screenshot). Gdy tylko pojawią się dokładne daty wprowadzenia konkretnych nowości, od razu Was o tym poinformuję.

      Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: odleglosc.jpg, 
wyświetleń: 9927, 
rozmiar: 70.6 KB, 
ID: 270.
      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!

    BB_xaar

  3. #3
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Pamiętnik dewelopera - aktualizacja

    Drodzy Gracze,

    poniżej znajdziecie najnowszą aktualizację Pamiętnika dewelopera. Po zapoznaniu się z poniższymi informacjami, dowiecie się, co pojawi się w grze już niedługo. Proszę pamiętać, że wszelkie grafiki są tylko szkicami, ostateczna wersja może wyglądać inaczej.


    Na polskich serwerach, event piłkarski jest aktywny już od dłuższego czasu. Jego wyłączenie zostało podzielone na dwie fazy, pierwsza faza nastąpi 28 czerwca, druga 05 lipca. Aby zapoznać się z dokładniejszymi informacjami na temat tego wydarzenia, zapraszam do tego tematu: [Event] Mistrzostwa piłkarskie.





    Mimo tego, że Futbolowe Tygodnie nadal trwają, w grze pojawią się dwa nowe budynki: Kopalnia klejnotów oraz Niewyczerpana kopalnia miedzi. Ta wyjątkowa Kopalnia może zostać ulepszona aż do poziomu 5, dodatkowo, można na niej uaktywniać premie. Kopalnia klejnotów nie może być ulepszana, premie również nie mogą być na niej uaktywniane. Nagrody za przygodę "Krwawa Maryna" zostaną poprawione. W porównaniu do innych przygód, nagrody za tę przygodę były zbyt wysokie (był to wynik błędu, który pojawił się w lutym). Aby zachować odpowiedni balans, zostanie to poprawione.





    Event piłkarski zostanie w pełni zakończony (faza 2). Wprowadzenie nowego systemu handlowego zostało opóźnione - jego implementację zaplanowano na sierpień. Przyczyną opóźnienia są wyniki wewnętrznych testów: okazało się, że trzeba wprowadzić jeszcze kilka poprawek. W zamian za to, podczas konserwacji, wprowadzimy kilka poprawek oraz usprawnień (w zależności od wyników testów):
    1. Podgląd czasu oraz ścieżki do złoża/magazynu
      Podczas ustawiania nowego budynku lub po kliknięciu na już istniejący, wyświetli się ścieżka do złoża/magazynu oraz czas trwania.


    2. Podgląd czasu trwania premii
      Po kliknięciu na budynek, będzie można sprawdzić pozostały czas działania premii.


    3. Natychmiastowe ulepszanie budynków za Klejnoty
      Budynki będą mogły być ulepszane przy pomocy Klejnotów.


    4. Kilka zmian oraz usprawnień interfejsu gry
      Interfejs gry został poprawiony i przygotowany do nowych opcji, które zostaną dodane w przyszłości. Dotychczasowe ikonki odpowiedzialne za różne typy budynków (np. podstawowe, zaawansowane), zostały połączone. Dzięki temu, dolne menu jest czytelniejsze. Dodatkowo, okienko z opcjami budowy może zostać przypięte na stałe (będzie cały czas widoczne). Możliwość przesuwania budynków wymaga jeszcze kilku testów, więc jest nadal niedostępna. Możliwość ta powinna się pojawić w jednej z dalszych aktualizacji.


    5. Wygodny podgląd populacji osadników
      W grze pojawi się wygodniejszy i bardziej szczegółowy podgląd Twoich osadników. Oprócz informacji o zatrudnionych i bezrobotnych osadnikach, będzie można sprawdzić również dostępność jednostek militarnych oraz to, czy są one obecnie przypisane do jakiegoś generała czy nie.


    6. Wygodniejszy interfejs Magazynu prowiantu
      Po aktualizacji, interfejs Magazynu prowiantu stanie się bardziej czytelny. Oprócz ilości surowców niezbędnych do produkcji, będzie widoczny również produkt końcowy. Interfejs został powiększony (wizualnie).



    • Przesuwanie budynków (zaplanowano na: sierpień)
    • Nowy system handlu (zaplanowano na: sierpień)
    • System misji dla gildii: najpierw misje tygodniowe, później pojawią się inne zadania.
    • Poprawka znacznika online/offline.
    • Podgląd ekonomiczny (zaplanowano na: sierpień)


    • Nowy samouczek oraz łańcuch misji, dla wszystkich poziomów (zaplanowano na: sierpień)
    • Przewidywanie wyniku walki (zaplanowano na: lipiec/sierpień)
    • Nowe okienko z informacjami: lista zmian, nowości z gry, wydarzenia/eventy itd. (zaplanowano na: wrzesień)
    • Przygody ekonomiczne (zaplanowano na: sierpień/wrzesień)
    • Nowości dla osób z poziomem 50+ (zaplanowano na: jesień)
    • PvP (zaplanowano na: patrz niżej)

    Planujemy wprowadzić kilka usprawnień w obecnym systemie walk. Będzie to pierwszy (i bardzo ważny) krok w kierunku wprowadzenia elementów PvP w przyszłości.


    W przyszłości planujemy zwiekszyć maksymalny poziom, w związku z tym, prace nad nowymi elementami (dla wyższych poziomów) już trwają. Jedną z ważniejszych nowości będzie system badań. Będzie można zdobywać punkty umiejętności, oraz przydzielać je do różnych gałęzi badań. Dodatkowo, pojawią się nowe jednostki i przygody dla graczy z wysokimi poziomami. W celu zrealizowania tego planu, niezbędne będzie wprowadzenie kilku modyfikacji w systemie walki.


    Proszę pamiętać, że daty zaprezentowane powyżej są datami, które mogą ulec zmianie. Wszelkie wprowadzane nowości muszą spełniać nasze wymagania jeśli chodzi o jakość oraz aspekty techniczne - w związku z tym, przed wprowadzeniem czegokolwiek na polskie serwery, nowość/modyfikacja musi przejść szereg testów.

    BB_xaar
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 22.06.2012 o 11:58

  4. #4
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Drodzy Gracze,

    poniżej znajdziecie najnowszą aktualizację Pamiętnika dewelopera. Po zapoznaniu się z poniższymi informacjami, dowiecie się, co pojawi się w grze już niedługo. Proszę pamiętać, że wszelkie grafiki są tylko szkicami, ostateczna wersja może wyglądać inaczej.



    Aktualizacja w dniu: 09.08.2012


    DZIENNE ZADANIA GILDII

    W grze pojawi się pierwsza część nowych rozwiązań dla gildii: zadania dzienne dla gildii.

    Codziennie dostępne będzie nowe zadanie gildyjne. Składa się ono z zadania głównego dla całej gildii oraz zadań pobocznych dla każdego aktywnego (aktywny = taki, który był aktywny w grze w ciągu ostatnich dwóch dni) członka gildii. Zadanie główne jest identyczne dla wszystkich członków gildii, podczas gdy zadania poboczne mogą się od siebie różnić. Gdy zadanie poboczne zostanie ukończone, gracz otrzyma odpowiednią nagrodę. Zadanie główne gildii jest aktywne dopóki nie zostaną spełnione jego wymagania lub lider gildii go nie anuluje.

    Gdy określona część członków gildii ukończy swoje zadania poboczne, zadanie główne zostanie również ukończone. Jeśli zadanie główne zostanie ukończone, wszystkie zadania poboczne (nawet te będące w trakcie wykonywania) zostają automatycznie anulowane. Gracze wykonujący te zadania otrzymują odpowiednią ilość Punktów Doświadczenia. Dzięki temu rozwiązaniu, zadania gildii będą mogły stanowić dodatkowe źródło Punktów Doświadczenia. Niemożliwym jest wykonywanie kilku dziennych zadań gildii jednocześnie, aktywne może być tylko jedno zadanie tego typu. Dodatkowo, gildia musi posiadać co najmniej 20 członków, by móc korzystać z tej nowości.

    Dodatkowe rodzaje zadań dla gildii zostaną wprowadzone w późniejszym terminie.


    Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!



    NOWY INTERFEJS KSIĘGI ZADAŃ

    Gracze korzystający z naszego serwera testowe zapewne zauważyli, że wygląd Księgi zadań uległ zmianie. Najważniejszą zmianą w jej użytkowaniu jest to, że od teraz każde zadanie będzie musiało zostać ukończone poprzez kliknięcie na odpowiedni guzik. Zmieniony interfejs Księgi zadań wprowadzi nowych bohaterów niezależnych, którzy będą wspierać Was w zadaniach!


    Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!



    PRZENOSZENIE BUDYNKÓW

    Funkcja przenoszenia budynków w Menu budowli była nieaktywna. Po jej uaktywnieniu, możliwe będzie przenoszenie wszystkich budynków oprócz: domu władyki, magazynów, kopalni, pól, czy studni. Możesz zdecydować, czy chcesz do tego celu wykorzystać standardowe surowce, czy walutę premium (Klejnoty). Wymagana ilość zależy od budynku oraz jego poziomu rozbudowy.


    Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!



    GARNIZON: DOŁĄCZANIE ŻOŁNIERZY

    Dołączanie jednostek do garnizonu stało się wygodniejsze. Podczas dołączania suwak zatrzymuje się automatycznie, gdy zostanie osiągnięta maksymalna liczba jednostek, którymi może dowodzić Twój generał.



    • Podgląd ekonomiczny (zaplanowano na: sierpień)
      Można go przetestować już teraz na serwerze testowym.

      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!


    • Nowy system handlu (zaplanowano na: wrzesień)
      Jak każda funkcja, ta również musi przejść wiele poziomów testów jakościowych. Nasze testy wykazały, że nowy system handlu wciąż powoduje błędy w sytuacjach, gdy na serwerze jest wielu graczy. Przez co musimy opóźnić jego implementację o kilka tygodni.

    • Przewidywanie wyniku walki (zaplanowano na: wrzesień)


      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!


    • Nowy samouczek, łańcuchy misji dla wszystkich poziomów oraz nowe okno pomocy (zaplanowano na: wrzesień)

    • Naprawienie znacznika online/offline - lista znajomych.

    • Nowe okno informacyjne zawierające listę zmian, wiadomości z gry, informacje o wydarzeniach itd. (zaplanowano na: listopad)


      Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!


    • Najemnicy (zaplanowano na: październik)
      Najemnicy to żołnierze, których można nająć i użyć na obszarze z przygodą. Są oni "jednorazowi", co oznacza, że po ich wykorzystaniu nie wrócą na Twoją wyspę podstawową.

    • Funkcja: Facebook (zapowiedziana na: październik)

    • Przygody ekonomiczne (zapowiedziana na: listopad)

    • Funkcje dla poziomów 50+:
      Podniesienie maksymalnego poziomu + system naukowy + nowe budynki (zapowiedziane na: listopad + grudzień)

    • Event: Halloween (październik)

    • Event: Święta Bożego Narodzenia (grudzień)


    PLANY: KONIEC ROKU 2012 / POCZĄTEK ROKU 2013
    • Tygodniowe zadania dla gildii

    • Nowe okno poczty

    • Filtry w menu gwiazdy – pozwolą one uporządkować zawartość gwiazdy oraz ukryć te przedmioty, które Cię nie interesują.

    • PvP

    Proszę pamiętać, że daty zaprezentowane powyżej są datami, które mogą ulec zmianie. Wszelkie wprowadzane nowości muszą spełniać nasze wymagania jeśli chodzi o jakość oraz aspekty techniczne - w związku z tym, przed wprowadzeniem czegokolwiek na polskie serwery, nowość/modyfikacja musi przejść szereg testów (jednym z nich jest serwer testowy, na który zapraszamy).

  5. #5
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,958
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Drodzy Gracze,

    poniżej znajdziecie najnowszą aktualizację Pamiętnika dewelopera. Po zapoznaniu się z poniższymi informacjami, dowiecie się, co pojawi się w grze już niedługo. Proszę pamiętać, że wszelkie grafiki są tylko szkicami, ostateczna wersja może wyglądać inaczej.



    MISJE DLA GILDII
    Uważnie śledziliśmy tematy, w których przekazywaliście swoje opinie na temat dziennych misji gildii. Po przeanalizowaniu Waszych komentarzy, postanowiliśmy wprowadzić zupełnie nową wersję tego rozwiązania.

    Zmiany:
    1. Większa pula misji
      Zgodnie z obietnicami z przeszłości, pula misji dla gildii zostanie zwiększona. Członkowie gildii zyskają ciekawą możliwość współpracowania ze sobą w celu ukończenia głównego zadania, co umożliwi zdobycie ciekawych rzeczy.

    2. Minimalna ilość aktywnych członków gildii
      Sporo osób sugerowało, że minimalna ilość aktywnych członków gildii (25 osób), która upoważnia gildię do wykonywania misji dla gildii jest zbyt wysoka. Bazując na Waszych komentarzach, zdecydowaliśmy się zmniejszyć tę wartość do 10.

    3. Nowy surowiec: Monety Gildii
      Wielu z Was sugerowało, że nagrody za wykonywanie zadań dla gildii są zbyt małe. Właśnie dlatego postanowiliśmy je zmienić. Co więcej, postanowiliśmy dodać do gry zupełnie nowy surowieć: Monety Gildii!


      Zdobyte Monety Gildii możesz wydać w specjalnej kategorii w Sklepie ("Targowisko gildii"). Możesz zakupić np. nowe premie, przygodę oraz specjalistę.

    NOWY SYSTEM MISJI "ROZWÓJ TWOJEGO KRÓLESTWA"
    Spora część z Was widziała już tę modyfikację na serwerze testowym. Na podstawie Waszych opinii, postanowiliśmy dodać wiele nowych łańcuchów misji - mamy nadzieję, że dzięki temu gra będzie dla Was jeszcze ciekawsza. Podczas wykonywania zadań, nauczysz się wielu przydatnych rzeczy - na przykład mechanizmów występujących w grze.

    Poniżej prezentuję więcej szczegółów związanych z nowym systemem misji:
    • Około 250 rozbudowanych misji.
    • Nowi bohaterzy niezależni (NPC).
    • Liczne misje poboczne.
    • Pokazywanie obszaru oddziaływania wrogich obozów.
    • Nowe zadania związane z przygodą "Łowca nagród".
    • Nowy system pomocy, dzięki któremu jeszcze łatwiej poznasz funkcje/mechanizmy występujące w grze.
    • Archiwum pomocy, w którym znajdziesz wiele przydatnych informacji.



    EVENT ŚWIĄTECZNY
    Podczas świąt pojawi się specjalny łańcuch misji, premie, ciekawe budynki oraz bohater niezależny (NPC)! Co więcej, jeśli uda Ci się zdobyć wystarczającą ilość Prezentów, zyskasz możliwość zapewnienia sobie "białych świąt" (śnieg).

    Więcej informacji nt. świąt w The Settlers Online pojawi się już wkrótce - w oddzielnym poście.




    OKIENKO NOWOŚCI
    Okienko to umożliwi Ci łatwy podgląd tego, co ostatnio działo się w Twojej osadzie. Jednym kliknięciem będziesz w stanie uzupełnić złoża kopalni lub wyburzyć te, które zostały już wyeksploatowane. Co więcej, ulepszone okienko nowości umożliwi Ci podgląd licznych czasów (np. czas powrotu geologa czy odkrywcy). W skrócie: dostęp do informacji będzie ułatwiony.


    (kliknij na obrazek by powiększyć)

    PRZYGODY EKONOMICZNE
    Ten nowy typ przygód będzie składać się z wyzwań, w których działania militarne będą stanowiły tylko dodatek. Przygody te będą składać się z wymagających zadań, w których gracz będzie musiał wykazać się umiejętnościami prowadzenia osady. Na przygodach tych będą mogły pojawić się ograniczenia takie jak: ograniczona ilość surowców początkowych, limity czasowe, ograniczone patenty budowlane (licencje). Nagrody będzie można zdobyć zarówno za wykonanie głównego zadania jak i za misje poboczne.

    NOWE OKIENKO WIADOMOŚCI
    Już od jakiegoś czasu pracujemy nad nowym systemem wiadomości w grze. Umożliwi Ci on nie tylko wygodniejszy podgląd Twoich wiadomości, ale również wprowadzi sporo usprawnień interfejsu.

    MENU GWIAZDY: FILTRY
    Ta modyfikacja pozwoli Ci mieć lepszy podgląd rzeczy, które znajdują się w Twoim menu gwiazdy. W końcu będziesz w stanie ukryć rzeczy, których nie chcesz widzieć.

    SYSTEM BADAŃ
    Nowe łańcuchy produkcyjne wprowadzą do gry nowe surowce, które umożliwią Ci zdobywanie punktów talentu. Punkty te będzie można wykorzystać na rozwój "drzewka talentów" Twojej wyspy lub Twoich specjalistów. Oznacza to, że będziesz mógł szkolić swoich specjalistów a nawet rozwijać się w różnych kierunkach (np. produkcja surowców czy jednostki militarne).

    Każdy ze specjalistów będzie mógł być "rozwijany" indywidualnie. Dzięki temu gracz będzie w stanie wytrenować jednostki, które będą wyspecjalizowane - na przykład - w poszukiwaniu konkretnych surowców.


    (kliknij na obrazek by powiększyć)


    ZWIĘKSZENIE MAKSYMALNEGO POZIOMU
    Maksymalny poziom (obecnie: 50) zostanie zwiększony.

    Elementy Player versus Player (PVP)
    Wielu z Was już od dawna czeka na więcej informacji związanych z elementami PvP, które chcemy wprowadzić na The Settlers Online - poniżej znajdziecie krótkie podsumowanie.
    1. Wyspy podstawowe będą chronione
      Ta informacja z pewnością uspokoi sporą część graczy: wyspy podstawowe/startowe będą chronione - nie będzie dało się ich zaatakować.

    2. Oddzielne wyspy PvP
      W grze pojawią się dodatkowe wyspy. Gracze, których będą interesowały elementy PvP, zyskają możliwość rywalizowania z innymi osobami w celu przejęcia cennych wysp.

    3. Nowe możliwości zdobywania cennych surowców
      Wraz z elementami PvP, w grze pojawią się nowe możliwości związane ze zdobywaniem cennych surowców. Nowe źródła wartościowych surowców z pewnością pomogą w rozwijaniu Twojego królestwa.

      Oto kilka obrazków związanych z PvP:





      Więcej informacji na temat PvP pojawi się w przyszłości.

    Proszę pamiętać, że ostateczna wersja może różnić się od tej zaprezentowanej powyżej. Wszelkie wprowadzane nowości muszą spełniać nasze wymagania jeśli chodzi o jakość oraz aspekty techniczne - w związku z tym, przed wprowadzeniem czegokolwiek na polskie serwery, nowość/modyfikacja musi przejść szereg testów.

    Pozdrawiam,
    BB_xaar.
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 21.11.2012 o 15:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.