Drodzy Gracze,
poniżej znajdziecie najnowszą aktualizację Pamiętnika dewelopera. Po zapoznaniu się z poniższymi informacjami, dowiecie się, co pojawi się w grze już niedługo. Proszę pamiętać, że wszelkie grafiki są tylko szkicami, ostateczna wersja może wyglądać inaczej.
Aktualizacja w dniu: 09.08.2012
DZIENNE ZADANIA GILDII
W grze pojawi się pierwsza część nowych rozwiązań dla gildii: zadania dzienne dla gildii.
Codziennie dostępne będzie nowe zadanie gildyjne. Składa się ono z zadania głównego dla całej gildii oraz zadań pobocznych dla każdego aktywnego (aktywny = taki, który był aktywny w grze w ciągu ostatnich dwóch dni) członka gildii. Zadanie główne jest identyczne dla wszystkich członków gildii, podczas gdy zadania poboczne mogą się od siebie różnić. Gdy zadanie poboczne zostanie ukończone, gracz otrzyma odpowiednią nagrodę. Zadanie główne gildii jest aktywne dopóki nie zostaną spełnione jego wymagania lub lider gildii go nie anuluje.
Gdy określona część członków gildii ukończy swoje zadania poboczne, zadanie główne zostanie również ukończone. Jeśli zadanie główne zostanie ukończone, wszystkie zadania poboczne (nawet te będące w trakcie wykonywania) zostają automatycznie anulowane. Gracze wykonujący te zadania otrzymują odpowiednią ilość Punktów Doświadczenia. Dzięki temu rozwiązaniu, zadania gildii będą mogły stanowić dodatkowe źródło Punktów Doświadczenia. Niemożliwym jest wykonywanie kilku dziennych zadań gildii jednocześnie, aktywne może być tylko jedno zadanie tego typu. Dodatkowo, gildia musi posiadać co najmniej 20 członków, by móc korzystać z tej nowości.
Dodatkowe rodzaje zadań dla gildii zostaną wprowadzone w późniejszym terminie.
Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!
NOWY INTERFEJS KSIĘGI ZADAŃ
Gracze korzystający z naszego serwera testowe zapewne zauważyli, że wygląd Księgi zadań uległ zmianie. Najważniejszą zmianą w jej użytkowaniu jest to, że od teraz każde zadanie będzie musiało zostać ukończone poprzez kliknięcie na odpowiedni guzik. Zmieniony interfejs Księgi zadań wprowadzi nowych bohaterów niezależnych, którzy będą wspierać Was w zadaniach!
Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!
PRZENOSZENIE BUDYNKÓW
Funkcja przenoszenia budynków w Menu budowli była nieaktywna. Po jej uaktywnieniu, możliwe będzie przenoszenie wszystkich budynków oprócz: domu władyki, magazynów, kopalni, pól, czy studni. Możesz zdecydować, czy chcesz do tego celu wykorzystać standardowe surowce, czy walutę premium (Klejnoty). Wymagana ilość zależy od budynku oraz jego poziomu rozbudowy.
Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!
GARNIZON: DOŁĄCZANIE ŻOŁNIERZY
Dołączanie jednostek do garnizonu stało się wygodniejsze. Podczas dołączania suwak zatrzymuje się automatycznie, gdy zostanie osiągnięta maksymalna liczba jednostek, którymi może dowodzić Twój generał.
- Podgląd ekonomiczny (zaplanowano na: sierpień)
Można go przetestować już teraz na serwerze testowym.
Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!
- Nowy system handlu (zaplanowano na: wrzesień)
Jak każda funkcja, ta również musi przejść wiele poziomów testów jakościowych. Nasze testy wykazały, że nowy system handlu wciąż powoduje błędy w sytuacjach, gdy na serwerze jest wielu graczy. Przez co musimy opóźnić jego implementację o kilka tygodni.
- Przewidywanie wyniku walki (zaplanowano na: wrzesień)
Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!
- Nowy samouczek, łańcuchy misji dla wszystkich poziomów oraz nowe okno pomocy (zaplanowano na: wrzesień)
- Naprawienie znacznika online/offline - lista znajomych.
- Nowe okno informacyjne zawierające listę zmian, wiadomości z gry, informacje o wydarzeniach itd. (zaplanowano na: listopad)
Powyższa grafika to tylko szkic: ostateczna wersja może wyglądać inaczej!
- Najemnicy (zaplanowano na: październik)
Najemnicy to żołnierze, których można nająć i użyć na obszarze z przygodą. Są oni "jednorazowi", co oznacza, że po ich wykorzystaniu nie wrócą na Twoją wyspę podstawową.
- Funkcja: Facebook (zapowiedziana na: październik)
- Przygody ekonomiczne (zapowiedziana na: listopad)
- Funkcje dla poziomów 50+:
Podniesienie maksymalnego poziomu + system naukowy + nowe budynki (zapowiedziane na: listopad + grudzień)
- Event: Halloween (październik)
- Event: Święta Bożego Narodzenia (grudzień)
PLANY: KONIEC ROKU 2012 / POCZĄTEK ROKU 2013- Tygodniowe zadania dla gildii
- Nowe okno poczty
- Filtry w menu gwiazdy – pozwolą one uporządkować zawartość gwiazdy oraz ukryć te przedmioty, które Cię nie interesują.
- PvP
Proszę pamiętać, że daty zaprezentowane powyżej są datami, które mogą ulec zmianie. Wszelkie wprowadzane nowości muszą spełniać nasze wymagania jeśli chodzi o jakość oraz aspekty techniczne - w związku z tym, przed wprowadzeniem czegokolwiek na polskie serwery, nowość/modyfikacja musi przejść szereg testów (jednym z nich jest serwer testowy, na który zapraszamy).